Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם בוצעה לרכב בדיקת לחץ הפוך או בדיקת המצאות גזים במערכת הקירור? אם הנוזל קירור נשאב לצילינדרים בכמות מכובדת מלבד ההתחממות אתה אמור להרגיש תופעות נילוות כגון גימגום של הרכב, עישון של אדים דרך האגזוז...

אם נפרץ אזור הפרדה בין תעלת קירור לתעלת שימון לא תראה לא גמגום לא עישון ולא אדים דרך האגזוז ועדיין המנוע יתחמם ובדיקת לחץ הפוך או המצאות גזים יהיו תקינות.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

לא ציינתי,

אבל כרגע אני יכול להסתדר גם בלי רכב (אני נוסע עם אופניים חשמליים לעבודה).

אז נראה לי שלא אתקן את הרכב בינתיים..

כשאהיה חייב רכב כבר אהיה אצטרך לחשוב על משהו :-)

 

אם החלטת לא לתקן, תמכור לפירוק כבר עכשיו.

 

אל תעמיד אותו ברחוב. רכב שעומד ללא שימוש מהווה מפגע סביבתי, מוצבן את השכנים ואם לא מדובר בחניה פרטית, אחרי חודשיים ללא תזוזה עיריה יכולה לפנות לך אותו.

 

וגם אם לא - עם הזמן יפרקו ממנו חלקים, ישברו פנסים וכו', וכבר לא יהיה פשוט להחזיר אותו לכביש.

 

ולכן אני ממליץ למכור מיד וכשיהיה צורך לקנות רכב אחר, בשאיפה לקצת יותר חדש.

 

בכל מקרה קליאו כזאת במצב תקין לא שווה יותר מ 3000-4000 ש"ח. לא ריאלי לקבל עליה 6000.

 

 

פורסם

מסכים עם בוקי,

יש עיריות כמו עירית בת ים שהתחילה להריץ את פינוי ה''גרוטאות'' מהכביש ואם לאחר 15 יום לא מפנים

הרכב נגגר למגרש, ואם אתה משם לא לוקח את הרכב הוא נמסר לגריטה.

לדעתי תמכור לאנשים שמחלקים את הפתקים ''קונה רכבים לפירק\נסיעה''.

רועי

פורסם

תודה על העדכונים,

אבל מהבחינה הזאת אין לי בעיה כיוון שאני לא גר בעיר ואין לי בעיה של מקום להשאיר.

 

אבל בכל מקרה אנסה למכור.

פורסם
אם נפרץ אזור הפרדה בין תעלת קירור לתעלת שימון לא תראה לא גמגום לא עישון ולא אדים דרך האגזוז ועדיין המנוע יתחמם ובדיקת לחץ הפוך או המצאות גזים יהיו תקינות.

השאלה אם נוזל הקירור עובר למערכת השמן או לצילינדרים. האם יש טחינה בשמן? במידה וזה כן עובר לצילינדרים אני בספק אם לא יורגש גימגום אם כמות הנוזל שנעלמת היא גדולה.

פורסם
אם נפרץ אזור הפרדה בין תעלת קירור לתעלת שימון לא תראה לא גמגום לא עישון ולא אדים דרך האגזוז ועדיין המנוע יתחמם ובדיקת לחץ הפוך או המצאות גזים יהיו תקינות.

במצב כזה צ"ל טחינה על מדיד השמן או כתמים של שמן בנוזל הקירור.

פורסם

בדיוק... ולא זו ההבחנה אלא חדירת קומפרסייה למערכת הקירור. מה שמוביל את נוזל הקירור אל הצילינדרים ומשם למערכת הפליטה ובמצב שכזה לרוב הגדול ישנם תופעות נילוות שלא צויינו פה על ידי פותח השירשור.

פורסם
במצב כזה צ"ל טחינה על מדיד השמן או כתמים של שמן בנוזל הקירור.

תודה על המידע.

 

בדיוק... ולא זו ההבחנה אלא חדירת קומפרסייה למערכת הקירור. מה שמוביל את נוזל הקירור אל הצילינדרים ומשם למערכת הפליטה ובמצב שכזה לרוב הגדול ישנם תופעות נילוות שלא צויינו פה על ידי פותח השירשור.

 

"ממש בתחילת הנסיעה כבר הרכב התחיל להתחמם, עד שנדלקה נורית החום של המנוע,

 

עצרתי בצד וחיכיתי שיתקרר קצת,

בדקתי וראיתי שחסרים מי קירור (למרות שמילאתי לפני שבוע)..

מילאתי שוב מים והם פשוט נשאבו פנימה ויצאו בועות אוויר במקומם למיכל מים,

חייב לציין שמי הקירור לא נזלו על הכביש מתחת לאוטו.

 

אחרי שמילאתי את מי הקירור יכלתי להמשיך בנסיעה והרכב לא התחמם"


 

איפה זה רשום אדון מאור?

 

 

פורסם

רשמתי שלפי מה שהבחור אומר המוסך איבחן ברגע שראה את בועות האויר שכביכול המנוע מעביר לחץ למערכת הקירור. הרי על סמך מה אתה חושב קבעו ראש מנוע שם?

פורסם

אני רשמתי את מה שאני ראיתי בדרך,

 

לא אמרתי ש

המוסך איבחן ברגע שראה את בועות האויר שכביכול המנוע מעביר לחץ למערכת הקירור..



 

אין לי מושג איך הם בדקו את זה,

יכול להיות שקבעו את זה על סמך זה..

פורסם
רשמתי שלפי מה שהבחור אומר המוסך איבחן ברגע שראה את בועות האויר שכביכול המנוע מעביר לחץ למערכת הקירור. הרי על סמך מה אתה חושב קבעו ראש מנוע שם?

 

גם כשיש אוויר במערכת קירור יהיו בועות.

אז פותחים ראש?

פורסם
גם כשיש אוויר במערכת קירור יהיו בועות.

אז פותחים ראש?

 

נו בטח שלא פותחים ראש ישר...לזה אני מיתכוון. שים לב לתגובות שלי מתחילת השירשור במקום להיות קטנוני ולנסות לצאת צודק.

פורסם

תתתחיל להיתאפס על השירשור ולהיתפקס על ההודעה הראשונה שרשמתי. בדיוק ההיפך, אני נגד לפתוח ראש מנוע לפני שעושים את כל הבדיקות הנחוצות וגם במיקרה הזה ייתכן ואין בכלל צורך לגעת בראש המנוע.


×
×
  • תוכן חדש...