Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדעתי יש מספיק סוכנויות טובות בארץ .

 

תראה לי "סוכנות טובה" אחת שמאפשרת להחזיר רכב תוך שבוע ולקבל הכסף בחזרה.

 

אני לא מבקש הרבה, באמת

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מבין את ההתלהבות מאפשרות ההחזרה.

 

הם לא נותנים את הדבר הכי בסיסי בקניית רכב - בדיקה.

 

תן לי סיבה אחת הגיונית למה לא לתת ללקוח לקחת רכב לבדיקה ואני אעזוב אותך. באמת.

 

אנשים שמים שנים של משכורת, לא מגיע להם לדעת מה הם מקבלים לפני שמשלמים עליו?

פורסם (נערך)

כי זה פוגע בקרדיט שלהם בתור חברה אמינה*, אם כל לקוח יקח לבדיקה, שם יעמיסו את הכסת״חים הידועים ומפה ולקבוצת ״סוויץ׳ רמאים!!!1111״ בפייסבוק הדרך מאוד קצרה.

בנוסף, כשהרכב אצלך, גם אם תעביר אותו בדיקה אתה לא תרוץ לבטל עסקה על סעיף מינורי, או לכל הפחות תטרח לברר את המשמעות האמיתית שלו. הם יודעים שאם הלקוח יפנה למכון בדיקה לפני הרכישה, כל הסעיפים שבפועל לא אומרים כלום פשוט יפילו עסקאות ויצא שהם מפסידים המון כסף.

 

 

*אני לא טוען שהיא אמינה או לא אמינה

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
במקרה שלי הוא לא נתן לי בכלל להתמקח, וכל פעם קטע אותי ואמר שאין מה לדבר על המחיר על כל הרכבים [כנראה שינו נהלים],

בנוסף, אין סיבה שהם לא יקחו עמלת תיווך, אתה צודק, אבל 5% מהמוכר, ועוד 1.5% מהקונה זה הרבה לדעתי,

שלא נדבר על זה שה1.5% שהקונה אמור לשלם, זה לא כלול במחיר ולא נודע לקונה בשלבים הראשונים. [לפחות במקרה שלי].

 

חבר שלי הלך השבוע לסוויץ' לראות רכב, בשנייה הראשונה הוא הבחין בצמיגים גמורים!

ועדין הוא עבר "בדיקה" אצלם, הם ישר הציעו להחליף צמיגים, אבל אם הם לא "מצאו" את זה בבדיקה שלהם, מה עוד הם "פספסו".

 

לדעתי יש מספיק סוכנויות טובות בארץ .

 

אציין שגם אנחנו (אני) מיד הבחנתי בצמיגים השחוקים של הרכב, שלא אמורים לעבור טסט. הנציגה מיד התהדרה שזה מופיע בבדיקה ואנחנו היינו בהלם: למה היינו צריכים לנסוע מעל 60 ק"מ כדי לגלות את הפרט הזה? איפה השקיפות המלאה?

 

לפחות אפשר לציין סעיפים מרכזיים בבדיקה בטלפון.

 

אנחנו עדיין בתהליך אכזבה, והמתנה למסירה לאחר העברת התשלום. חושב לסכם בסוף את השתלשלות האירועים המלאה.

 

בנתיים רק אציין שבניגוד למה שנכתב כאן, לנו לא הציגו את הקונספט, בכלל הנציגה הייתה ברמה מאוד מאכזבת. גם הנציגה הבכירה.

פורסם (נערך)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
1. הם לא נותנים את הדבר הכי בסיסי בקניית רכב - בדיקה.

 

2. תן לי סיבה אחת הגיונית למה לא לתת ללקוח לקחת רכב לבדיקה ואני אעזוב אותך. באמת.

 

3. אנשים שמים שנים של משכורת, לא מגיע להם לדעת מה הם מקבלים לפני שמשלמים עליו?

 

1. הם כן, מראים לך בדיקה שהם שילמו עליה למכון שהאינטרס הכלכלי שלו לתת בדיקות כמה שיותר מדויקות ולפסול כמה שיותר רכבים שלהם

(כדי שלא יהיו פרסומים באינטרנט "קניתי רכב מסוויץ וקיבלתי חרא!" "בדיקה לא משקפת!", שלא יצטרכו לממש לאנשים אחריות על הרכב, שלא יצטרכו לספוג החזרים וכו')

 

2. ראה סעיף 1

(מראים לבנאדם בדיקה יחסית נקייה, הוא מתעקש לקחת למכון אחר עם בוחנים קצת יותר עייפים וקצת יותר עצבניים שממציאים קצה שלדה והזעות בדיסקיות תיה"ל, קורוזיה במנוע ועוד, עכשיו לך תוכיח לו שאין לך אחות, ושוב יקום פוסט בפייסבוק "סוויץ' ניסו למכור לי חרא רכב עם בדיקה נקיה מוזמנת OMG!!!")

 

3. הם מראים לך באתר את הרכב מכל זווית אפשרית עוד לפני שבאת לראות, מסמנים כל דבר שנראה להם לא טוב בעין, כולל צמיגים שאפשר לראות שהם "גמורים" בלי להזמין פגישה בכלל, מראים לך בדיקה של הרכב, נותנים אחריות ואופציית החזרה, באמת שאני לא רואה איך הם יכולים להיות יותר שקופים מזה

(ולא, אל תענה לי "שיתנו לקחת לבדיקה", זה נוגד סעיף 1 ו 2)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

1. אתה תמים מארץ התמימים. מה האינטרס שלהם? הם עובדים על עמלה! מה אינטרס יותר מזה?

 

2. על אותו בסיס, גם לאוויס אין אינטרס להציג לך בדיקה נקייה שכן גם עליהם תלך ותלכלך. למה סוויץ כן ואוויס לא?

 

3. תקנה אתה רכב על פי תמונות. כשאני משקיע 80,000 שקל אני רוצה לראות בעיניים, לקחת לבדיקה במכון ולבדיקה במוסך.

ובמצב השוק של היום אני גם יכול, אף מוכר חכם לא יסכן מכירה כי הקונה רוצה לבדוק היטב.

 

אתם עיוורים. הם סוחרי רכב משודרגים, זה הכל.

פורסם

סוויץ' לקחו רכב לבדיקה במכון ההוא, המכון אומר "סבבה", סוויץ' מוכרים, מסתבר שהמנוע גמור וצריך להחזיר את הכסף ו"לספוג" את הרכב הזה.

 

למי אתה חושב יגיעו בטענות?

 

איזה אינטרס יש למכון לקבל את כאב הראש הזה?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כמה מנועים הולכים אחרי 3 חודשים?

 

ולמה אתה נטפל למנוע, מה עם המרכב. יש דרך לדעת מצבו מבלי לקחת לבדיקה?

 

כל העניין עם האינטרסים לא עושה לי טוב. לא למדתי פסיכולוגיה. אני רוצה לקנות רכב - אני רואה רכב, אני לוקח רכב לבדיקה, אני משלם רכב ונוהג הביתה. אולד-פאשן וויי. מי שאוהב לקנות בדרכים אלטרנטיביות שיבושם לו.

 

מבחינתי לקחת לבדיקה זה משהו בסיסי ושום עסקה לא תקרה בלעדיה.

פורסם

לא נטפל ספציפית למנוע, בכללי, הייתה אי-התאמה מהותית בין מה שרשם המכון לבין מצב הרכב בפועל ועכשיו כלמוביל צריכים לספוג כמה עשרות אלפי שקלים של הפסד.

 

מי יקבל על הראש? (המכון), למה שירצו מראש לייצר מצב כזה לעצמם?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני חייב לציין שבשרשור הראשון אני כבר טענתי שזה ממש לא בסדר העניין שלא מרשים לקחת לבדיקה מטעמך ושזה בסיסי ונקטלתי קשות. כנראה שלא טעיתי כל כך ובדיקת רכב משומש באופן יסודי צריכה להיות זכות בסיסית של כל רוכש.

 

כמו כן, לא אהבתי את העניין של להשאיר להם את הרכב וללכת. הסכמתי להגיע מתי שירצו להשאיר אותו ולבוא לקחת אותו. או לחילופין להתלוות לנציג בזמן הבדיקה של הרכב שמבוצעת על ידם - לא הסכימו.

פורסם

אני רוצה לקנות רכב - אני רואה רכב, אני לוקח רכב לבדיקה, אני משלם רכב ונוהג הביתה. אולד-פאשן וויי. מי שאוהב לקנות בדרכים אלטרנטיביות שיבושם לו.

 

אחי, סוויצ' לא מתאימים לך. תמשיך בדרך שלך. לא קרה דבר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
תראה לי "סוכנות טובה" אחת שמאפשרת להחזיר רכב תוך שבוע ולקבל הכסף בחזרה.

 

אני לא מבקש הרבה, באמת

אם ראית את הרכב, ביצעת נסיעה, בדיקה וכל מה שצריך וסגרת על מחיר שמתאים לך,

אין שום סימה להחזיר את הרכב.

 

סוויץ׳ באים למנוע את הבדיקה החיצונית ומראים לנו עד כמה הם אמינים בכך שהם מפרסמים תמונות של שריטות ומכות, לא קונה את זה..

בסופו של דבר אתה מגיע לסוכנות מגלה צמיגים גמורים ועמלה של 1.5%.

 

לדעתי אסור לוותר על בדיקה של גורם חיצוני שאתה בוחר.

Seat Ibiza FR

פורסם

דעתי לטיעונים שעלו פה:

- צודק זיו שזה לא הגון למנוע בדיקה עצמית גם אם הם פועלים בנקיון כפיים.

- צודק מי שטען שזו הטעיה שלא מפרסמים את המחיר כולל העמלה, כך שתהה שקיפות.

- בעניין הבדיקות ולטענה שהעלה זיו, ההבדל בין אוויס (לצורך העניין*) לסוויטצ' זה שבאוויס זה רכב שלהם, והאנטרס שלהם למכור אותו בעלות הגבוה ביותר גובר על אנטרס אחר, לעומת סוויטצ' שמתווכת רכבים שלא שלהם שיכולה לבחור מה למכור ומה לא.

- ולמרות האמור לעיל, שקיפות מעל הכל, ושקיפות מתבטאת באפשרות המלאה לבדוק, כי אחרי הכל לסוויטצ' אנטרס מובהק למכור.

- כל עניין ההחזר, על כך מתבסס כל הבזנס שלהם, זו הטבה שכולה מלכודת. מעט מאד אנשים יעלו על בעיות אקוטיות בחמשת הימים הללו, והרי כל הטריק פה מתבסס על הנטייה הפסיכולוגית של אנשים להשאר בפוזיציה קיימת, משמע שאחרי רכישה אנשים יטו להשאר עם הבחירה שלהם למרות פגמים שהם מוצאים לעומת לפני הרכישה.

- כשמוסיפים לכך את החסמים שהם מוסיפים כגון החזרת הכסף בשוטף + 30, ואי החזרת כל העלויות הנלוות (העברות, בדיקה חוזרת אם נעשתה וכיוצא בכך), באם סיבת ההחזר היא מוצדקת, אזי זה לא הוגן.

- מקיראה בפורומים נתקלתי במספר מקרים שתארו חשיפה של פגמים קשים לאחר רכישה, ובכולם תואר מסכת לא חלקה עד להחזר. אני מסייג דברי שכן אני לא מכיר את האנשים, ואת אמיתות הפרטים, אך זה עניין שכדאי להיות ער אליו.

- אני חושב שלגבות עמלה מהרוכש זו טעות וגם לא הוגן, טעות בגלל שזה ימנע מהרבה אנשים להגיע בכלל, לא הוגן מאחר ואת השירות הם מבצעים לטובת המוכר ולא הרוכש, שבלעדיו אין להם עסק בכלל. וזה שהם לא מבליטים עמלה זו זה עבירה על חוקי הגנת הצרכן, אני לא הייתי מודע לכך שהם החלו לגבות עמלה כזו, זה לא מופיע בפרסומים שלהם (האגרסיבים יש לאמר).

לסיום, אני חושב שזה שירות מעניין, יש לו מקום, נותן מענה להרבה אנשים שמחפשים רק רכבים פרטיים, ולפרטיים שלא מעוניים להתעסק במכירת הרכב, אך הוא יבחן לאורך זמן ביכולת של החברה להעניק פלטפורמה הוגנת וראויה. על כך היא תקום או תיפול.

פורסם

כנראה שהחיים ילמדו אותם כיצד להתנהל , אם הם רוצים להישאר רלבנטיים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...