Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש 2 אפליקציות שקיימות ב GOOGLE PLAY שמשנות את הממשק של המכשיר לכזה של מבוגרים.

 

הראשונה SIMPLE SENIOR PHONE

השנייה BIG LAUNCHER

 

אפשר להוריד ולהתנסות.

לשתיהן יש תרגום לעברית והן אמורות לעבוד על כל מכשיר אנדרואיד.

 

לפי דעתי זה יספיק לרוב האוכלוסיה.

 

אסף

פורסם

יש הרבה יותר משתי אפליקציות כאלה - יש עשרות אם לא יותר.

ניסיתי אחת או שתיים מהן (כאמור, יש כוונה לקנות מכשיר עבור אמי), ממש לא התלהבתי. אני מעריך שגם היא תעדיף ממשק מקורי, אם לא תהיה בעיה של קריאות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דני, תרשה לי להמליץ בכיוון קצת שונה, וכנראה יקר יותר (אבל לא בהמון):

 

ההמלצה שלי היא לא להתפשר על מכשיר "לצאת ידי חובה" זול ומעפן אלא לקנות סמארטפון ברמה גבוהה:

כלומר אולי לא חובה לקנות גלקסי 6 או G4 או אייפון 6S, אבל עדיין לא הייתי מתרחק ביותר מדור או שניים אחורה בסדרות הדגל המוכרות (נגיד גלקסי 4, או G2 יעשו עבודה מעולה! ויעלו פחות מ1500 שקל).

 

1) האפליקציות של היום תובעניות מתמיד, אפילו ווטסאפ דורש מהטלפון המון זכרון, וגם לא מאפשר לאחסן מידע בכרטיס חיצוני.

טלפון זול, בד"כ יכיל מעט מאוד אחסון פנימי ויסתמך כמעט לחלוטין על כרטיס חיצוני. מה שאומר שייתכנו כמעט בוודאות בעיות של התקנת אפליקציות על המכשיר (כי

כל הזמן הטלפון יצעק שאין לו מקום - מנסיון!).

גם כוח העיבוד הנדרש היום - יחסית גדול, ומכשיר זול ומעפן לא יעשה את העבודה וייתקע, וגם המקלדת תהיה לא טובה ומתסכלת.

 

2) מכשירים זולים (במיוחד האלה ש"מיועדים למבוגרים") עושים שימוש במע' הפעלה מוזרות ולא מוכרות.

פעם שמעתי המלצה (לדעתי חכמה מאוד) לקנות לסבא/סבתא טלפון זהה לשלך.

הסיבה לכך נורא פשוטה - אתה בכל מקרה צפוי לחטוף מלא טלפונים ותחנונים לעזור להם עם הטלפון.

אז במקום להסתבך עם תפריטים הזויים ולא מובנים, הרבה יותר קל להסביר להם משהו (אפילו מרחוק), אם אתה יודע בע"פ כל תפריט בטלפון שלהם.

 

 

סבתא שלי חוגגת השנה 80, והחליפה את הגלקסי 1 שלה לפני כשנתיים, בגלקסי 4. ומסתדרת איתו יופי!

ואם ממש מתעקשים - יש ממשק משתמש מפושט למבוגרים - מובנה בגלקסי! (סבתא שלי לא צריכה אותו, אבל יש כאלה שיעדיפו אולי).

בברכה!

יונתן.

פורסם

פותח השרשור התעניין לגבי סמארטפון יעודי למבוגרים. ישנם מספר מכשירים כאלה. אני מכיר של AMOI ושל LG. מדובר בעצם במכשירים יחסית פשוטים עם מסך בינוני שמולבש עליהם ממשק שדומה למה שיש באפליקציות האלה. בגלל שמדובר על מכשיר "יעודי" אז המחיר גבוה יותר. סך הכל ניסיתי לחסוך לפותח השרשור קצת כסף ולהכיר לו את האפליקציות האלה שניתן להלביש אותן על כל מכשיר עם מערכת הפעלה אנדרואיד.

 

מכשיר עם מסך גדול ותפריטים קריאים בסביבות הסכום המדובר -

Samsung Galaxy Grand Neo

LG L Bello

 

שניהם עם מסך 5". ה LG עם מצלמה טובה יותר. מניסיון עם לקוחות מבוגרים הסמסונג קריא יותר ונוח יותר. מדובר במכשירי ביניים שיתנו מענה לשימוש בסיסי.

 

אסף

פורסם

JMG - לא חייבים מכשירי high eng, אפילו לא של אתמול. מכשירים ברמת הביניים יספקו את צרכי מרבית האוכלוסיה, בודאי אלה של מבוגרים שלא ירבו להשתמש באפליקציות כבדות. זו הסיבה שבגללה אי ממליץ על מכשירים ברמת ה-600-1200 ש"ח עם דגש על גודל מסך ואיכות בניה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא יודע למי יש ניסיון עם זה, אבל לי יש ניסיון טוב מאוד על גלאקסי 3 שמאפשר לשנות את כל ממשק מערכת ההפעלה למערכת "קלה" דהיינו חלוניות גדולות, פונקציות פשוטות, חיוגים מהירים. ממש לא מסובך.

 

יכול להיות שבכל מכשירי סאמסונג זה ככה. לי יש חוויה טובה עם גלאקסי 3 בתחום הזה.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
אני לא יודע למי יש ניסיון עם זה, אבל לי יש ניסיון טוב מאוד על גלאקסי 3 שמאפשר לשנות את כל ממשק מערכת ההפעלה למערכת "קלה" דהיינו חלוניות גדולות, פונקציות פשוטות, חיוגים מהירים. ממש לא מסובך.

 

יכול להיות שבכל מכשירי סאמסונג זה ככה. לי יש חוויה טובה עם גלאקסי 3 בתחום הזה.

 

משום מה זה נראה לי בינתיים הרעיון הכי מתאים לאבי.

 

הוא לא צריך שוקא לחצנים גדולים וכד', אבל מערכת הפעלה נוחה וידידותית למשתמש ההדיוט [לא אידיוט חלילה] בהחלט נצרכת.

 

מישהו יודע אם זה קיים גם בגלקסי 2 ?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
אני ממלציץ על ה- Basic smartphone . זה מכשיר של LG שמבוסס אנדרואיד ( יש כמה דגמים), שמותקן עליו מאין ממשק משתמש מיוחד למבוגרים (בעברית מלאה) יש גם אופציית לחצן מצוקה.

 

https://he-il.facebook.com/BasicSmartphone

 

עכשיו אני מתחיל להיות מעוניין, נראה טוב. אני אצור איתן קשר, אבל בכל אופן יש למישהו ניסיון איתם?

פורסם

דני, תבדוק את האופציה שהצעתי לך, גלאקסי 3 יהיה זול יותר. הנה סרטון שממחיש את התפריט "קל" בגלאקסי שהתכוונתי אליו:

 

תתחיל מ- 1:40

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
1200 שקל זה מה ששילמת על זה? או שאפשר למצוא ביותר זול?

 

 

 

לא... קנינו את ה "4, זה הקטן מביניהם . צריך לעלות סביב 800 אני חושב.

פורסם (נערך)

 

2) מכשירים זולים (במיוחד האלה ש"מיועדים למבוגרים") עושים שימוש במע' הפעלה מוזרות ולא מוכרות.

פעם שמעתי המלצה (לדעתי חכמה מאוד) לקנות לסבא/סבתא טלפון זהה לשלך.

הסיבה לכך נורא פשוטה - אתה בכל מקרה צפוי לחטוף מלא טלפונים ותחנונים לעזור להם עם הטלפון.

אז במקום להסתבך עם תפריטים הזויים ולא מובנים, הרבה יותר קל להסביר להם משהו (אפילו מרחוק), אם אתה יודע בע"פ כל תפריט בטלפון שלהם.

 

1+

לפני כמה חודשים החלטנו שהגיע הזמן שאמא שלי תתקדם טכנולוגית לסמארטפון, אחותי הציעה לבדוק את האייפון 4, אבל בגלל שכבר קשה למצוא כאלה ובעיקר כי אף אחד במשפחה לא מחזיק אייפון המלצתי לוותר על התענוג וללכת דווקא על הגלקסי 3 שהתאים לתקציב, פשוט להפעלה, יספק את הסחורה וכל המשפחה עם אנדרואידים ככה שלא תהיה בעיה של תמיכה טכנית מרחוק.

אמא קיבלה את המתנה, הייתה מאוד מרוצה ממנה במשך כשלושה חודשים עד שאבא שלי הטביע אותו כשהם היו בחו"ל :lol:.

 

עריכה: לגבי האחריות, אני אישית התעקשתי לוותר על האחריות של היבואן הרשמי בגלל ניסיון אישי (האחריות שלהם לא שווה הרבה, תמיד ינפיצו משהו כדי לחייב אותך על התיקון או שהאחריות תתבטל אם תלך למעבדה חיצונית והשרות מזעזע) ובחרתי ביבוא מקביל, דבר שחסך לי עוד כ100 ש"ח בקניה.

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

×
×
  • תוכן חדש...