Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב עד היום עבד בצורה תקינה.

היום בבוקר נסעתי בסדר וקפצתי לתחנת דלק. לאחר התדלוק היו קפיצות מוזרות. אחר כך ושניסיתי להתניע והאוטו לא הניעה באופן חלק (רק אחרי כמה ניסיונות) ואחרי כמה מטרים פשוט נכבה. כרגע שאני מנסה להניע יש רעשים מוזרים והאוטו נכבה לאחר כחצי דקה.

 

למישהו יש רעיון ?

המלצה למוסך באיזור חיפה ?

אשמח לעזרתכם.

פורסם

אתה בטוח שתדלקת בנזין? תופעות כאלה יכולות לקרות אחרי ששמים סולר בטעות...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אתה בטוח שתדלקת בנזין? תופעות כאלה יכולות לקרות אחרי ששמים סולר בטעות...

 

תודה על התגובה, זאת חברה שלי שתדלקה והיא אומרת שהיא תדלקה בנזין 95.

בנוגע להאם זאת התחנה הקבועה אז אין לי תחנה קבועה למען האמת (היא אומרת שהיא תדלקה בפז).

פורסם
תודה על התגובה, זאת חברה שלי שתדלקה והיא אומרת שהיא תדלקה בנזין 95.

בנוגע להאם זאת התחנה הקבועה אז אין לי תחנה קבועה למען האמת (היא אומרת שהיא תדלקה בפז).

מאחר והבעיות התחילו לאחר התידלוק ומאחר ואתה טוען שלא תודלק סולר אלא 95,

בא לי להצביע על הפילטר דלק, האם הרגשת גימגומים כבר תקופה?

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם
מאחר והבעיות התחילו לאחר התידלוק ומאחר ואתה טוען שלא תודלק סולר אלא 95,

בא לי להצביע על הפילטר דלק, האם הרגשת גימגומים כבר תקופה?

 

לא היו גימגומים בנסיעה, פעם בכמה זמן היה לוקח לו קצת יותר זמן להתניע אבל לא משהו רציני.

 

electro78 - יש מצב, יש המלצה אולי למקום לתיקון בחיפה ?

פורסם

אם זה המצב לגרור למוסך , לשאוב מהמיכל את הדלק , לבצע ניקוי המערכת כולל פילטר דלק , למלא דלק ולנסות להניע.

לא מכיר מקומות בחיפה

פורסם

תודה,

 

רק רציתי להוסיף עדכון, החברה תדלקה בלי לתת מספר רכב ובמזומן בלי לקחת קבלה :roll: קפצתי לתחנת דלק לזכותם אני אגיד שהם ניסו לעזור (נראה ככה לפחות) אבל לא היו להם צילומי וידאו 3 איזה חלון זמן של שלוש שעות :| אז לא היה ניתן להסתכל בוידאו. והם טוענים שהתדלוק שהיה להם שתואם לזמן, למשאבה ולסכום היה על הדלק הנכון 95 (מה שמוזר, כי הם לא יכולים לטענתם להוציא אותו ולפני זה אמרו שיכולים לגשת רק שעה אחורה) אבל בסה"כ היו נראה אמינים ואני מאמין להם ב-80% שהם תדלקו 95...

 

אכן מוזר שזה התופעה שיש זמן קצר אחרי התדלוק, אגרור את הרכב למוסך ואני אתקדם משם (שוב אשמח להמלצה לא מכיר מוסכים באיזור לצערי).

×
×
  • תוכן חדש...