Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח תאונות אישיות - Yay or Nay ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציע לי סוכן הביטוח ( או יותר נכון "מוכר הביטוח").

ביטוח שנקרא ביטוח תאונות אישיות ,

על פניו זה נשמע נחמד, ביטוח שמבטח תאונות שיכולות לקרות לאדם בכל רגע או זמן נתון.

לי זה הדליק את נורות "האנטי חארטה".

 

העלות היא על פניו לא כזו זניחה (כמה עשרות שקלים לחודש)

 

שווה להתעמק בזה? או ישר להגיד ל"מוכר" שילך לחפש?

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם (נערך)

שלום לך

אני מבוטח על קטנוע וכל פעם מחדש מנסים "לדחוף" את הביטוח הזה(יש אנשים שיגידו שנכון לעשות, דעתי היא לא)

ויש עוד סעיף לגבי הקטנועים שזה נקרא ספורט אתגרי שאם לא מופיע אז אין לך באמת ביטוח תאונות אישיות

כאשר אני מבקש לשלוח למייל את הביטוח המלא להבין על מה שאני חותם

אתה מבין שבאמת הכל שקר לא כמו שאומרים שאתה מקבל XX כסף אם אתה נפגע(לא משנה כרגע איכן)

דוגמא קטנה אם אתה שובר את היד אתה לא באמת מקבל את ה XX כסף שאמרו לך בטלפון

אתה רואה שאתה מקבל רק 20%, אתה מקבל את ה 100% רק במקרה ששברת את האגן

 

בקיצור תמיד תבקש לראות על מה אתה חותם ואם יגיד לך אי אפשר לשלוח לפני שאתה חותם

אז תבין שבכלל לא כדאי וחבל על הכסף

עריכה אחרונה על ידי BRAVO_SX
פורסם

אינני סוכן ביטוח ואינני עובד בכלל.

הביטוח הזה חיוני מאד שקורה משהו שתי נשים מהמשפחה

שלי שנפלו אחת שבר ביד השניה ברגל קיבלו פיצוי מיידי.

עשיתי אותו לי,הוא מומלץ בעיקר למעל 45-50

פורסם

כמו כולם שמעתי סיפורים על התנערות של חברות ביטוח אבל הכרתי גם שניים

שביטוח כזה [או דומה לו] הציל את חייהם, האחד נדרש להשתלת פתע והשני

עבר ת"ד [והביטוח שהציל אותו הוא זה שמעבר לביטוח רכב]. שני אלו הודו

למזלם הטוב שביטחו את עצמם.

 

זאת שאלה נכבדת וחשובה שראוי להציג למומחה ואם אתה שומע אחד כזה, נא עדכן

The first one to get angry loses

פורסם

השתלת פתע לא כלולה למיטב ידיעתי בביטוח תאונות אישיות, אלא בביטוח רפואי משלים.

אני ביטלתי את הביטוח תאונות אישיות שהיה לי מסיבה מאוד פשוטה, כשקורה משהו מסתבר שיש המון אותיות קטנות, ובסופו של דבר כשאכן נפצעתי לא הייתי זכאי לכלום.

כמו כן כשמתקשרים להציע לך תבקש שישלחו לך את הפוליסה במייל ותעבור עליה ותראה אם זה מתאים לך או לא, גם בהתאם לאורח החיים שלך.

אם לא שולחים לך את הפוליסה (מה שלרוב קורה), תבין לבד מה זה אומר.

פורסם

תודה על התגובות!

 

לי הסוכן הציע את זה כביטוח משלים לאובדן כושר עבודה.

הוא טוען שבאובדן כושר עבודה לוקח עד 3 חודשים לקבל את הכסף, וביטוח כזה יכול בעצם לשלם לך את ההפרש ל3 החודשים האלה.

כדי שלא "תשאר באוויר" לדבריו.

אני לא ממש השתכנעתי.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

אני עשיתי כזו פוליסה ב AIG אינני מבין מה כותבים פה,

אני בכלל לא מתעסק עם ה סוכני ביטוח הרגילים, רק בישירים,

 

מלאכים הם לא ואין להם כנפיים (הביטוחים הישירים)

,אבל נותנים בראש במחיר,

השקיפות מלאה ולגבי הפוליסה שלחו לי אותה מייד ונתנו לי

לעיין בה כאוות נפשי,

(היא נמצאת אצלי ואני יכול לעיין בה בזמני החפשי)

מה שכן הם משגעים אותי על כל מיני ''תוספות'' חדשות לבקרים,

עד שתפסתי קריזה ואמרתי להם להפסיק.

הלואי ולא נזדקק להם אבל זה חיוני בעיקר לגיל היותר מבוגר ולמפרנסים למינהם.

×
×
  • תוכן חדש...