Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי שמשה אחורית - גם אם לא הייתי רואה דרכה כלום ( ואני רואה דרכה מעולה) הכל עדיין בסדר כי יש לי את מראות הצד ( מה עושים כל הטנדרים עם הקבינה הסגורה או המשאיות?). החלונות הקדמיים כמו שאמרתי מושחרים קלות ככה שהם לא פוגעים אפילו לא קצת בשדה הראייה שלי. החלונות האחוריים לא רלוונטים מכיוון שזה רכב שתי דלתות והם קטנים וזניחים.

פורסם

אם שדה הראיה של מראות הצד שלך חופף את שדה הראיה של המראה הפנימית ברמה כזו שאינך צריך אותה - אתה צריך לבדוק את כיוון המראות שלך כי יש לך שם בעיות חמורות יותר מההשחרה.

 

ההשוואה למשאיות (שכיום מתקינים בהן מצלמות אחוריות) אינה רלוונטית כי שתי עוולות לא יוצרות צדק, וזה שבמשאית יש שדה ראיה מוגבל לא אומר שיש "לייצר" כזה ברכב פרטי, כשם שלא מתקינים בלמי אוויר (שבהם צריך "להזמין" בלימה יום מראש) ברכב פרטי...

 

חלונות צד אחוריים - שיבושם לך. כמו שאמרתי, בעידן של כריות האוויר זה דווקא יותר טוב מצלונים למיניהם.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

השחרה אחורית איכותית לא פוגעת בראות לאחור, ואפילו מפחיתה סינוורים.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

מה זה "לא פוגעת"? בהכרח אתה רואה קצת פחות טוב מאשר עם שמשה לא כהה.

 

סנוור הוא עניין אחר והפתרון לו אינו בשמשה אלא במראה עצמה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני לא רואה שום חסרון בחלונות כהים, אבל כן יתרונות במראה ובנוחות של ההצלה של תוך הרכב.

זה כן קצת פוגע בראיה דרך החלון אבל לא ברמה קריטית, מבתוך רואים יותר טוב מאשר מבחוץ, ובכלל ב65% לא תיהיה שום בעיה.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם
מה זה "לא פוגעת"? בהכרח אתה רואה קצת פחות טוב מאשר עם שמשה לא כהה.

 

סנוור הוא עניין אחר והפתרון לו אינו בשמשה אלא במראה עצמה.

מצאתי את היתרונות בהשחרה אחורית (איכותית, יש אכן חומרים זוועתיים) גדולים יותר מאשר וילון או סוג אחר של הצללה.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
שלום לכולם,

 

השבוע הזמנו את הפולו החדשה, הדגם המאובזר ביותר עם 110 כ״ס (כרכב שני למשפחה). כחלק מהמבצעים החדשים של צ׳מפיון הרכב מגיע עם חלון פנורמלי בגג וחלונות מושחרים (65%)

 

מכיוון שאין לי כל כך מושג, רציתי לשאול לדעתכם. הייתם מעדיפים לקחת את הרכב עם חלונות מושחרים או לוותר על התענוג?

 

* הרכב מגיע בצבע לבן

 

תודה!:roll:

 

תתחדש על הרכב, אני גם הזמנתי לפני שבועיים בדיוק!

תגיד כשביצעתם את ההזמנה ושילמתם מקדמה קיבלתם טופס הזמנה של הרכב עם פירוט האבזור החדש (גג, בקרת שיוט וכו') או קיבלתם הזמנה עם אבזור הרכב שהיה?!! חשוב לי שתסתכל בדף ההזמנה לפני שתענה, תודה רבה.

פורסם

מעניין יהיה לראות את הדגם הזה בארץ, אחרי הפולו יאנג שהיא בעצם הדגם היחידי במחיר נמוך שהגיע מאובזר לארץ (מלבד ה-GTI הכוונה)

מחכה לתמונות..

בכל מקרה, הסנרוף במקרה הזה הוא כל כך כיפי שאין מצב שאתה לא פותח אותו ב-90% מהנסיעות שלך, אתה הולך להנות!

 

רק עוד לא הבנתי מי עושה את ההשחרה של החלונות? זה בארץ או שהרכב מגיע ככה?

Polo 2012

פורסם
מעניין יהיה לראות את הדגם הזה בארץ, אחרי הפולו יאנג שהיא בעצם הדגם היחידי במחיר נמוך שהגיע מאובזר לארץ.

מחכה לתמונות..

 

עוד לא הבנתי מי עושה את ההשחרה של החלונות? זה בארץ או שהרכב מגיע ככה?

 

הרכב מגיע עם כל האבזור מהיצרן -כולל גג פנורמי חלונות מושחרים בקרת שיוט בקרת אקלים חיישן גשם וכו'

חוץ מהחישוקים שבהתקנה מקומית - הזוי לטעמי.

פורסם

שאלת אותם לגבי אופציה להזמין עם חישוקים מהיצרן? אני משער שהם זרקו לך מחיר שגרם לך לוותר על התענוג.

פורסם
תתחדש על הרכב, אני גם הזמנתי לפני שבועיים בדיוק!

תגיד כשביצעתם את ההזמנה ושילמתם מקדמה קיבלתם טופס הזמנה של הרכב עם פירוט האבזור החדש (גג, בקרת שיוט וכו') או קיבלתם הזמנה עם אבזור הרכב שהיה?!! חשוב לי שתסתכל בדף ההזמנה לפני שתענה, תודה רבה.

 

בטופס ההזמנה לא כתובות כל התוספות (סאנרוף, חלונות, בקרת שיוט וכו׳), פניתי אליהם והם אמרו לי שכל התוספות כתובות תחת מספר הדגם והראו לי את זה גם במחשב.

 

אני קצת מופתע שהחישוקים הם בהתקנה מקומית. דיברת איתם על זה?!

פורסם

יש לך את הדגם של החישוקים?

 

כי רק בגלל שזה בהתקנה מקומית הייתי קצת חושד שמדובר בדגם סיני ולא מקורי של היצרן, יש דגם של החמש צלעות שעד כמה שהוא נראה מקורי, הוא למעשה חיקוי סיני, אז כדאי לשים לב ולבקש את מה שצריך.

Polo 2012


×
×
  • תוכן חדש...