Jump to content

אביב וייס

  • הודעות

    15
  • כאן מאז:

הנקודות של אביב וייס

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום ! אני מחפש רכב חסכוני ואמין . יש לי אפשרות לרכוש פולו שנת 2000 1.9 דיזל סטיישן. במחיר טוב. עם 340,000 ק"מ. האם כדאי להתעסק עם הדגם הזה? כשאני הולך לבדוק את הרכב מה כדאי לבדוק כי אני לא מבין ברכבים? תודה רבה
  2. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
  3. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
  4. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
  5. האם לדעתך על רעש כזה שמידי פעם קורה כדאי ללכת למוסך?
  6. שלום חברים! שאלה- יש לי יונדאי אקסנט 2006 אוטומט. כשאני מניע אותה לאחר בבוקר לאחר מנוחה של לילה. אני שומע מהמנוע רעשים.פותח מכסה מנוע ושומע את הרעשים מכיוון הרצועות החיצוניות. זה לא רעש של דפיקות אלא רעש אחר, כמו של מאוורר שלא מסתובב טוב. לאחר כמה דקות שהמנוע עובד הרעש נעלם. מה לדעתכם הבעיה? תודה רבה
  7. מעדיף ידני
  8. לגבי התקציב- אשמח להצעות גם במחיר של 20000- תודה
  9. שלום! אשמח לעזרתכם. לצערי הלך לי המנוע ברכב . התקציב שלי הוא 10000 , מחפש רכב קטן ,אמין ,חסכוני בדלק ועם קצת מקום בבאגז'. היה לי סוזוקי סוויפט שנת 2000 היה מצויין וענה על כל הדרישות. אך הלך לה המנוע. מחפש משהו דומה. אשמח להצעות. תודה.
  10. בדקתי אצל מוסכינק אמין והוא אמר שקרטר הלך. כרגע נתן לי תוסף ואמר שתכלס אין ככ מה לעשות. מה דעתכם? נתן לתקן את הבעיה או שמנוע הלך?
  11. למי ששאל אני מאזור ירושלים
  12. לגבי לקנות רכב חדש. החשבון שלי הוא שהסוויפט עד עכשיו הייתה ללא תקלות בכלל וראתה מוסך רק לטיפול שוטף. חסכונית בדלק(ידני). ומתאימה לצורכי המשפחה. התוכנית שלי היא להחליף לרכב יותר טוב בעוג כשנתיים שנתרחב מבחינת המשפחה. לכן כרגע אם אקנה רכב ב20000 או 30000 ואמכור אותו עוד שנתיים הערך שלו ירד בהרה יותר מ5000 לדעתי ובנוסף כל ההתעסקות של קניית רכב ומי אמר שהוא בכלל יהיה טוב. אז אני מעדיף להשקיע כרגע כמה אלפים ולהישאר עם הסוויפט.
  13. צודקים. אלך לבדוק במוסך רציני
  14. כמה כסף לדעתך יעלה להחליף מנוע + עבודה במקום שיתן לי אחריות?
  15. שלום וברכה חברים- יש לי סוזוקי סוויפט שנת 2000 - עד עכשיו הייתה מצויינת גם מושקעת וגם נוסעת טוב. לצערי המנוע התחיל לעשות רעשים. בייחוד בעת לחיצה על הגז. 2 מוסכים אמרו שהמנוע הלך ושצריך להחליף. החלטתי שאני רוצה להחליף מנוע כי לי זה יותר משתלם כרגע. מאשר לקנות רכב חדש. איך אני דואג להשיג מנוע טוב ואמין וכמובן זול? והאם יש סיכון שברגע שאחליף מנוע יצוצו לי עוד תקלות נוספות? אני פשוט צריך את הרכב לשנתיים הקרובות ללא תקלות. תודה רבה- אביב
×
×
  • תוכן חדש...