Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ייבגני,

אם בסוף קיבלת כסף בחזרה, ופיצו אותך על הבדיקה שעשית בעצמך, ובסוף אתה עוד לא מרוצה - תהיה לי בריא.

...

יבגני כתב :

 

"

קניתי מהם רכב 2013 עם בדיקה נקיה לגמרי (רק פגיעות צבע)



ובבדיקה שעשיתי באופן פרטי התברר שרכב אחרי תאונה דיי רצינית..."

 

דיסקו... פיספסת את זה?

"פיצו אותך על הבדיקה שעשית בעצמך"...?!

 

אם הייתי אני מוכר לאחיך רכב שעבר תאונה ומציג בדיקה שמראה אחרת,

מה היית אומר לאחיך ?

 

אם אמא שלי הייתה קונה את הרכב הזה ומן הסתם לא הייתה הולכת לבדיקה,

מה, זה בסדר ?

 

יבגני כולה אומר שנשאר לו טעם רע, והסביר למה. מאוד צפוי ומינימלי מצידו.

 

אבל כשאחד מספר על סוג של תקלה\תרמית\חוויה שלילת [מובהקת, אין ויכוח]

והאחר אומר לו ש[דווקא!] -

 

"

הסיפור שלך רק מחזק אצלי את התחושה שסוויצ' הם מקום ראוי, כרגע מבחינתי מס' 1..."



 

זה מה שהסיפוור הזה עושה ? "רק מחזק" ?

רק ? מחזק ?!

לא אכפת לך שאחיך או אימי לא היו מגלים את התאונה ? אין מילת ביקורת חוץ מלצרכן ?

 

צצצצצ

The first one to get angry loses

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תנסה לנסח מחדש, בלי מיליון סימני פיסוק שאני לא מצליח להבין מהם דבר.

מה אתה שואל?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

שים לב:

אגב, גם בסיפור שלי הרכב היה VAG.

בנוגע לבדיקה במוסך - במקרה שלי זה לא היה עוזר. תיקון היה מאוד איכותי. צביעה מצאו בעזרת המכשיר, אבל כדי למצוא סימני הלחמה היו צריכים לפרק דיי הרבה פלסטיקים וגומיות.

 

אני לא זוכר שלקחתי רכבים לבדיקה ושם הם פירקו חלקים והשקיעו זמן בשביל לימצוא סימני תאונה, אם ככה יש סיכוי רב שלהרבה אנשים יש מכוניות עם תאונה רצינית שתוקנה יפה ומכוני הבדיקה לא עלו עליהם.

רוב הסיכוי שאפילו מכוני הבדיקה לא ישימו לב שיש נזילות ברובוט בפיאטים כי הם ממש לא יפרקו לך את מגן האלומיניום שמסתיר אותו(ברכב של אחיין שלי לא עלו בבדיקת סוויצ'), שוב הבעיה והחולה הרעה ביד2 הם מכוני הבדיקה, לרוב אי אפשר ליסמוך על הממצאים שלהם והם ממש לא יבזבזו זמן על פירוק והרכבת הרכב שלך בשביל לימצוא בעית ביסודיות.

גם במבט מהיר בעמוד הפייס שלהם ניתן ליראות את התלונות של מוכרי הרכב שהמכון בדיקה שסוויץ בדק את רכבם פיצץ אותם בכסתח"ים כאילו הרכב שלהם טרנטה אספנות(מאלה שזרוקים ולא המשוקמים-חס ושלום לא רוצה ליפגוע בקהילת האספנים), המכונים האלה מישהו צריך לטפל בהם כי הנייר שלהם ממש לא שווה 500+ ש"ח.

 

אני הצעתי- אם יש לכם המלצה על מכון בדיקה יסודי שהייתם סומכים עליו תתחילו להציע ואולי נשכנע את סוויצ' להתחיל ליבדוק שם(בספק אבל לא יכול להזיק לישאול).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא הבנתי אותך, אבל בוא נניח ש:

 

סיטואציה ראשונה - אני קניתי בשנת 2012 אוטו משומש, בדקתי אותו במכון והוא נמצא תקין. נסעתי איתו לשביעות רצוני ללא שום תקלה עד השבוע שעבר, כשהחלטתי למכור אותו.

אתה באת אלי, הצגתי לך היסטוריה מלאה כולל כל קבלה על החלפת מצבר ונורה באוטו, הצגתי לך את הבדיקה שאני עשיתי לאוטו כשרכשתי אותו, ואתה מחליט לקחת את האוטו למוסך שלך שמאשר שהאוטו תקין. כולם מרוצים. עכשיו אתה מחליט אחרי שבוע בכל זאת לקחת את האוטו לבדיקה במכון, ושם אומרים לך שהאוטו עבר תאונת שילדה. כזכור לך, אני לא יודע על כך דבר, כי כשאני בדקתי האוטו נטען שהיה תקין (ונניח גם שעשו עלי קומבינה) - אתה מתכוון לתבוע אותי? על מה? מה אתה חושב שייצא מתביעה שכזו? (רמז - או שלא תקבל אגורה, או שתהיה פשרה כלשהי כי לא רימיתי אותך)

 

סיטואציה שניה - נכנסת למגרש בנתניה ורכשת רכב מלוקק אחרי שהאמנת לכל מה שהמוכר במקום מאכיל אותך. בבדיקה במוסך שלך מתגלה שהאוטו עבר תאונת שלדה. אתה חוזר למכון ושם אומרים לך שאין להם מושג מזה, והם עומדים בכללי גילוי נאות, ומסרו לך את כל המידע שהיה להם על הרכב, ובנוסף, הם מסבירים לך באדיבות ש"חבל על הפרצוף היפה שלך", ואתה מבין את הרמז.

 

סיטואציה שלישית - אתה קונה רכב מאחת מחברות הליסינג - 'אלוויס'. אלוויס מציגים לך טופס בדיקה מטעמם, שבו רשום בסעיף שלדה "משמעות נמוכה" שהאוטו עבר כמה מכות קטנות. אתה רוכש את הרכב, ובדיעבד מסתבר שמדובר בקצה שלדה. אתה חוזר לאלוויס שאומרים לך שזה רשום בטופס במשמעות נמוכה תחת "הוחלפו חלקי שלדה מחוברים עם ברגים" ומציעים לך 'לפנים משורת הדין' לבחור רכב אחר.

 

עכשיו באו סוויצ', עשו בדיקה לאוטו, ומצאו שהוא תקין ועומד בקריטריונים שלהם. קנית אותו וגילית שהוא לא תקין. החזירו לך את הכסף. שילמו לך על הבדיקה שעשית באופן עצמאי.

 

עכשיו תנסה להשוות בין המקרים השונים ותגיד לי איפה יותר מתאים לך להיות כלקוח.

 

לי זה ברור.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

סוויטש הם הקורבן במקרה של התאונה, לא הרוכש. המוכר מכר רכב עם תאונה, מכון הבדיקה לא עלה על התאונה, יבגני ריבל את כספו בחזרה ובסויטש נשארו עם הגרוטאה ועם הפסד כספי.

כל נכבוד להם, כך צריך להתנהל נותן שירות.

פורסם

במקרה הזה של יבגני הם יוציאו כל אגורה שהם הפסידו מהמכון שפספס דבר כזה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

למה להרחיק לכת עם דוגמאות רחוקות כשיש את מה שקרה בפועל :

 

ממה שעולה מכאן, לפי דברי יבגני,

 

- יבגני הלך לסוויצ' כדי להנות מהשירות\הראש השקט

- מכרו לו רכב שעבר תאונה "רצינית" אבל הציגו לו בדיקה נקייה

[ אני זוכר שמעשה כזה הוא אחד ה-דברים ה-שליליים והמגונים שיש, בפרט פה ב'קהילה'.]

 

- במקום ראש שקט, כבר מרגע זה יש ליבגני ראש מבעוס לאללה

- ואז נשלח יבגני לעשות עוד בדיקה

["אחינו, רק שנהיה בטוחים אה ? אה אבויה ?"]

- הנזק מתגלה גם בבדיקה השנייה - כלומר לא משהו נסתר

 

עד כאן כבר מספיק כדי שנבקר בחריפות את מה שלכאורה נראה כסוג של הטעייה.

עד היום כל מקרה כזה של בדיקה שאינה תואמת מציאות זוכה וזכה כאן תמיד לגינוי חריף.

 

אח"כ יבגני רדף\לחץ פוצה -

נניח שהוא יתבע קטנה בגין עגמת, אבדן ימי, עיכוב בכסף וכו' -

ואם היה מספיק למכור את רכבו אזי גם בגין שכור -

יש יסוד להניח שהוא היה זוכה בתביעה.

 

ולפתע, במקום ביקורת, ולמרות שמובן למה יבגני חש 'טעם רע' [וזה כל מה שהוא אמר]

אתה מצהיר שדווקא הסיפור שלו "רק מחזק" אצלך שהם מס' 1

וכלפי יבגני כותב 'תהיה לי בריא' [יעני נודניק, כי התעקש איתם]

ועוד מוסיף ש'טכנאי שאיחר לך חייב לך 600 בגלל זה והוא מתעלם ממך'

 

?

 

מה שבאמת יש לי להגיד זה "WTF, דיסקו".

 

אבל אני מעדיף שנניח לדיון הזה בנקודה הזו,

אישית התבעסתי רק מעצמי כמו בכל פעם שאני טועה בסיווג לטובה של ניק ניימס

ואני טועה הרבה כי אני טיפש שכזה

:(

מילא. נדבר על נושאים אחרים, אולי כאלה שלא מערבים מוסר.

 

 

 

[ מפטיר בשקט "פיצו אותך על הבדיקה שעשית בעצמך עאלק"]

The first one to get angry loses

פורסם

יש לי שאלה: האם סוויץ חייבים להיתבסס רק על הבדיקה במכון או יש להם גם אפשרות ליבדוק תאונות מול חברות הביטוח?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עמי, ייתכן מאוד, אני רק חזרתי על מה שצויין כאן ולא יודע לפסוק כמוך

על נוכלות או רמאות. אני רק חולק על התגובה של דיסקו :

 

שמא גם אצלך יוצר האירוע הזה תחושה ש'הם מס' 1' וש'יהיה בריא יבגני' ?

The first one to get angry loses

פורסם

לא חושב שהבעיה פה היא עם סוויץ' אלא עם המכון. לפספס תאונה זאת פאדיחה רצינית. האמת היא שכולם צודקים. גם אני במקום יבגני הייתי נשאר עם טעם מאוד רע בפה, כי כן, זה מבאס את התחת כל המצב הזה והבנאדם הלך אליהם כדי שלא יצטרך להתמודד עם הכאבי ראש. אבל, כמו שדיסקו אמר, זה ממש לא שונה מכל דרך אחרת שבה הייתי רוכש רכב יד שניה רק ההבדל הגדול הוא שבכל המקרים האחרים כאב הראש שלי היה כפול וז** בעין הייתי רואה אגורה מהכסף בחזרה.

 

אין לנו סטטיסטיקות לגבי אחוז הפאקים של המכון הזה בבדיקות אבל לפספס תאונה זה ביג דיל ואני מאוד מזדהה עם הבחור. מצד שני, כמה שזה מרתיח, אני כן חושב שאיפשהו הוא צריך לנשום לרווחה שהייתה לו האפשרות לקבל את כספו בחזרה.

פורסם

אם במכון בדיקה לא עלו על התאונה והמוכר לא דיווח,איך סוויץ יכלו לדעת?

אפילו הקונה אומר שזה תיקון באיכות מעולה ורק בפירוק פלסטיקים עלו עליה.

אני לא מכיר מכון בדיקה שמפרק פלסטיקים .

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אני חושב שכל מקרה לגופו, הם מנסים להקל על האדם הפרטי שבא לקנות רכב יד2 ולא רוצה לשבור את הראש (יותר מדי) אבל לנוכח האמור כאן אני חושב שהם צריכים להחמיר את בדיקות תקינות הרכב שלהם, במיוחד השלדה כדי לוודא לחלוטין אם רכב עבר תאונה או לא, שריטה פה ושם זה באמת מינימליסטי, מאחל לכל אחד שקונה רכב יד2 שכל היותר שיתגלה לו היא שריטה שלא היה מודע אלייה.

שיפתחו סניף בצפון מה הבעיה שלהם, אני מוכן לנהל אותו.

פורסם
רק ההבדל הגדול הוא ש

 

ההבדל הגדול הוא שלא היית עושה העברת בעלות, אלא סתם הולך לבדיקה.

 

אם העובדות נכונות אזי החברה כשלה פה במטרה הראשית שלה, ראש שקט.

 

אם שני מכונים גילו כדברי יבגני 'תוך 30 שניות', זה לא נסתר.

 

כעת, בפורום יבגני אפילו לא פסל קנייה מהם אלא רק אמר 'טעם רע',

 

ופתאום קמה לחברה הסנגוריה הציבורית שכועסת על הצרכן [?!] שלכאורה הוטעה,

 

התבעס, הפסיד זמן וכסף -

 

מה קרה ?

 

==========================================

 

אולי זה נשמע רעיון טוב, אבל בפועל - לא להתקרב!



ה"תקן סוויצ'" לא שווה כלום - בקניית רכב הציגו לי בדיקה נקיה לגמרי (רק פגיעות צבע, כאלה שאזיה אבן עפה בדרך), אבל בפועל התברר שרכב עבר תאונה דיי רצינית, הוחלפו חלקים וכו'... הרכב חזר לחברה, אבל אני הפסדתי כסף של הבדיקה והעברת בעלות (שבשום מקום אחר לא הייתי מגיע להעברת בעלות בכלל), זמן שבזבזבתי ולקח שבוע עד שראיתי כסף בחזרה.

אני מבין שטעויות קורות, ואפילו אני מוכן להאמין שבאמת המכון בדיקה אשם שלא גילה את התאונה (לא ברור איך, כל הצד שמאל של הרכב עבר צביעה ובבדיקה שאני עשיתי גילו את זה תוך 30 שניות), אבל מקומם שאף אחד אפילו לא חושב לקחת אחריות ולהתנצל, כל היחס כאילו אני זה שסתם מבטל עסקה ולא כי הם מכרו אוטו אחרי תאונה בניגוד להצהרות שלהם שהרכב תקין.

שורה תחתונה, תעשו לעצמכם טובה - תקנו בכל מקום אחר, רק לא בסוויץ'. לפחות שם תוכלו לבדוק רכב לפני שתקנו אותו ואז במקרה בעייתי יחסוך לכם הרבה מאוד כאב ראש.

 

 



Evgeny Kagan ·

לפני כחודש

https://www.facebook.com/search/112393695438740/places-in/180410821995109/places/intersect/

The first one to get angry loses


×
×
  • תוכן חדש...