Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי רנו קליאו B, גיר ידני, מנוע 1.4, דגם RXE, שנת 2001.

 

הרכב עשה כמעט 100 אלף קילומטרים.

 

 

ביום שישי האחרון לקחתי את הרכב למוסך לבצע טיפול תקופתי, הכנה לטסט ולסדר בעייה בהנעה (שחשבתי שזה סטארטר)..

 

ממש בתחילת הנסיעה כבר הרכב התחיל להתחמם, עד שנדלקה נורית החום של המנוע,

 

עצרתי בצד וחיכיתי שיתקרר קצת,

בדקתי וראיתי שחסרים מי קירור (למרות שמילאתי לפני שבוע)..

מילאתי שוב מים והם פשוט נשאבו פנימה ויצאו בועות אוויר במקומם למיכל מים,

חייב לציין שמי הקירור לא נזלו על הכביש מתחת לאוטו.

 

אחרי שמילאתי את מי הקירור יכלתי להמשיך בנסיעה והרכב לא התחמם.

 

 

היום דיברו איתי מהמוסך והתברר, לטענתם, שהלך ראש מנוע ברכב.

 

קיבלתי הצעת מחיר:

ראש מנוע - 650 ש"ח

סט שלייף - 420 ש"ח

טרמוסטט - 60 ש"ח

סט תזמון+מחזירים - 460 ש"ח

משאבת מים - 200 ש"ח

חומרים נלווים = 300 ש"ח

(6 יחידות) נוזל קירור פרסטון ירוק וולווליין MUS - 84 ש"ח

מסנן שמן (70מקורי\20חליפי) - 30 ש"ח

(5 יחידות) שמן מנוע 10W40 חצי סינטטי 23 FP החזרה - 105 ש"ח

 

עבודה על החלפת אטם ראש - 1200 שקלים.

 

סה"כ, כולל מע"מ, 4141 ש"ח.

 

 

 

 

השאלה שלי,

האם כדאי לתקן את הרכב?!? (עוד חודש יש לו טסט),

או לוותר על התיקון ולנסות להעיף אותו לחלקים? וככה גם לחסוך את הכסף של הטסט

 

אשמח לחוות דעת,

 

תודה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם

6 אלף ש"ח זה אולי לרכב עם מנוע תקין. במקרה הזה בלי מנוע עובד הרכב שווה את משקלו בברזל.

נראה לי שאתה יכול לקבל הצעת מחיר זולה יותר. מהיכן אתה בארץ? מהצפון?

פורסם
6 אלף ש"ח זה אולי לרכב עם מנוע תקין. במקרה הזה בלי מנוע עובד הרכב שווה את משקלו בברזל.

נראה לי שאתה יכול לקבל הצעת מחיר זולה יותר. מהיכן אתה בארץ? מהצפון?

 

 

ברור שהתכוונתי לרכב תקין במחיר..

 

אני מאזור צומת צמח (כנרת)..

 

 

בוא נגיד אפילו שאני מתקן את הכל ב3-3.5 אלף,

האם זה שווה את זה?

 

כמה זמן בערך הרכב יחזיק עם התיקון?

 

עדיף החלפת מנוע ביבוא אישי?

 

 

תודה.

פורסם

אתה מוכן להתלכלך?

למה אני שואל כי אני עמדתי באותו מצב לפני חצי שנה עם סקסו באותו מודל וגם כן קיבלתי כאלה הצעות בסופו של דבר החלטתי לעשות לבד, חרשתי את הרשת על כל מה שרק מצאתי, ובסוף שבוע אחד סיימתי את העבודה בעשירית לערך מהסכום של המוסך.

ברכב כזה זול ופשוט הסיכון קטן יותר אך כמובן קיים.

פורסם
אתה מוכן להתלכלך?

למה אני שואל כי אני עמדתי באותו מצב לפני חצי שנה עם סקסו באותו מודל וגם כן קיבלתי כאלה הצעות בסופו של דבר החלטתי לעשות לבד, חרשתי את הרשת על כל מה שרק מצאתי, ובסוף שבוע אחד סיימתי את העבודה בעשירית לערך מהסכום של המוסך.

ברכב כזה זול ופשוט הסיכון קטן יותר אך כמובן קיים.

 

 

אם היה אפשר להבטיח שדבר כזה יסתכם ב400 שקלים הייתי מוכן לעשות את זה,

אבל אני לא בטוח שיש לי את כל הכלים והידע הדרושים,

 

אבל ההצעה טובה, אני אתחיל לקרוא קצת ואחשוב על זה :-)

פורסם

השאלה פה היא אחרת לגמרי. האם יש לך כסף לשדרג לרכב אחר? אם לא, אתה לא מספיק עשיר בשביל לעשות נסיונות. הצעת המחיר שנתנו נראית הוגנת למדי.

 

אם יש לך כ-20K לקנות רכב אחר, שלח את הנוכחי לברזל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

השאלה היא לא האם לקנות רכב אחר במקום,

 

אלא האם שווה להשקיע את הכסף הזה בשביל לסדר את הרכב במצבו הנוכחי.

 

 

ד"א

כמה אפשר לקבל במכירה לחלקים?

כמה משליחה לברזל?

 

תודה.

פורסם

בפירוק תוכל לקבל עבורו 500-1000 ש"ח לכל היותר.

נסה את מזלך ביד 2, תפרסם ב 3000 ש"ח ותרד קצת למי שיהיה רציני.

תמיד יש ערבים/מכונאים צעירים שמחפשים לקנות בזול, לתקן ולמכור ביותר.

פורסם
השאלה היא לא האם לקנות רכב אחר במקום,

 

אלא האם שווה להשקיע את הכסף הזה בשביל לסדר את הרכב במצבו הנוכחי.

 

אם יש לך סכום משמעותי בכדי לרכוש רכב אחר - לא שווה לך להשקיע.

 

אם אין לך סכום משמעותי כדי לרכוש רכב אחר - אין לך הרבה ברירות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם יש לך סכום משמעותי בכדי לרכוש רכב אחר - לא שווה לך להשקיע.

 

אם אין לך סכום משמעותי כדי לרכוש רכב אחר - אין לך הרבה ברירות.

 

נכון,

אבל בנוסף לזה יש את השאלה האם הרכב הכרחי לי כרגע.

 

לא ציינתי,

אבל כרגע אני יכול להסתדר גם בלי רכב (אני נוסע עם אופניים חשמליים לעבודה).

אז נראה לי שלא אתקן את הרכב בינתיים..

כשאהיה חייב רכב כבר אהיה אצטרך לחשוב על משהו :-)

פורסם

החלטה טובה - תקפיא את הרשיונות ע"מ שלא תצבור חובות בגין הפרשי אגרת רישוי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם יש לך סכום משמעותי בכדי לרכוש רכב אחר - לא שווה לך להשקיע.

 

אם אין לך סכום משמעותי כדי לרכוש רכב אחר - אין לך הרבה ברירות.

 

האם בוצעה לרכב בדיקת לחץ הפוך או בדיקת המצאות גזים במערכת הקירור? אם הנוזל קירור נשאב לצילינדרים בכמות מכובדת מלבד ההתחממות אתה אמור להרגיש תופעות נילוות כגון גימגום של הרכב, עישון של אדים דרך האגזוז...

פורסם
האם בוצעה לרכב בדיקת לחץ הפוך או בדיקת המצאות גזים במערכת הקירור? אם הנוזל קירור נשאב לצילינדרים בכמות מכובדת מלבד ההתחממות אתה אמור להרגיש תופעות נילוות כגון גימגום של הרכב, עישון של אדים דרך האגזוז...

 

 

לא יודע מה הכוונה לגמגום של הרכב,

אבל זה לא נראה ככה.

בנוסף, לא יוצאים אדים מהאגזוז.


×
×
  • תוכן חדש...