Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה חברים-

 

יש לי סוזוקי סוויפט שנת 2000 - עד עכשיו הייתה מצויינת גם מושקעת וגם נוסעת טוב.

לצערי המנוע התחיל לעשות רעשים. בייחוד בעת לחיצה על הגז. 2 מוסכים אמרו שהמנוע הלך

ושצריך להחליף.

החלטתי שאני רוצה להחליף מנוע כי לי זה יותר משתלם כרגע. מאשר לקנות רכב חדש.

איך אני דואג להשיג מנוע טוב ואמין וכמובן זול?

והאם יש סיכון שברגע שאחליף מנוע יצוצו לי עוד תקלות נוספות?

אני פשוט צריך את הרכב לשנתיים הקרובות ללא תקלות.

 

תודה רבה- אביב

פורסם

אף אחד לא יכול להבטיח לך שנתיים קדימה ללא תקלות, בטח לא ברכב בן 15.

אין לך אפשרות לוודא שהמנוע "טוב ואמין".

אם תקנה מנוע מפירוק, תאלץ לסמוך על המוסך שבדק חיצונית את מצבו, ולהיות אופטימי.

תוודא מראש אחריות למנוע מפירוק (3-6 חודשים), בדכ האחריות היא למנוע לא כולל עלות העבודה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לפני פסיקה כל כך גורלית לגבי המנוע הייתי הולך לעוד מוסך אחד אפילו עוד שניים אבל טובים לקבל חוות דעת.

 

מנוע לא הולך סתם, הרכב התחמם ?,

תפרט קצת מה בדיוק אמרו לך המוסכים על המנוע, מה לדעתם התקלה שם ?

פורסם

5K כולל הכל במידה ומדובר במנוע נפוץ. תחשוב טוב טוב טוב אם אתה הולך לכיוון הזה, כשב-30 אלף שקל קונים היום אוטו במצב כמעט חדש.

עם כל הצער שבדבר, אין כנראה שום הצדקה כלכלית להחליף מנוע לרכב.

פורסם

לגבי לקנות רכב חדש.

החשבון שלי הוא שהסוויפט עד עכשיו הייתה ללא תקלות בכלל וראתה מוסך רק לטיפול שוטף. חסכונית בדלק(ידני). ומתאימה לצורכי המשפחה. התוכנית שלי היא להחליף לרכב יותר טוב בעוג כשנתיים שנתרחב מבחינת המשפחה. לכן כרגע אם אקנה רכב ב20000 או 30000 ואמכור אותו עוד שנתיים הערך שלו ירד בהרה יותר מ5000 לדעתי ובנוסף כל ההתעסקות של קניית רכב ומי אמר שהוא בכלל יהיה טוב. אז אני מעדיף להשקיע כרגע כמה אלפים ולהישאר עם הסוויפט.

פורסם

החשבון שלי הוא שהסוויפט עד עכשיו הייתה ללא תקלות בכלל וראתה מוסך רק לטיפול שוטף.

 

זה מה שהיה עד עכשיו. עכשיו יש (לפי דבריך) תקלה גדולה מאוד שעלות התיקון שלה יחסית למחיר הרכב אינה מוצדקת כלכלית.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

רכב שתקנה ב20,000 לא יעלה עוד שנתיים 10. לא צריך להגזים. אני לא הייתי משקיע בסוויפט הזאת החלפת מנוע, זה המון כסף ומדובר בהימור. 20,000 ש"ח קונים היום רכבים מאמצע שנות ה2000, ב30 תמצא לך סיריון בת 5-6 שתהיה אמינה כמו הסוויפט.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לצערי המנוע התחיל לעשות רעשים. בייחוד בעת לחיצה על הגז. 2 מוסכים אמרו שהמנוע הלך

ושצריך להחליף.

 

 

 

מה הסיבה שבגללה הלך המנוע?

פורסם

מציע לך לקבל עוד חווד דעת, אבל בכל מקרה לפי דעתי אתה רוצה להחליף ממנוע בגלל קשר רגשי לרכב (לא שזה רע) אבל הרכב לא שווה בקושי 7K.

לפי דעתי, לא חסר מכוניות אחרות מצויינות בתקציב 15K-20K

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

קרטר זה לא עניין יקר החליף זה כולה אגן שמן אפשר להזמין מהחברה חדש(תבדוק באתר סוזוקי או תתקשר למחסן שלהם) או להביא מפירוק השאלה היא האם זה הבעיה או המוסכניק מנסה שיטת מצליח.

מה קרה שהקרטר נפגע עלית על משהו או נכנסת לבור?

×
×
  • תוכן חדש...