Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בטופס ההזמנה לא כתובות כל התוספות (סאנרוף, חלונות, בקרת שיוט וכו׳), פניתי אליהם והם אמרו לי שכל התוספות כתובות תחת מספר הדגם והראו לי את זה גם במחשב.

 

אני קצת מופתע שהחישוקים הם בהתקנה מקומית. דיברת איתם על זה?!

 

גם לי בהזמנה (מסניף חיפה) לא רשמו לי את התוספות החדשות אבל התחייבו שיהיו ולגבי החישוקים לא ביררתי האמת הייתי המום מהורדת המחירים ותוספות האבזור אז ישר רציתי לסגור עסקה כי זה משתלם יחסית למה שהציעו בעבר!

**הזמנתי גם צבע לבן ולדעתי עם חלונות מושחרים יצא פגז :-P

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
יש לך את הדגם של החישוקים?

 

כי רק בגלל שזה בהתקנה מקומית הייתי קצת חושד שמדובר בדגם סיני ולא מקורי של היצרן, יש דגם של החמש צלעות שעד כמה שהוא נראה מקורי, הוא למעשה חיקוי סיני, אז כדאי לשים לב ולבקש את מה שצריך.

 

ההזמנה לא מולי כרגע.

אתה אומר בעצם שהחברה מתקינה בחלק מהמקרים ג׳אנטים מקוריים ובחלק מהמקרים סיניים? או שתמיד הג׳אנטים הם סיניים?

עריכה אחרונה על ידי or_b7
פורסם (נערך)

הבנתי מחבר שחיפש ג'אנטים כמו בתמונה שבסוף הם חיקוי סיני ולא מקורי מהחברה.

פשוט זה דגם יחסית נפוץ בקרב הפולו, אז חשבתי שכדאי לתת לך אזהרה מראש.

 

כמו כן, לדעתי יש לבדוק האם הדגמים שהם מעמידים באולם תצוגה הם סיניים או לא, כי עד כמה שאני זוכר הם עולים 2400 שקל וזהו מחיר מאוד זול יחסית לצ'מפיון, גם כמו שאמרת קודם זאת התקנה מקומית, לכן יש כאן נורת אזהרה אדומה, אלא אם ממש לא איכפת לך לשים ג'אנטים סיניים שזה כבר דיון אחר שכבר נטחן כאן בפורום

 

לא הראו לך תמונה של הג'אנטים שאתה תקבל?

 

 

אגב,

בתמונה מוצג חישוק 17" ובארץ החיקוי הוא בגודל 15", יש סיכוי שבתמונה זה מקורי ורק מה שנמכר בארץ הוא חיקוי סיני

2010_Volkswagen_Polo_(6R)_77TSI_Comfortline_5-door_hatchback_01.jpg

עריכה אחרונה על ידי gozal

Polo 2012

פורסם

להבנתי אני אמור לקבל כמו שמופיע בקטלוג (10 צלעות).

אבל אני עכשיו מסתכל ורואה שבקטלוג מופיעים כמה דגמים, אני אבדוק איזה דגם מופיע בהזמנה.

פורסם

אהלן חברים

גם אני עשיתי הזמנה לפולו החדשה 110 כ"ס עכשיו לפי מה שהבנתי גם הרכב עדין לא בארץ ואין אותו אפילו לראות בתצוגה.

אולי אמרו לכם מתי יגיע הרכב לארץ או למלאי כי לפי מה שהבנתי מהסוכן זה ייקח חודשיים שלושה עד שהוא יכנס למלאי קצת מוזר לחכות ככה הרבה האם גם אצלכם זה נאמר??

 

תודה מראש

פורסם
הבנתי מחבר שחיפש ג'אנטים כמו בתמונה שבסוף הם חיקוי סיני ולא מקורי מהחברה.

פשוט זה דגם יחסית נפוץ בקרב הפולו, אז חשבתי שכדאי לתת לך אזהרה מראש.

 

כמו כן, לדעתי יש לבדוק האם הדגמים שהם מעמידים באולם תצוגה הם סיניים או לא, כי עד כמה שאני זוכר הם עולים 2400 שקל וזהו מחיר מאוד זול יחסית לצ'מפיון, גם כמו שאמרת קודם זאת התקנה מקומית, לכן יש כאן נורת אזהרה אדומה, אלא אם ממש לא איכפת לך לשים ג'אנטים סיניים שזה כבר דיון אחר שכבר נטחן כאן בפורום

 

לא הראו לך תמונה של הג'אנטים שאתה תקבל?

 

 

אגב,

בתמונה מוצג חישוק 17" ובארץ החיקוי הוא בגודל 15", יש סיכוי שבתמונה זה מקורי ורק מה שנמכר בארץ הוא חיקוי סיני

 

החישוקים בתמונה זה בול החישוקים שיש לאיביזה שנת 2010 .

ב2011 הם הגיעו שונים.

מקווה שתקבלו את החישוקים החדשים, יפים יותר לדעתי.

אוטו-מאניה :-)

פורסם

חלונות כהים רק תורם, ממש יפה עם עבודה וחומר נכון.

 

אני מתחרט שלא עשיתי הכי כהה, עשיתי אחד לפני וזה בהיר יחסית.

(כאילו, בשמש וכו' רואים מבפנים).

הכי יפה אטום לגמרי, אבל לא שחור "דארק" עם בועות, אלא משהו שנראה כאילו זה יצא ככה.

פורסם
אהלן חברים

גם אני עשיתי הזמנה לפולו החדשה 110 כ"ס עכשיו לפי מה שהבנתי גם הרכב עדין לא בארץ ואין אותו אפילו לראות בתצוגה.

אולי אמרו לכם מתי יגיע הרכב לארץ או למלאי כי לפי מה שהבנתי מהסוכן זה ייקח חודשיים שלושה עד שהוא יכנס למלאי קצת מוזר לחכות ככה הרבה האם גם אצלכם זה נאמר??

 

תודה מראש

 

בסביבות יולי - אוגוסט


×
×
  • תוכן חדש...