Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות של 24 שעות עם אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

או שתעשה עליה סיבוב בעצמך. אל לך להסתמך יותר מידי על טמקא.

 

דווקא היכולת הדינמית שלה מרשימה וזה משהו מאוד אמפירי, ההיגוי מדויק ומהיר והיא בהחלט ספורטיבית. מנסיון.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם ניקח מה'בעד' שלו את העיצוב - שזה פרמטר סובייקטיבי נישאר עם נוחות, שזה די כנ"ל,

 

ואת זה אפשר לקבל בפחות כסף בגרסאות הפחות יקרות.

 

חובבי הגה לא צריכים לקנות את המכונית שלא מוציאה מחמאות מאף אחד, ולקנות את זו שכן, המגאן המקבילה.

מכונת נהיגה משובחת. לא צריך להתחיל לחשוב האם החסרונות הדינמיים שלה הם מהותיים, כי במחיר שלה אין לה כאלה.

רכב בלי תירוצים, שלא צריך סנגורים. צריך רק לנהוג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואת זה אפשר לקבל בפחות כסף בגרסאות הפחות יקרות.

 

חובבי הגה לא צריכים לקנות את המכונית שלא מוציאה מחמאות מאף אחד, ולקנות את זו שכן, המגאן המקבילה.

מכונת נהיגה משובחת. לא צריך להתחיל לחשוב האם החסרונות הדינמיים שלה הם מהותיים, כי במחיר שלה, אין לה כאלה.

רכב בלי תירוצים, שלא צריך סנגורים. צריך רק לנהוג.

 

א מ ן

 

המגאן ללא ספק רכב ההנעה קדמית הכי משכנע שזכיתי לנהוג בו עד היום. מפלצת אספלט.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חובבי הגה באים במגוון הצורות והשימוש שלהם ברכב, לעתים, חורג מנסיעות התגרזנות. אין כל ספק שהמגאן היא המהירה ביותר בין כל ההאטצ'ים, וכל הביקורות מצביעות על כך שהיא גם המהנה שבהן (לא נהגתי, שכן 1-2-3 מסביב לשכונה אני עושה גם באלטו, כזכור).

 

מה שכן, גם חובבי הגה לפעמים משייטים וגם חובבי הגה לפעמים יש להם ילדים. לכן לא תמיד הגרזן הכי חד והכי כבד יהיה הפתרון לאותו חובב הגה. החיים הם אוסף פשרות. גולף GTI או תלתן יתנו משהו שהמגאן לא (5 דלתות, יותר נוחות, פחות דוושה) - כמובן במחיר ויתור על חדות וכיף. אין ארוחות חינם.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל ה'לעשות סיבוב' הזה מצריך לטלפן, לדבר, לתאם, להגיע... להגיע במוד נהיגה...

ואני לא כזה מאמין בהתרשמות ע"ס נהיגה אחת, אפילו לא שתיים. וויף, כבר הותשתי.

לנהוג על מכוניות 'של אנשים' לרוב בא לי, ואם יוצא לי אז אני עדין, הקיצר, מעייף.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שפאלו אמר.

 

ולמי שמחפש מכונית שאינה גרזן אבל עדיין חזקה ומרשימה בתקציב, גש לאולם וולבו הסמוך ובחן את ה ass60t5.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתייחס לאסטרה כספורטיבית, אז כן, הגיר שלה מפגר והורס את החוויה. אבל אם כקרוזרית מעוצבת (ומדהימהההההההה ביופייה) ליומיום, הוא דווקא בסדר. לא כל הזמן צריך העברות מהירות כנדנוד עפעף של יונק דבש ששתה ארבע קילו של PCP.

 

אבל לבקש שהגיר לא ינדנד אותי כל העברה זה בסדר? או שזה יבלבל את יונק הדבש? הגיר שלה לא טוב - נקודה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבתי, בשביל לשייט ברכב מרווח אפשר לקנות ג'ולייטה מהדגמים הזולים יותר.

 

אבל גם המגאן משייטת מצויין.

היא גם נוחה (המושב, המושב...).

 

הילדה שלי העבירה 4 שנותיה הראשונות במאחורה של קליאו ספורט Mk1, כשהיתה עוד אלטרנטיבה בבית.

לא ביג דיל להסיט מושב ולעבור לאחור. בטח לא במגאן, שהיא גדולה מספיק.

 

לעומת זאת, כשאוחזים בהגה... יא ווארדי, כמה אוטו אפשר לקנות ב-240. זה מה שעובר בראש.

כל השרשור הזה נקרא כמו "כן... אבל... בעצם... אם חושבים על התמהיל... אם הילד שלך קצת מעל הנורמה בגובה...

 

אחרי נהיגה במגאן אתה מוכן שלא תהיינה דלתות ושהילדים ייכנסו דרך החלון, רק שיהיה לך את מכונת הנהיגה הזו.

המגאן היא המצטיינת שכובשת את ההגיון עם הכישורים והיכולות שלה.

המכונית שקונים מהלב.

הרכב עם הנשמה היתרה.

 

כשאתה מגיע לחנייה וחושב לעצמך "איזה בת זווונה של מכונה!"

גררר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה כשכבר מזמן התבגרתי :( ואני מבין שניק ניימס הם לא בוט שנועד לשעשע אותי.

יקרה האלפא הזו, הייתי אומר, עם ההנעה הקדמית שלה.

 

אלפא אירחו את כתב טמקא בחו"ל והוא סיכם

 

"בעד: נוחות נסיעה, מרווח, עיצוב

נגד: יכולת דינמית, היגוי, לא ספורטיבית"

 

וזה כשהאורח מחוייב בנימוס, כמו שאומרים, פגשתיך בשדה תלתן.

 

אם ניקח מה'בעד' שלו את העיצוב - שזה פרמטר סובייקטיבי נישאר עם נוחות, שזה די כנ"ל,

ומרווח, עליו תמיד ניתן לומר - תלוי למי. לא נראה לי שדווקא "מרווח" זו נקודת החוזק

שאלפא ניסו להדגיש פה. לפיכך אם נקזז מה'בעד' שלו את מה שלא רלוונטי נישאר עם

 

" בעד :

 

על איזו אלפא מדובר? על התלתן? כי זה רק מוכיח את רמת הכתיבה בשנים האחרונות של כתבי טמקא - ברכב ובכלל. מרווח? מיי גוד. ובנגד לשים יכולת דינמית? אולי הוא התבלבל עם יונק הדבש. להאמין לכתבות של טמקא הספקתי מזמן. לקרוא את מדור הרכב שלהם זו בכלל בדיחה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou - אבל אז אתה נתקל בקרסו וכל העניין יורד מהפרק.

 

מה שפאלו אמר.

 

ולמי שמחפש מכונית חזקה ומרשימה בתקציב, גש לאולם וולבו הסמוך ובחן את ה ass60t5.

אין לה מה לחפש ליד ג'ולייטה תלתן מבחינת חווית נהיגה, עיצוב, קצב, צליל ועוד.

הן גם בכלל לא מתחרות אחת בשנייה, אז לא ממש הבנתי את ההשוואה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפר - הפשרות הן אישיות של כל אחד. לא מזמן יצא לי שבוע עם פיאט 500 (נכנסו לי באלפא וזה היה החלופי. סקירה בוא תבוא כשאמצא את הזמן) ובעוד האוטו מתוק ודי מהנה, במגבלותיו כמובן, הקטע של שתי דלתות עם ילדים הפך ל-NO מהותי בשבילי.

 

הבחירה במכונית ספורטיבית, או כל מכונית שקונים עם רגש, היא מאד אישית ומאד קשה לכמת אותה. קל לכמת זמני מסלול - וגם שם המגאן עדיפה, אבל היתר - אישי מדי. יש גם פרמטרים כמו יבואן, שירות, אפשרויות הנעה אחורית במחיר הזה (ברזיה). המון אפשרויות והמון אופציות לכל אחד ואחד. גם לתלתן הנישה שלה (למען הסר ספק ולמרות שמאד אהבתי אותה - אני לא בנישה).

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לומר גם כמה מילים על ה- GTC של אופל, משום שבמובן מסוים הוא מהווה תחרות - לא בפן הספורטיבי, אבל בהחלט בפן המראה והנוחות, והוא גם זול משמעותית (170 לפני מו"מ): הרכב מקסים, מהמם, יפה יותר מכל מה שהוזכר פה. יש לו גג פנורמי אמיתי, פשוט המשך של החלון הקדמי, יש לו "וילון" אמיתי שמכסה אותו ולא וילון מחורר, לפתוח אותו זה פשוט להכניס את השמיים לתוך הרכב, מה אומר? מהמם ואפילו מרגש במידה מסוימת. יש לו גם כסא מעולה, הטוב מבין אלה שהוזכרו פה. יש לו מנוע 1.6T סביר בהחלט גם אם לא עוקר הרים כמו ה- 2.0T השונים - וחסר לו רק דבר אחד: גיר. הגיר האטמוספרי של אופל פשוט הורס את החוויה, וכל כך חבל.

אייל,



 

 

כידוע, תפוחים צריך להשוות לתפוחים.

אופל GTC אינה דגם אחד אלא משפחת דגמים, בא נגיד בדומה לשירוקו.

 

בחול תמצא GTC 1400 ידנית שעולה גרוש וחצי ותמצא גם בי טורבו דיזל (195 כ"ס) וכמובן גם GTC OPC (280 כ"ס) וזה הדגם שמתחרה בתילתן ירוק.

 

אין לי מושג מה תהיה תוצאת ההשוואה כי פשוט לא נהגתי ב OPC החדשה.

 

בכל מקרה, הגיר הפלנטרי של אופל הוא מ-ז-ע-ז-ע!!!

 

הגיר הפלנטרי היחיד שאני יכול להגיד עליו שמבחינתי הוא דיל-ברייקר.

או שתעשה עליה סיבוב בעצמך. אל לך להסתמך יותר מידי על טמקא.

לדבר על טמקא בזלזול זה באמת סבבה, רק שאני חושב שאתם עושים עוול לרועי צוקרמן.

לא שהוא חבר שלי, נפגשתי איתו פעם פעמיים.

דווקא היכולת הדינמית שלה מרשימה וזה משהו מאוד אמפירי, ההיגוי מדויק ומהיר והיא בהחלט ספורטיבית. מנסיון.

כמעט בכל מבחן דרך שלה מעירים על חוסר היכולת הדינמית (בהשוואה למתחרות) אז לא בדיוק הבנתי את מי היא מרשימה באופן אימפירי.

 

על איזו אלפא מדובר? על התלתן? כי זה רק מוכיח את רמת הכתיבה בשנים האחרונות של כתבי טמקא - ברכב ובכלל. מרווח? מיי גוד. ובנגד לשים יכולת דינמית? אולי הוא התבלבל עם יונק הדבש. להאמין לכתבות של טמקא הספקתי מזמן. לקרוא את מדור הרכב שלהם זו בכלל בדיחה.

1. כמו שאמרתי לנ"ל.

2. אל תאמין לטמקא, פתח 20 כתבות רכב מחו"ל על התלתן, תראה בכמה מהן מעירים עלך היכולת הספורטיבית המאוד לוקה בחסר.

הג'ולייטה היא אולי רכב ספורטיבי רק שבתוך הקטגוריה שלו הוא די ביינוני.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה, הגיר הזה "מרגיש כאילו יש בו דבק מגע במקום שמן" רק במריבה.

מודה ומתוודה - לא נהגתי באסטרה בכלל וב-GTC בפרט, לא ב-1.4 ולא ב-1.6, אבל כן נהגתי במוקה ובסוניק RS שמגיעים שניהם עם אותו מנוע/גיר (1.4) ואני חייב להגיד שלא הרגשתי כזה מי יודע מה סבל או טלטולים. גיר פלנטרי, רגיל לגמרי. כן, קצת איטי ולא ממש מערב, אבל ממש בקטנה. רחוק מלהיות דיל ברייקר.

כשאנהג ב-GTC החדשה אדע יותר טוב ואוכל להגיד אם הגיר הוא אכן סבל טהור או שמא Bar72 סתם מחפש סיבות לקנות עוד גולף :wink:

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט בכל מבחן דרך שלה מעירים על חוסר היכולת הדינמית (בהשוואה למתחרות) אז לא בדיוק הבנתי את מי היא מרשימה באופן אימפירי.

אמפירי זה זמני מסלול. אני בספק שמי מהכתבים המהוללים בחן אותה על מסלול. למען הסר ספק גם אני לא בחנתי אותה על מסלול, אבל יש כאלו שכן.

 

מבחנים בחו"ל: לבריטים אני מתקשה להאמין, נותר לי רק להניח שפולקסוואגן משלמים יפה. מספיק לעבור על כל מיני תלונות, לדוגמא על צליל המנוע, כדי להבין שזה בולשיט טהור.

דווקא Sport Auto הגרמני (שלוחה של AutoMotorUndSport) אהבו את התלתן וגם Quattroruote האיטלקי (וזה מגזין מכובד, לא איזה אוטו-אקספרס).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממס' סיבות המגאן עדיפה כאן לכאורה גם בעיני [למרות שזכור לי שהמגאן איתי ועם החברה בתוכו = 2 טון],

אז נכנסתי לראשונה בחיי לאתר של אלפא לראות את המפרט של זו.

 

אם חשבתי קודם שאלפא פונה לאמוציות, אזי זכיתי לאישוש חזק :

 

" סמל התלתן ... הופיע לראשונה ... נהג המרוצים הוגו סיבוצ’י... זכה תמיד במקום השני, צייר אותו ... כקמיע למזל טוב ... בפעם הזו חצה סיבוצ’י את קו הסיום במקום הראשון בהחלט"

 

וואו הוגו ! דיו קאנה ! פורקה מדונה !!

 

אבל דה פלוט ת'יקנס :

 

"לאחר ניצחונו זה, הוסיף הנהג לנצח מרוץ אחר מרוץ... הוא יצא למרוץ ללא התלתן בעל ארבעת העלים, קמיע ההצלחה שלו, רק פעם אחת: הפעם שבה עתיד היה לקפח את חייו בתאונה"

 

שששzaשzzz1.jpg

 

בדף השני כבר יש טעות בטקסט שמתייחס לזה שאי אפשר לטעות בה : בחיי :

"מההווה, מקבלת הג’ולייטה את הידע הטכנולוגי המתקדם ביותר, המאפשר לה להציע חוויית נהיגה מענגת וייחודית שאי אפשר לטעות ב . ה זוהי האלפא רומיאו תלתן ירוק של ימינו"

 

מסתבר שדווקא ב. ה אפשר לטעות :) ושאלפא בכלל לא עשו הגהה לאתר.

זה גם מעניין אם זה יתוקן ובכמה זמן - דהיינו מי מאלפא כאן.

 

אח"כ הבנתי למה :

"כיום, זוהי ג’ולייטה תלתן ירוק, חזון המוקדש למומחים של ממש."

 

אני לא מומחה של ממש, ודאי שאין לי חזון [כלומר קצת אבל תזונה נכונה מחזיקה אותם במקום]

וגם יש לי הפרעת קשב מסויימת כך שלא הגעתי לנתונים הטכניים לבסוף ואשמח אם מישהו כ"ס\מומנט\משקל.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...