Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטיפול כנראה הוא כל 30. ולפעמים אלו הגדרות מחשב. באפריקה למשל עושים טיפול כל 5000 ק''מ.

אצלנו בחברה הקצין רכב הגדיר גם לרכבים שלפי יצרן כל 30 שיבקרו כל 15 במוסך לטיפול ולבדיקות כלליות.

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם
נדמה לי שיונדאי עברו לטיפול כל 30K או שאני טועה. למיטב ידיעתי זה כבר לא כל 15K ק"מ. אני משתמש ברכב של חברת הליסינג הגדולה ביותר והם לוקחים את הפוקוס שלי כל 15K לטיפול ואפילו מתקשרים מיזמתם לתזכר אותי על הטיפולץ מה הם מחליפים בטיפולת, זה כבר סיפור אחר. אני יודע מהרכב הקודם שהם נמנעו מלהחליף פילטר מזגן עד שלא התלוננתי וזה היה בכ 70K ק"מ והתברר לי שהוא לא הוחלף מימיו

אם הם היו עוברים ל30K אז זה לא היה מתריע לו במחשב רכב, והיה רשום בספר רכב כל 30K .

 

הטיפול כנראה הוא כל 30. ולפעמים אלו הגדרות מחשב. באפריקה למשל עושים טיפול כל 5000 ק''מ.

אצלנו בחברה הקצין רכב הגדיר גם לרכבים שלפי יצרן כל 30 שיבקרו כל 15 במוסך לטיפול ולבדיקות כלליות.

כאן זה עדיין לא אפריקה, רוב הכבישים פה סלולים והאקלים כאן יחסית לשם מצויין .

Audi A3 8L

  • אחראי פורום
פורסם

שיגדירו גם כל 50 אלף, כבר ברור לרובנו שהמרווחים האלה לא בריאים ומשמשים לשיווק נטו.

לשוק הפרטי זה לא ברור אז "מציאות" כאלה מסתובבות גם שם ולחברות הליסינג זה בטוח ברור אבל יש להם גיבוי. "ככה היצרן אומר".

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בא נגיד שגם כשמגיע 30k הרכב במקסימום עובר החלפת שמן מנוע. לא פילטר אוויר לא פלאגים.

אח״כ מתפלאים למה הרכבים שלהם כבר ב90k מאבדים קומפרסיה.

פורסם (נערך)

מתי הייתה הפעם האחרונה שביקרת במוסך? בטח שזה עולה יותר!

 

אבל אולי גם צריך לעשות איתך מתמטיקה. רכב מוכרים אחרי 3 שנים. לצורך העניין אם נסעו 15 אלף ק"מ כל שנה, אז הטיפול הגיע "בזמן" גם ככה, כי הם בכל זאת עושים פעם בשנה. (אני מניח)

אז כאן אין חסכון.

 

אבל נגיד האוטו נשחט, וננהג 20 אלף ק"מ בשנה. בשנה הראשונה, טיפול כי הגיע שנה. אותו הדבר בשנתיים הבאות, כי לא מגיע למצב של 30 אלף ק"מ בין טיפולים (הרי טיפול ב20 אלף אומר טיפול הבא ב 50 אלף או שנה)

כלומר 3, טיפולים סך הכל.

אם היו מטפלים כל 15 אלף, היו מטפלים 4 פעמים. (60 אלף קילומטר)

כלומר, לטענתך, חסכון של 150 שקל.

 

לא הרבה? תכפיל עכשיו באלף רכבים... זה 150 אלף שקל.

 

ואם הם לא מטפלים פעם בשנה אלא רק לפי ק"מ... אז הם יטפלו רק פעמיים. כלומר 300 אלף חסכון, בדוגמא של 20 אלף ק"מ בשנה.

 

ותזכור שהרבה לקוחות ליסינג מפנקים בק"מ, כי הדלק ב"חינם"

עריכה אחרונה על ידי Yanlin
פורסם

מה שאתה, כלקוח פרטי, משלם למוסך זה לא מה שחברת שירותי החכר משלמת למוסך, כלקוח עם אלפי מכוניות ויותר, באחריות. לא 150 ש"ח, אבל לא מה שאתה משלם.

לכך יש להוסיף עלות תפעול איסוף/ החזרה שמייקרת את הטיפול, אבל לא קיימת אם הרכב מגיע לבדיקה כפי שנכתב.

פורסם
מתי הייתה הפעם האחרונה שביקרת במוסך? בטח שזה עולה יותר!

 

אבל אולי גם צריך לעשות איתך מתמטיקה. רכב מוכרים אחרי 3 שנים. לצורך העניין אם נסעו 15 אלף ק"מ כל שנה, אז הטיפול הגיע "בזמן" גם ככה, כי הם בכל זאת עושים פעם בשנה. (אני מניח)

אז כאן אין חסכון.

 

אבל נגיד האוטו נשחט, וננהג 20 אלף ק"מ בשנה. בשנה הראשונה, טיפול כי הגיע שנה. אותו הדבר בשנתיים הבאות, כי לא מגיע למצב של 30 אלף ק"מ בין טיפולים (הרי טיפול ב20 אלף אומר טיפול הבא ב 50 אלף או שנה)

כלומר 3, טיפולים סך הכל.

אם היו מטפלים כל 15 אלף, היו מטפלים 4 פעמים. (60 אלף קילומטר)

כלומר, לטענתך, חסכון של 150 שקל.

 

לא הרבה? תכפיל עכשיו באלף רכבים... זה 150 אלף שקל.

 

ואם הם לא מטפלים פעם בשנה אלא רק לפי ק"מ... אז הם יטפלו רק פעמיים. כלומר 300 אלף חסכון, בדוגמא של 20 אלף ק"מ בשנה.

 

ותזכור שהרבה לקוחות ליסינג מפנקים בק"מ, כי הדלק ב"חינם"

 

היית קצת אופטימי בתגובה שלך.

20 ק"מ בשנה זה רכב שחוט?

את הרכב קיבלתי בסוף 2013 , עכשיו אנחנו לקראת סוף 15 (עדיין לא הסוף) והאוטו כבר על 66KKM..

בערך 33 לשנה.

אני בספק אם יוצרים איתך קשר אחרי שנה שמגיע תאריך של טיפול.. רק כשאתה מגיע לק"מ המיוחל גם אם זה יקח שנתיים או כל תקופת הליסינג..

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
גם באלדן מטפלים לפי הספר (פיקנטו כל 15K), זה בתאוריה, מה הם עושים בפועל שהם לוקחים אותו זה כבר אין לדעת (-:

 

סמן את החלקים המקוריים - פילטר אויר, פלאגים, פ.שמן ובדוק כשהרכב חוזר מטיפול אם הסימנים שלך עדיין שם. אין לדעת? יש לדעת.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

חברות הליסינג הן חברות פיננסים. המכוניות הן אילוץ הכרחי אצל רובן, משהו שצריך להסתדר איתו מהיום שקונים (הרבה מתחת למחיר הרשמי) ועד שמוכרים (כמה שיותר קרוב למחירון).

כל השקעה ברכב, מעבר למינימום הנדרש שלא לפגוע דרמטית בערכו ביום המכירה, היא הוצאה מיותרת אשר פוגעת במאזנים, מרגיזה את בעלי השליטה ומפחיתה את הבונוסים של ההנהלה.

 

ד"א - טיפול שוטף צריך לעשות כל X ק"מ או כל שנה - המועד המוקדם משניהם. זאת לפי הוראות היצרנים.

לבצע טיפול כל 30KKM אפילו אם חלפו כבר שנתיים זאת לא סתם הקטנת ראש, אלא פשוט התעלמות מהוראות היצרן.

 

זאת ועוד - הוראות היצרן לגבי מרווחי הטיפול תקפים אך ורק לרכבים בשימוש "רגיל". רכבי הליסינג ברובם המוחלט ננהגים בכמות ובאגרסיביות מעל הממוצע ובחלקם נמצאים בשימוש חריג לחלוטין (רכב "זונה" או רכב המשמש את העסק), ניתן בהחלט לומר שלפחות חלק מרכבי הליסינג צריכים לעבור טיפולים בתדירות גבוה יותר מאשר מומלץ ללקוח הפרטי.

פורסם

היה בשימושי רכב של אלדן ואני הייתי לוקח אותו לטיפול.

קיבל במוסך יחס כמו רכב של לקוח פרטי וגם רכבי אלדן האחרים שהיו במוסך והובאו על ידי נהגי אלדן טופלו רגיל.

×
×
  • תוכן חדש...