Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין בזה יותר מדי.

 

מתברג לכל בלון גז של עמיגז שאני קונה בYELLOW.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
יש יבואן מסודר (או קישור לאתר) בארץ?

 

 

מה תדירות השימוש שלך בה? יש/היו תקלות וכאלה?

אני מבין שניתן לפרק את המיכל גז אחרי כל שימוש?

 

לא היו שום תקלות.

תדירות השימוש היא פעם בכמה חודשים לטיולים, ניסיתי לחפש את הלינק שקניתי מאיבי אך משום מה אני רואה רק עד2013 בהיסטוריה

מה שכן אני זוכר שחיפשתי אחת עם הספק גבוה

פורסם

למען תחושת סיפוק מידי נרכשה הגזיה הזאת -

http://www.ebay.com/itm/391103334029?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

$_57.JPG

 

השימוש הוא אכן בעיקר לקפה (במקרים מאד קשים גם לתה), הממוצע הפעלה שלה זה

בערך פעם בחודש למספר פעמים. אני מודה שטרם עסקתי ממש "בבישול שטח".

 

עדין מוזר לי לראות את הבנזיניה בצד. מצד שני רק להחליף את החלק ששבק חיים עולה 150 ש"ח..

בקיצור, זה מגניב למילואים וכאלו כשאתה גם ככה מסריח מכל דבר אפשרי אז משנה כבר עוד כמה טיפות דלק.

היום לטיולים עם הילדים צריך משהו קצת יותר "נקי" שישב בצורה בטיחותית יותר בתיק גב.

 

אגב, לכמה זמן/הפעלות מספיקים המיכלי גז?

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...