מצד אחד אתה צודק. מצד שני בוא נסתכל על הדברים כך:
כל מקום אחר אתה עושה בדיקה לפני הקניה ומוכר מתחייב על מנוע ושילדה. מקרה הכי גרוע - המוכר לא הסכים להחזיר כסף על בדיקה והפסדת 500 ש"ח וביזבת שעה-שעתיים. בגלל השיטה של סוויץ' נאלצתי לשלם על העברת בעלות ורק אחר כך לעשות בדיקה. אז בבדיקה שלי יצא פגיעה בשילדה. דבר ראשון, מזל שעליתי על זה ומה זה אומר על "תקן סוויץ'"? דבר שני, אני מצפה מחברה גדולה ורצינית לקחת אחריות מלאה על הדברים כאלה.
נכון, סוויץ' לא עשו שום בעיה בנוגע להחזרת הרכב, אבל ניסו לשחק אותה כאילו אני סתם מחזיר את רכב ואין מה לצפות להחזר הוצאות נלוות. אז בסוף החזירו הכל, אבל יש פה שיטת מצליח בדיוק כמו בכל מקום אחר...
אז במקרה של סוויץ' יצא לי רווח של כ-200ש"ח (הם החזירו סכום עגול שיצא טיפה יותר גדול מהסכום עצמו), יום עבודה מבוזבז וכשבוע וחצי שהכסף שלי אצלם ואני לא יכול לקנות רכב אחר. ואני לא מדבר על כל הטלפונים, דאגות ועצבים.
מבחינתי אופציה ראשונה עדיפה. אם אי אפשר לסמוך על הבדיקה שלהם אז זה הופך להימור והם מאבדים יתרון יחסי מול סוחרים אחרים