Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות של 24 שעות עם אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Spire, אל דאגה, אם הג'ולייטה הייתה נפוצה כמו הפוקוס בליסינג oryo היה סולד ממנה באותה המידה

:-P (היא עדיין הכי יפה, בעיניי, בקטגוריות שלה).

לגבי החצי\שליש פרימיום, עד לא מזמן גם פולקסווגן הייתה מתומחרת (ועדיין נתפסת בעיני לא מעט אנשים) בארץ מעל לקטגורייה של פשוטי העם.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נו, חסכת לי לפתוח שרשור על VRS מול QV :-)

אני לא מומחה גדול לנס הרים או לניסים בכלל, אבל ההתרשמות שלי שונה.

ראשית, הג'ולייטה ככלל פונה ללא זווית גלגול כמעט ומשרה בטחון רב יותר משמעותית - בכל מהירות. לפחות אצלי. אפילו עם הנוכחית שלי - 170 - אני מרגיש נוח יותר במהירויות גבוהות, ומגיע לשם כמובן בקלות, מאשר עם ה- VRS, ואני חושב שזה קשור להגה.

שנית, ה"בעיטה" שלה נוכחת וממכרת יותר מה- VRS, אצלה זה יותר סטרילי. לא שהיא לא מהירה, אבל יודע מה? היא לא גורמת לך לרצות להגיע לשם בכלל. מבחינתה תמשיך ב- 110 שלך.

שלישית, לא מבין על איזה לאג אתה מדבר. בחיי. אצלי, בג'ולייטה 170, במוד N, יש את זה לפעמים, יודע מה? אפילו ב- GTI יש את זה. אבל בלחיצה בריאה? או במוד D? לא מכיר שום לאג ושום בלאג. לא ב- 40 ולא ב- 140 (כך אמרו לי לפחות מי שנהגו ברכב בחו"ל).

רביעית מבחינת מראה: אפילו שיש לי אחת, כל פעם שאחת עוברת לידי אני מתפעם. איזה יפה. יא וואראדי. ואת זה אמרתי היום לשני חבר'ה שפגשתי במקרה לגמרי (טוב אחד מהם פחות "במקרה" כי הייתי רעב בדרך בחיפה ודוניה רוסה תמיד תמיד אחלה) לפני שידעתי מה כתבת :-)

 

ובכל זאת - משפחתי וחיות אחרות קצת "גדלו" ואנחנו צריכים משהו רחב יותר, שם ה- VRS משחקת היטב. אבל איפשהו, אף שהתרגלתי למראה התרנגולת על ההגה, יש שם דברים שקצת מפריעים לי, כגון שהמסך לא חוזר לרדיו אחרי שימוש בטלפון; כגון שהרעש במצב ספורט הוא - סאונד, ולא "רעש". אבל כך או כך, שני הרכבים יכולים לגרום לך לאבד את הרישיון מהר מאוד. רק שבתלתן המצלמה תצלם אותך עם מבט של השתאות ;-)

 

נראה.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

spire, יכול להיות שיש משהו במה שאתה אומר.

האמת שאני גם אוהב את העיצוב של הג'ולייטה ללא קשר לרכב כזה או אחר.

 

אבל אני מוכן להתפשר איתך ולהסכים שהגולף נראת הכי סתמית מבין שלושתן ;)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי לקרוא, אך שתי שאלות תם עלו בראשי;

 

האחת, האם טרחתם לבדוק לחץ אויר בצמיגים (היפר-וייפר, גם אתה מוזמן לשאול את חבריך העתונאים שאלה זו. לצערי, אני יודע את התשובה - ותתפלא כמה קשקושים אתה קורא על ניהוג של רכבים עם עודף של 10PSI בצמיגים).

 

האחרת, לעניין ההתייחסות להתנהגות המנוע. אתה באמת מצפה שמנוע עם 900 ק"מ יספק את מיטב תנובתו, הן בכוחו והן ברהיטותו?

 

לא התאהבתי, אבל אהבתי את הג'ולייטה תלתן, שהפתיעה אותי לטובה. כאחד שמקבל חררה מטורק-סטיר, התלתן עברה את המבחן שלי בכבוד, בניגוד לפוקוס ST, למשל(שהייתי משנה את שמה ל-TS, מלשון טורק סטיר).

 

לעניין ה-GTI, כנראה שגם אני הייתי בוחר באחת על פני הג'ולייטה, עם פרפורמנס פאק - וידנית. עם זאת, לאיטלקיה יש אופי ויופי מהסוג שלא יודעים לפתח בוולפסבורג.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Spire, אל דאגה, אם הג'ולייטה הייתה נפוצה כמו הפוקוס בליסינגoryo היה סולד ממנה באותה המידה

:-P (היא עדיין הכי יפה, בעיניי, בקטגוריות שלה).

 

באופן כללי, את צודקת לגבי.

באופן ספציפי, לא - זו לא הבעיה שלי עם הפוקוס. הפוקוס הנוכחית מחזיקה בפנסים אחוריים 'פלסטיקיים' כאלו, שנראו כאילו השמש המיסה אותם ואז מישהו בא עם מטלית ויותר מדי ONR ומרח את הפלסטיק הנמס לצד הרכב.

התוצאה - מכוערת (ויסלחו לי בעלי הרכב, אין כוונה לפגוע באף אחד). כ"כ מכוערת, שכאשר סטיב בושמי הסתכל על הפוקוס הזו מאחור הוא אמר "וואו, היא מכוערת".

 

כאמור, מבאס, כי בכל מקום שיצא לי לראות מהללים את הST (גם את הפוקוס וגם את אחותה הקטנה), והקטגוריה האהובה עליי של פרפורמנס הוטהאצ' היא בלאו הכי פצפונת - אז ממש מבאס אותי להתכחש לקיום של אחת המתמודדות.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור, תחשוב על זה ככה.

 

אם תהיה לך ST, אתה תיסע כל כך מהר שתעקוף את כולם ואז הם יצטרכו להסתכל על התחת של הרכב. גם עקפת וגם גרמת להם לסבול.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי לקרוא, אך שתי שאלות תם עלו בראשי;

 

האחת, האם טרחתם לבדוק לחץ אויר בצמיגים (היפר-וייפר, גם אתה מוזמן לשאול את חבריך העתונאים שאלה זו. לצערי, אני יודע את התשובה - ותתפלא כמה קשקושים אתה קורא על ניהוג של רכבים עם עודף של 10PSI בצמיגים).

לא בדקתי לחץ אויר, אני לא איזה חוקר שיורד לחקר האמת, אני נוהג במה שהיבואן מספק לי ואם הוא (הכוונה לכל יבואן) מספק רכב לא תקין, אני אתייחס לחוסר התקינות כפרמטר של הרכב כי אני באמת לא אמור לבדוק מצב בלמים, בולמים, תקינות צמיגים (כמו שהיה בשרשור של הגולייטה שהסתובבה אצלכם בחיפה) או לחץ אויר כמו שאולי פה, תקין או לא תקין.

כמו שקראת, ירדתי מהרכב לראות תקינות שלהם, אצל ג'ו קריידן למדתי שמספיק לבעוט בצמיג בכדי לוודא תקינות מבנית כוללת :lol:

 

האחרת, לעניין ההתייחסות להתנהגות המנוע. אתה באמת מצפה שמנוע עם 900 ק"מ יספק את מיטב תנובתו, הן בכוחו והן ברהיטותו?

דווקא מהמנוע התלהבתי מאוד, חרף 900 הק"מ הבתוליים שלו.

עם זאת, לאיטלקיה יש אופי ויופי מהסוג שלא יודעים לפתח בוולפסבורג.

אתה באמת חושב ש VAG מתכנן כאלה רכבים כי "זה מה שהוא יודע"? או בגלל שזה מה שמוכר?

עם בוגטי ולמבורגיני כחברות בת, באמת יש להם בעיה להכניס פלפליות איטלקו-לטינית בגולף?

 

עובדה מוגמרת היא שאפילו כבודו בסופו של יום ילך עם הגולף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת חושב ש VAG מתכנן כאלה רכבים כי "זה מה שהוא יודע"? או בגלל שזה מה שמוכר?

עם בוגטי ולמבורגיני כחברות בת, באמת יש להם בעיה להכניס פלפליות איטלקו-לטינית בגולף?

 

הם ניסו לעשות את זה שנים עם סיאט - ולא הצליחו...

 

נ.ב 1 - בגולף 1 דווקא היתה פלפליות איטלקית. ג'יוג'יארו עיצב - והניהוג היה מהנה, רק שהיא הושקה ב-1974. לך תזכור.

 

נ.ב 2 - כשנוסעים ברכב עם לחץ אויר לא תקין מקבלים שלל תופעות; טורק סטיר, תת היגוי מוגבר, רגישות יתר להעברות משקל, חוסר יציבות בבלימה, התנהגות שונה להגה, יו ניים איט. מהיבואנים בארץ אני כבר מזמן לא מצפה לדבר וגם לא מעיתונות הרכב(קל וחומר מהגוורדיה הצעירה שמשתפת על כל קשקוש זנב בפייסבוק). ממך, להבדיל, עם שלל הניסיון והידע הטכני, כן הייתי מצפה שתבדוק את העניין עוד לפני הסיבוב הראשון שמאלה בנס הרים...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה חשובה לגבי מדידת לחץ אויר. אמנם צודק בגירה בפן ה'צרכני'

אבל לדעתי צודק "יותר" 504 בפן המהותי.

 

מעניין שבדיונים על מראה ועיצוב עדיין מנסים האנשים לשכנע האחד את השני

למה זה כן יפה, ואפילו יפה מאוד. בכח. יש גיל בו חשוב להפנים, אבל באמת,

שלכל אחד יש טעם אחר.

 

SPIRE, יופי של סקירה, תודה. ברשותך הרחבה קטנה. כריזמה, הומור ושנינות

יקנו לך פס חופשי לגרעפס קולני ולעוד כל מיני דברים, אבל פליק בתחת...לא,

או שהנ"ל דרושים בכמויות על אנושיות. בכל מקרה עדיף חיבוק עם ציצי.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותך הרחבה קטנה. כריזמה, הומור ושנינות

יקנו לך פס חופשי לגרעפס קולני ולעוד כל מיני דברים, אבל פליק בתחת...לא,

או שהנ"ל דרושים בכמויות על אנושיות. בכל מקרה עדיף חיבוק עם ציצי.

 

אפשר את זה עם תרגום בבקשה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לומר גם כמה מילים על ה- GTC של אופל, משום שבמובן מסוים הוא מהווה תחרות - לא בפן הספורטיבי, אבל בהחלט בפן המראה והנוחות, והוא גם זול משמעותית (170 לפני מו"מ): הרכב מקסים, מהמם, יפה יותר מכל מה שהוזכר פה. יש לו גג פנורמי אמיתי, פשוט המשך של החלון הקדמי, יש לו "וילון" אמיתי שמכסה אותו ולא וילון מחורר, לפתוח אותו זה פשוט להכניס את השמיים לתוך הרכב, מה אומר? מהמם ואפילו מרגש במידה מסוימת. יש לו גם כסא מעולה, הטוב מבין אלה שהוזכרו פה. יש לו מנוע 1.6T סביר בהחלט גם אם לא עוקר הרים כמו ה- 2.0T השונים - וחסר לו רק דבר אחד: גיר. הגיר האטמוספרי של אופל פשוט הורס את החוויה, וכל כך חבל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתייחס לאסטרה כספורטיבית, אז כן, הגיר שלה מפגר והורס את החוויה. אבל אם כקרוזרית מעוצבת (ומדהימהההההההה ביופייה) ליומיום, הוא דווקא בסדר. לא כל הזמן צריך העברות מהירות כנדנוד עפעף של יונק דבש ששתה ארבע קילו של PCP.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר את זה עם תרגום בבקשה?

:)

זה בהמשך למה שכתב SPIRE :

 

... היא כמו החבר הזה שמגיע אלייך הבייתה לארוחת שישי ונוהג לשחרר גרעפסים עוצמתיים ולהפליק לאמא שלך בישבן, אבל כולם משום מה סולחים לו.

:) מצחיק לקרוא את תגובתי במנותק מזה :)

בכלל מצחיק לעיתים לקרוא את תגובותיי.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו זה הרבה יותר ברור.

מה שמצחיק הוא שגם כשקוראים את ההודעה שלך מנותקת מהקשרה,

עדיין היא נשמעת הגיונית ומקובלת ביחס להודעות אחרות שלך.

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה כשכבר מזמן התבגרתי :( ואני מבין שניק ניימס הם לא בוט שנועד לשעשע אותי.

יקרה האלפא הזו, הייתי אומר, עם ההנעה הקדמית שלה.

 

אלפא אירחו את כתב טמקא בחו"ל והוא סיכם

 

"בעד: נוחות נסיעה, מרווח, עיצוב

נגד: יכולת דינמית, היגוי, לא ספורטיבית"

 

וזה כשהאורח מחוייב בנימוס, כמו שאומרים, פגשתיך בשדה תלתן.

 

אם ניקח מה'בעד' שלו את העיצוב - שזה פרמטר סובייקטיבי נישאר עם נוחות, שזה די כנ"ל,

ומרווח, עליו תמיד ניתן לומר - תלוי למי. לא נראה לי שדווקא "מרווח" זו נקודת החוזק

שאלפא ניסו להדגיש פה. לפיכך אם נקזז מה'בעד' שלו את מה שלא רלוונטי נישאר עם

 

" בעד :

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...