Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין קומפוננטים

 

מורל פולס 6 בגודל 6.5"

 

לין

 

מורל הייבריד בגודל 4"

 

(או כל רמקול אחר בגודל 4")

 

 

בעיקרון בשביל ה6.5 זה קצת פור צריך לחתוך את הדלת ולעשות הגבהות 4" נכנס בכייף...

 

תנו לי הצעות למשהו יותר אייכותי מהמורל פולס 6 גודל 6.5 אם יש משהו כזה ואני משער שקיים..

 

תודה מראש חברים..

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

אני הייתי הולך על הייבריד למרות הגודל הקטן.. המינוס שיכול להיות מכך שהוא 4 אינץ' זה שהוא לא ירד ממש טוב לתדרים נמוכים בגלל גודלו! אבל בישביל זה יש סאב ...למרות שיש אנשים שגם אוהבים קצת באס מהרמקולים מקדימה(וזה כרוך באיטום דלתות)..

פורסם
אני הייתי הולך על הייבריד למרות הגודל הקטן.. המינוס שיכול להיות מכך שהוא 4 אינץ' זה שהוא לא ירד ממש טוב לתדרים נמוכים בגלל גודלו! אבל בישביל זה יש סאב ...למרות שיש אנשים שגם אוהבים קצת באס מהרמקולים מקדימה(וזה כרוך באיטום דלתות)..
ניתן להוציא באס יפה מקדימה גם ללא איטום ( אין ספק שאיטום מוסיף )

אם אתה אומר שיש לך אפשרות להתקין 6 וחצי אינטש לך על זה.

פורסם
ניתן להוציא באס יפה מקדימה גם ללא איטום ( אין ספק שאיטום מוסיף )

אם אתה אומר שיש לך אפשרות להתקין 6 וחצי אינטש לך על זה.

לא אמרתי שאסון! איפה ראית אותי כותב זאת? פשוט כדי לקבל באס יותר טוב מומלץ לעשות איטום ...ומתן איטום מוסיף המון לאיכות ותיפקוד הרמקול(מניסיון)...

 

מתן אתה חושב שמורל פולס יתפקדו יותר טוב מהיבריד רק בגלל הגודל?

פורסם

יש אפשרות חוץ מקיקפאנל לבנות מקדימה ובלי לחורר? או לעשות משהו לדלת שיהיה מכוער לדוגמאת טבעות הגבהה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

מחר אני יעלה תמונות מ"ההגבה" שעשו לי בסאונד FX, ואז תחליט...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

בין שני הסדרות שהשוות פה יהיה הבדל משמעותי ההייבירד זה סדרה גבוה של מורל.

דרך אגב,בכמה הציעו לך את ההייבירד? לדעתי הוא יהיה יקר משמעותית מהפולס

פורסם
לא אמרתי שאסון! איפה ראית אותי כותב זאת? פשוט כדי לקבל באס יותר טוב מומלץ לעשות איטום ...ומתן איטום מוסיף המון לאיכות ותיפקוד הרמקול(מניסיון)...

 

מתן אתה חושב שמורל פולס יתפקדו יותר טוב מהיבריד רק בגלל הגודל?

איפה ראיתי שאמרתי שעדיף את הפולס על ההיבריד בגלל הגודל ?

 

אני יודע איזה הבדל יש עם איטום ובלי תאמין לי.

 

איך שאתה רשמת זה היה נראה כאילו אתה חייב איטום בשביל לקבל באס מקדימה

פורסם

מצד אחד הוא נתן אפשרות לרמקול 6 וחצי אינטש ומצד שני נתן פשרות ל 4 אינטש

אז אני אמרתי שאם יש לו אפשרות ללכת על 6 וחצי אינטש שילך..(לא דיברתי על דגם מסויין או משהו...)

במקרה הזה זה אומר שאם הוא יכול ללכת על 6 וחצי אינטש

ויש לו ספיק כסף להיבריד אז שילך על ה 6 וחצי ולא על ה 4

×
×
  • תוכן חדש...