Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רכשתי לפני כחודש וחצי פלואנס 2 ליטר שנת 2010 מחברת אוויס.

היו אמנם לא מעט ריג'קטים אך הם היו בעלי משמעות נמוכה וסודרו על חשבון החברה,

לגבי המנוע היו רק תושבות שהיו צריכים להחליף.

לאחר מדידה כפולה של דלק יצא שהאוטו אוכל 1 ל6 :shock:.

אמנם כרגע הנסיעה היא רובה עירונית אך עדיין לא ציפינו למשהו כזה.

ידעתי שהרכב לא מצטיין בצריכת הדלק אבל הנסועה השנתית שלנו היא נמוכה (8000 ק"מ)

אבל לרגע לא חשבתי שזה המצב.

 

הרכב עבר את כל הטיפולים בזמן ובמוסך מורשה.

 

אשמח להכוונה אם יש מה לעשות עם זה, או שזה הצריכה הנורמלית של הרכב (קשה לי להאמין)

 

תודה

פורסם

הרכב אכן צורך דלק אבל אתה יכול להשיג תוצאות טובות יותא והכל תלוי בך ובנהיגה שלך....מה התצרוכת דלק בבין עירוני?

פורסם

צריכת דלק בתוך העיר יכולה להגיע למספרים האלה, השאלה היא קודם כל מה סגנון הנהיגה שלך? מאיץ חזק בין רמזור לרמזור?

 

לחבר שלי היה גולף 2003 עם מנוע 2.0. בתוך העיר הצריכה של הרכב היה 1:7. הוא היה נוסע די חזק בתוך העיר, מרבה לתת קיק דאון וכו'

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

הנסיעה לא אגרסיבית,לשם השוואה לפני הרנו הייתה לנו ניסאן אלמרה 1.8 ובאותו פרופיל של נסיעה היא עשתה 8.5 -9 קילומטר לליטר.

הטורים גם נראים די רגועים בנסיעה שעשינו מחוץ לעיר על 120 קמש הטורים התייצבו על 2200 בערך.

בתוך העיר מגיע עד ל3000 בתחילת נסיעה.

פורסם

תבדוק אם מד טמפרטורת המים יורד במהלך נסיעה בכביש מהיר

אם הטמפרטורה יורדת מתחת לחצי אז יכול להיות שהטרמוסטט תקוע על מצב פתוח וזה משפיע על תצרוכת הדלק.

×
×
  • תוכן חדש...