Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן.

 

צריך להיות ממש טיפש כדי להשקיע כמה עשרות אלפי שקלים בשביל לרכוש רכב, לנצל אותו ואז להחזיר.

מה אם תעשה תאונה?

 

הרבה יותר פשוט וחכם פשוט לשכור רכב למשך אותם 5 ימים במקום לנצל לרעה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי איזה שאלה בנודע למיזם.

הבנתי שאם רוכשים רכב אפשר להתחרט ולהחזיר תוך 5 ימים, והרכב עובר לטרייד של כלמוביל.

נניח יש לפלוני רכב טוב שלא נמכר בשוק הפרטי במחיר נורמלי בגלל שאין לו ביקוש. הוא שם אותו בסוויץ' ומסכם עם אלמוני שירכוש אותו ויתחרט. יוצא שפלוני התפטר מהרכב שקשה למכירה בצורה קלה ביותר, וסוויץ' נתקעו איתו. לא כך?

 

עריכה: אני רואה ש Nick332 הקדים אותי ואולי גם לזה התכוון בשאלתו.

פורסם

לא דיברתי על השכרה (זה מובן מאליו)

 

למשל פלוני התייאש כבר ממכירת רכבו (רוצה סכום גבוה). במקום להוריד במחיר ולהתגמש, מפרסם את הרכב בסוויץ'. חברו, אלמוני, רוכש את הרכב במחיר גבוה, לאחר מכן "מתחרט" ומכאן זאת כבר בעיה של סוויץ'.

 

עריכה: chaimb הקדים אותי בהסבר :)

פורסם

כייוון שגם בסוויצ' יושבים חוכמולגים, אני מעריך שבמקרה של העברה לטרייד אין יש מחיר מוסכם מראש עם המוכר שאין בינו לבין המחיר שאותו מתחזה "שילם" והתחרט דבר וחצי דבר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה - למיטב ידיעתי אין. ברגע שהמוכר קיבל את כספו, נגמר הצד שלו בסיפור.

 

אני מניח שאם עניין ההחזרות יהפוך למשהו המוני, אז כן יבדקו יותר.

פורסם

אאל"ט יש סעיף בחוזה לגבי מיקרה הונאה שכזה בין המוכר לקונה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בשום מקרה לא לסמוך על בדיקה שסוויץ' מציגים! קניתי מהם רכב 2013 עם בדיקה נקיה לגמרי (רק פגיעות צבע) ובבדיקה שעשיתי באופן פרטי התברר שרכב אחרי תאונה דיי רצינית... אז כן, קיבלו אחריות והחזירו כל הכסף, אבל הטעם הרע נשאר...

פורסם
עם כל הכבוד למיזם.

רק אני מודאג מזה שאת כל הבדיקות הם עושים באותו מכון ברעננה?

זה פתח ליד רוחצת יד. בטח עם כמות המכוניות שהם מעבירים שם.

ובאמת למה אי אפשר לעשות בדיקה עצמאית על חשבון הקונה לפני הקניה? אם הוא מוכן להוציא את הכסף בשביל השקט שלו, במכון שהוא מכיר וסומך עליו?

הרי סוויצ' לא יפסידו מזה שקל. והקונה ירוויח שקט נפשי.

נראה לי שרק אתה מודאג מזה, לדעתי זה דווקא די הגיוני.

קודם כל, כי רעננה זה די קרוב למתחם של סוויטצ' בגלילות אז הגיוני שהם יסעו לשם ולא למכון בדיקה בחוף שמן, חיפה.

שנית, איזה אינטרס יש לסוויטצ' לזייף בדיקות? הרי אם קנית רכב דפוק על סמך הבדיקה שלהם אתה תגלה את זה, תחזיר להם את הרכב והם "ידפקו" עם רכב לא טוב שגם איבד יד = הפסד כספי ניכר.

 

עם זאת אני מסכים שגם אני הייתי מעדיף לקפוץ עם הרכב רגע למכון בדיקה ולמוסך שלי רגע לפני התשלום וסגירת העסקה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אאל"ט יש סעיף בחוזה לגבי מיקרה הונאה שכזה בין המוכר לקונה.

 

זה לא אומר כלום לגבי אכיפה של הסעיף הזה

פורסם

לדעתי אכן הבעיה המרכזית של כל קניית רכב יד2 היא עניין הבדיקה, או יותר נכון חוסר האמון בכל מכוני הבדיקה למיניהן שהבדיקה שלהם לא שווה את הנייר עליה היא כתובה.

לכן לדעתי אם היה אפשר להגיע להסכמה של חברי הפורום על מכון בדיקה ספציפי/בעל מקצוע שאנחנו הכי סומכים עליו(כמובן יחסית לאחרים, אין 100%) וסוויצ' הייתה עושה את הבדיקות שם + מפנה את הרוכשים הספקנים לדיון מרכזי כאן בפורום הרכב הגדול במדינה עם המלצות/הערות/חוות דעת גולשים אז הם באמת היו הופכים את כל עניין קניית רכב יד2 לפשוטה ואמינה ככל האפשר.

 

השאלה האם אנחנו יכולים להגיע להסכמה על מכון/בעל מיקצוע שכזה שאנחנו סומכים עליו או שכולם אותו הדבר ואי אפשר ליסמוך על אף אחד?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
ישה - למיטב ידיעתי אין. ברגע שהמוכר קיבל את כספו, נגמר הצד שלו בסיפור.

 

.

 

אכבר סטארט אפ

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עדכון אחרון לענייני הרכב הספציפי -

הוא נמסר לבחור תוך 24 שעות ממועד התשלום. הרכב נלקח היום לבדיקה במוסך גדול ומוכר שמתמחה במכוניות VAG.

האוטו יצא במצב מצויין, שמור ומטופל, כפי שהשתקף בבדיקה שהוצגה בסוויצ'.

כולם שבעי רצון. במיוחד הבעלים החדש של הרכב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני נהנה מהרוח האפטימית הנושבת להפתעתי גם מחברים ותיקים,

זה מקסים גם בהקשר לדיון על האמונה, כל הכבוד, ולוואי שלא נתבדה

 

בשום מקרה לא לסמוך על בדיקה שסוויץ' מציגים! קניתי מהם רכב 2013 עם בדיקה נקיה לגמרי (רק פגיעות צבע) ובבדיקה שעשיתי באופן פרטי התברר שרכב אחרי תאונה דיי רצינית... אז כן, קיבלו אחריות והחזירו כל הכסף, אבל הטעם הרע נשאר...

 

הכיצד זה ייתכן ?! איפה נערכה הבדיקה שלהם ואיפה שלך ?

The first one to get angry loses

פורסם

אם הם קיבלו את האחריות והחזירו את הכסף, אני לא רואה איפה יש טעם רע - אולי במקומם הייתי מוסיף איזה הנחונת קטנה לרכב אחר שתרכוש מהם - בכ"ז זמן בוזבז, אבל - בגדול, נראה שיצאו בסדר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...