Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

כמו כן לאחר שבוצעה ההעברה, הכסף יוחזר רק לאחר שלושים יום שבמהלכם הלקוח שבוי בידהם, מבלי אפשרות לרכוש רכב אחר.

 

הופה. מה שאמרת פה משנה את כל התמונה.

 

אז את הרכב אפשר להחזיר אחרי כמה ימים, אבל הכסף חוזר לאחר 30 יום (+שישבת וחג עובר את ה-40).

 

וכל זה כשמדובר בעסקת מזומן. מה אם לקחתי מימון דרכם?

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיכאל,

ממה שרשום פה, לא רק שיש טעם ואפשרות להתמקח על המחיר, אני מבין שזה אף מומלץ, כמעט בגדר חובה.

עוד הבנתי שבהתחלה (בעת ההשקה / הרצה) לא גבו עמלה מהקונה. כעת מחייבים את הקונה ב1.5%.

אני מדגיש שמדובר בעסק מסחרי לתיווך (שכרגע אני מתלונן על חוסר שקיפות והתנהלות בעצלתיים), אבל לגיטימי לחלוטין לגבות עמלה.

כל העניין הזה שהמוכר מוותר על 5% ממחיר הרכב והקונה מוסיף 1.5% על המחיר הנקוב (לאחר מיקוח) הוא גם כן טריקי קצת. הרי העניין הוא שהלקוח משלם על העסקה, המוכר מוותר על חלק מסכום העסקה, וחלק מסכום העסקה נגבה על ידי העסק. לכן אני רואה בזה טריק שיווקי. הרי למוכר יש קו אדום של מחיר מינימום, שמתחתיו הוא לא יהיה מוכן למכור, והמחיר שהוא מתייחס אליו זה מה שהוא מקבל מהעסקה, לא מה שרשום באתר. כך גם הרוכש צריך להתייחס למחיר, בדומה ל"לא כולל שירות ".

בנוסף הקונה משלם על מלוא הסכום של העברת הבעלות. טריק מוכר.

פורסם (נערך)

גם אני קניתי מהם רכב, שלא מצאתי בשום מקום אחר.

לא ברור לי למה אין להם עמדת העברת בעלות כמו בכל מגרש נורמלי(ולא נורמלי), והם באמת הולכים עם ייפוי כוח לדואר.

במקרה שלי זה גם לקח כמה ימים, נדמה לי שבגלל שביתה בדואר ישראל.

 

עריכה: ברור שיש טעם למיקוח(כמו בכל עסקה). את המחיר קובע המוכר, ויכול להיות שהוא לא בדיוק מציאותי. מה שיקרה זה שהנציג יטלפן לשניכם 7000 פעם, ובגלל זה כנראה מנסים להתחמק מזה.

עריכה אחרונה על ידי Dudi910
פורסם
הופה. מה שאמרת פה משנה את כל התמונה.

 

אז את הרכב אפשר להחזיר אחרי כמה ימים, אבל הכסף חוזר לאחר 30 יום (+שישבת וחג עובר את ה-40).

 

וכל זה כשמדובר בעסקת מזומן. מה אם לקחתי מימון דרכם?

 

גם אם הכסף מגיע רק אחרי 30 יום, זה בטוח עדיף על פני כך שאין לך אפשרות להתחרט בעסקה פרטית. חזלינו כבר אמרו שעדיף מאוחר מאשר אף פעם, לא?

פורסם

בעסקה פרטית אני לוקח את הרכב לבדיקה.

 

בסוויץ'? נאדה. קח לבדיקה אחרי ששילמת את מלוא התשלום על הרכב.

 

מצד אחד אנשים פה אומרים לא לקנות רכב ללא בדיקה בשום מקרה, ומהצד השני לקנות מסוויץ' רכב בלי בדיקה זה בסדר.

 

כי הם מחזירים את הכסף, אחרי 30 יום, ולך תדע כמה תפסיד אם כבר לקחת מימון.

 

אנחנו חיים בישראל, ופה אחרי ששילמת - אתה יכול לדבר ללאמפה.

יש למישהו פה ניסיון עם החזרת רכב לסוויץ'?

פורסם

כן. החזירו וקיבלו כסף, אבל אחרי 30 יום כפי שרשום בחוזה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מוצגת לך הבדיקה שסוויצ' עושים בעצמם, ואין להם שום רצון להקל בבדיקה ושתחזיר להם את האוטו.

במקרה שלחתי לשם בשבוע שעבר מישהי למכור את הרכב. לקחו את האוטו לבדיקה. אחרי יום אמרו לה שבגלל שיש פגיעה של קצה שלדה הם לא יכניסו את הרכב למאגר שלהם.

תעשה את השיקולים שלך. מכיוון שאני אדיש בין מרבית מכוני הבדיקה, אם הייתי קונה מהם רכב, מייד אחרי הרכישה הייתי לוקח למוסך שאני סומך עליו, עם טופס הבדיקה שלהם, ומבקש חוו"ד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לאור מה שנאמר כאן,

ולאור מה שקראתי לגבי הנהלים שלהם והחוזים שלהם.

לא אקנה אצלהם רכב ובטח שלא אמליץ, הכל נשמע תמוהה מדי.

מצטער, נשאר עם יד 2.

 

מדובר בסוחר רכב ותו לא.

פורסם (נערך)
מיכאל,

ממה שרשום פה, לא רק שיש טעם ואפשרות להתמקח על המחיר, אני מבין שזה אף מומלץ, כמעט בגדר חובה.

עוד הבנתי שבהתחלה (בעת ההשקה / הרצה) לא גבו עמלה מהקונה. כעת מחייבים את הקונה ב1.5%.

אני מדגיש שמדובר בעסק מסחרי לתיווך (שכרגע אני מתלונן על חוסר שקיפות והתנהלות בעצלתיים), אבל לגיטימי לחלוטין לגבות עמלה.

כל העניין הזה שהמוכר מוותר על 5% ממחיר הרכב והקונה מוסיף 1.5% על המחיר הנקוב (לאחר מיקוח) הוא גם כן טריקי קצת. הרי העניין הוא שהלקוח משלם על העסקה, המוכר מוותר על חלק מסכום העסקה, וחלק מסכום העסקה נגבה על ידי העסק. לכן אני רואה בזה טריק שיווקי. הרי למוכר יש קו אדום של מחיר מינימום, שמתחתיו הוא לא יהיה מוכן למכור, והמחיר שהוא מתייחס אליו זה מה שהוא מקבל מהעסקה, לא מה שרשום באתר. כך גם הרוכש צריך להתייחס למחיר, בדומה ל"לא כולל שירות ".

בנוסף הקונה משלם על מלוא הסכום של העברת הבעלות. טריק מוכר.

 

 

במקרה שלי הוא לא נתן לי בכלל להתמקח, וכל פעם קטע אותי ואמר שאין מה לדבר על המחיר על כל הרכבים [כנראה שינו נהלים],

בנוסף, אין סיבה שהם לא יקחו עמלת תיווך, אתה צודק, אבל 5% מהמוכר, ועוד 1.5% מהקונה זה הרבה לדעתי,

שלא נדבר על זה שה1.5% שהקונה אמור לשלם, זה לא כלול במחיר ולא נודע לקונה בשלבים הראשונים. [לפחות במקרה שלי].

 

חבר שלי הלך השבוע לסוויץ' לראות רכב, בשנייה הראשונה הוא הבחין בצמיגים גמורים!

ועדין הוא עבר "בדיקה" אצלם, הם ישר הציעו להחליף צמיגים, אבל אם הם לא "מצאו" את זה בבדיקה שלהם, מה עוד הם "פספסו".

 

לדעתי יש מספיק סוכנויות טובות בארץ .

עריכה אחרונה על ידי MichaelCohen

Seat Ibiza FR


×
×
  • תוכן חדש...