Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות של 24 שעות עם אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 3254 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מתקשה קצת להתאקלם באוירה הנייטראלית וחסרת הפניות הנושבת כאן,

 

בחירת מילים מעניינת...:twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שציינתי בשרשור ההוא, אני את הנהיגה ביצעתי לפני עשרה ימים :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חדי העין הבחינו בצבע שונה, אבל לך תדע נהיה לו אפור מט מהעצבים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי לקרוא. אני חייב לאמר שאחרי סיבוב ראשון בה אני מסכים עם הרוב המכריע של מה שכתבת. אחרי סיבוב שני ושלישי פחות. אין ספק שצריך היכרות יותר אינטימית איתה כדי לנהוג בה במגבלות באופן מהנה. לענין ה95 5 לא נהגתי בgti, אבל כן נהגתי באחותה לבית סקודה באותם כבישים ובst בחו"ל בכבישים דומים. הג'ולייטה טובה מהvrs והst טובה ממנה. אבל לאותם 5% יש רק אחת שלוקחת את כולם בענק וזו המגאן. ל95 הנותרים אני נשאר עם האלפא בגדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שעכשיו, כשיוצא לי לראות אחת כזו על בסיס יומי (לא שלי, כמובן), אני ממש מתאהב במראה שלה.

בניגוד לאחרים פה תמיד אהבתי את העיצוב של הג'ולייטה, גם אם בעייני היא פחות יפה מהבררה או ה-gt, שנראת עדכנית גם היום. עם זאת, אם מסתכלים גם על זה כפרמטר, בעייני לפחות, מדובר ברכב יפה הרבה יותר מ2\3 מהמתחרות שלו (גולף ופוקוס)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס והגולף לא מתחרות שלה.

 

התלתן מתחרה בהוט האצ'יות, אבל רק בגלל מחיר, הספק ויעוד דומים. אבל זה לא אומר שהיא מתחרה בהן פרופר, אלא פשוט שליצרניות האחרות אין באמת מתחרות אמיתיות מתאימות. הוולוו (V40 R-D) והאאודי (A3 1.8 שארפ) רכות מדי ולא מספיק מתנהגות וה-A קלאס אמנם תשמח לעמוד מול הפוקוס בכל מה שנוגע לאיכות חומרים :-P ולביצועים (למרות נחיתות של 10 כ"ס), אבל היא עולה ה-ר-ב-ה יותר (270K).

 

ככה שהתלתן "מתחרה בפוקוס ובגולף" ביי דיפולט. אבל הג'ולייטה הרגילה ממש לא מתחרה בהן אלא בשלוש מהפסקה הקודמת, וכאן היא כבר לא כל כך זוהרת מבחינת עיצוב (אולי ביחס ל-A3 האנמית משהו). אם נכניס את התלתן למשוואה, אני חושב שהיא מנצחת את הגולף, אבל רק בנקודות. אני אישית מעדיף את הגולף אבל מכיר המון אנשים שמעדיפים את האלפא. אני חושב שעליונותה העיצובית של הפוקוס על השתיים האלה די ברור. במיוחד עם האגזוז א-לא-וונטאדור שלה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לגמרי הבנתי אם הכל נכתב ברצינות, או שחלק בציניות.

אז נניח ברצינות ומקווה שלא יצאתי טמבל -

מה ז"א "הג'ולייטה התלתן מתחרה בהוט האצ'יות, אבל רק בגלל מחיר, הספק ויעוד דומים", ככה מוגדרת תחרות - לא..? יכול להיות שרכב אחד טוב מהאחר בסעיף האבזור/ביצועי-מסלול/נוחות יומיומית וכו' וכו', אבל זו כל המהות של תחרות והשוואה ביקורתית.

אני סבור כי הפוקוס ST והגולף GTI הן המתחרות הישירות של התלתן (performance hot hatch 5 doors), מתחרות פחות ישירות הן המרצדס/וולבו/במו 1 שמכניסות טעם של luxury למיקס, והמגאן RS שמוותרת על פרקטיות עבור ביצועים.

 

עד עכשיו אני מגרד את הראש האם היית רציני או ציני בנוגע לפוקוס ש"מנצחת מבחינת עליונות עיצובית", אשמח אם תפתור לי את הדילמה :)

 

למען הסר ספק אנחנו מדברים על זה, כן?

2015-ford-focus-st-inline2-photo-611159-s-original.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת בדיוק הנקודה, שגם הג'ולייטה מכניסה טעם של לקשרי למיקס, והפוקוס/גולף לא. היא (אמורה להיות) מה שנקרא "חצי-פרימיום". מתחרה ישירה לפוקוס/גולף (הרגילות, כן?) תהיה, נאמר, בראבו אבארת.

 

ולגבי הפוקוס ST - אה, כן, מה...? אני אוהב אותה... :oops:

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס יפה מבחוץ. אני לא מתחבר לעיצוב הפנים שלה ולדעתי היא צפופה מדי, אפילו ביחס לג'ולייטה, שגם היא לא ממרווחות הקטגוריה.

 

בכלל, עיצוב פנים חשוב לי כנראה יותר מעיצוב חוץ. מבין המתחרות היפה ביותר הוא (לדעתי כמובן, לכל הקופצים) של ה-V40, אחריו הג'ולייטה (הגם שיש לה הרבה לרדוף אחרי האלפות שלפניה - 159, 156, 147/GT) ואח"כ כל היתר, כמו הוואגיות למיניהן (שכפולים גנטיים שמסתמכים על כך שעיתונאי הרכב מתים עליהם ולא נוהגים ברכבי שזכו להתיישן).

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר בסדר. אז עליונותה העיצובית של הפוקוס לא כזה ברור. סבבה? אוף איתכם.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספרית - המיצוב שלה אינו לקשרי, היא ממוצבת בול כמו הGTI (ואני מניח שכמו הST, אבל לא סגור על המחירון של הפוקוס).

מה שזה אומר מבחינה פרקטית, זה שהיא אולי מוסיפה טעם של פרימיום מבחינת הנדסת פנים (שים לב שהרבה אחרים יחלקו עליך כאן, בדיבורים על פלסטיקה וכו') - אבל זה כנראה נובע מהנסיון של אלפא לבדל עצמם. כמו שהעובדה שנראה שאלפא יותר התמקדו בצליל מאשר יצרנים אחרים לא אומר שהם לא מתחרים באותה משבצת, זה פשוט הflavor שלהם.

 

הרי בתכלס, אם כולם היו עם הנדסת אנוש מאוד דומה, וביצועים מאוד דומים, ומראה מאוד דומה - לא היינו יודעים במה לבחור :)

 

ולגבי החיבה שלך לאבומיניישן הזה שנקרא 'הטוסיק של פוקוס', תתבייש. אמנם 'על טעם ועל ריח' וכו', אבל להעדיף את המראה הזה על שתי המתמודדות האחרות זה גובל בפלילים.

(אני אישית אני כ"כ סולד מהמראה של פורד שזה דיל ברייקר מבחינתי - שזה מבאס אותי לאללה כי על הנייר הST נראית כמו מתמודדת ראוייה ביותר)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשבילי כל גיר שהוא לא ידני הוא טרנאוף עצבני, אני פשוט לא אוהב שהמחשב בוחר לי את ההילוך הלא נכון בזמן הלא נכון. ובגולייטה 1.4 TCT שאני נוהג בה ביומיום מרגישים את זה. אני מועך את הדוושה ושם תזכורת בטלפון מתי התאוצה תתחיל. הטורבו לאג בשילוב עם התיבה במצב אוטומטי הרבה פעמים משאירים אותי חסר אונים ומחכה לכוח. הדבר משתפר כשהתיבה במצב ידני ואתה יכול להכין את ההילוכים מראש ולקבוע את הסל"ד בעצמך. לפחות ההעברה בגיר הזה מאוד חלקה ונעימה לפי דעתי.

נהגתי בתלתן, ב170 סטנדרטית, שוב פעם ב170 סטנדרטית אבל אחת אחרת, ואז ב170 עם צ'יפ. באף אחת מהן לא הייתה לי בעיה של העברות הילוכים איטיות. היו דברים אחרים, אבל שום דבר שקשור להעברת הילוכים איטית.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3254 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...