Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חבר רכש רכב לפני כמה חודשים , קנה ללא בדיקה ובביקור ראשון במוסך בדק היסטורית טיפולים.

בהיסטורית הטיפולים נאמר לו כי בשנת 2008 לרכב היו 170 אלף קילומטר( רכב חברה) היום הוא עם 95k.

הרכב משנת יצור 2006.

הוא התעמת עם המוכר, שלדבריו לא ידע על העניין, המוכר, רכש את הרכב מסוחר שהוא גם המכונאי שלו, וסמך עליו.

שניהם טוענים כי לא ידעו על הזיוף.

מה עושים הלאה?

חשוב לציין, יש הקלטה שבה המוכר מסכים להחזיר את הכסף ולקבל את הרכב חזרה, אך לאחר כמה שעות התחרט.

בכוונה אני כרגע לא מציין שום פרט על הרכב, שתסתיים הסוגיה יהיו פרטים מלאים.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תובע בבית משפט (מתחיל בפתיחת תיק תביעה בבית משפט והגשת מכתב העתק לסוחר, אולי זה ישנה את דעתו) שם חובת ההוכחה תהייה על המוכר שמלכתחילה היה צריך להעביר טופס גילוי נאות ובו כול ההיסטוריה של הרכב בכלל ומספר הק"מ בפרט כתנאי לביצוע עסקה.

http://www.consumers.org.il/files/files/madrih-car/hok-car.pdf

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

מה היו רישומי הקילומטרז' ברישיון הרכב בשנים 2010-2015?

מי היה הבעלים של הרכב משנת 2008 ועד שהחבר קנה אותו?

האם הסוחר נרשם כבעל הרכב?

אם הסוחר קנה את הרכב ישירות מן החברה ולא היו בעלויות אחרות בדרך, החבר שלך יכול לתבוע את המוכר וגם את הסוחר. אם יש עוד ידיים בדרך - המצב בעייתי מבחינתו.

 

קנה ללא בדיקה וגם ללא זיכרון דברים בו צוין הקילומטרז'? חבל מאוד.

חובת מסירת טופס גילוי נאות חלה רק על סוחר רכב. במקרה זה הרכב לא נרכש ישירות מסוחר.

פורסם (נערך)

נפגשנו עם הסוחר שמכר לאדם שממנו חבר שלי קנה את הרכב,הוא בעל מוסך.

בספק מאוד שיש לו תו סחר,והוא מודה שהוא עוסק בסחר ברכבים(גם מוקלט)איך אפשר לדעת האם יש לו תו סחר בוודאות?

הבעלים של הרכב היו:

חברה

מגרש בדרום

סוחר/בעל מוסך

והאדם שממנו חבר שלי קנה את הרכב

הרכב יד שלישית,ז"א שאיפה שהוא הרכב עבר בעלים ללא העברת בעלות,כנראה מסוחר אחד לשני.

אכן החבר לא עשה לא בדיקה ולא זכרון דברים,אין שכל אין דאגות.

עשיתי איתם שיחה של שעה וחצי,עם הסוחר והמוכר,בנסיון להגיע לפשרה ולדלות מידע על הרכב,יש שעה וחצי של הקלטה עם הרבה מאוד פרטים על הרכב והרבה מאוד סימני שאלה ודברים שהם בספק חוקיים.

הרכב היה 4 שנים בלי טסט,אצל הסוחר הראשון כנראה נסע עם לוחיות של סוחרים,הוא לא עמד זה בטוח.

הרשיון האחרון היה משנת 10' ושם מוצג כי הרכב היה עם 84K,בעוד שבמוסך המורשה הרכב בשנת 08' היה כבר עם 170 אלף,וזו לא טעות כי יש את כל הטיפולים מ0 קילומטר עד 170.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ובכול זאת, אם לא הגעתם להסדר ביינכם, אז כן הייתי תובע או לפחות מאיים בתביעה עם הוכחות לרצינות לאיום בשלב ראשון. בבית משפט כול מיני התפתלויות, טענות סותרות ומידע מעומעם, בטוח לא יראו באור חיובי.

וזה בדיוק המקרה שמוכיח ההפך: אין שכל- יש גם יש דאגות.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

לא הגענו לפשרה.

השאלה היא,האם יש לו בכלל קייס?

הרי הוא גם לא עשה בדיקה וגם לא זכרון דברים,האדם ממנו קנה את הרכב והסוחר שניהם מכחישים כי ידעו שהקילומטראג' זויף.

ואם יש לכם עו"ד מומלץ להתעסק בנושאים כאלו,אשמח להמלצה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

על פניו, אין קשר בין הרוכש החדש לסוחר. עדיף לצרף את המוכר כנתבע, תן להם לשבור את הראש ולריב ביניהם. (ישלמו יחד ולחוד מה שנאמר ).

 

ירצה אחר כך המוכר לתבוע את הסוחר? כבר לא בעיה שלך. ..

M-TECH E46

פורסם

תודה על המענה.

בשורה התחתונה אני רוצה לדעת 2 דברים.

א.עו"ד מומלץ

ב.האם בכלל יש לו קייס? על מי חובת ההוכחה?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תמיד חובת ההוכחה היא על התובע, למעט חריגים שבחוק.

 

להוכיח שיש פה זיוף? קל מאוד.

יש תיעוד היסטורי במוסך, ולך יש לוח שעונים שמראה אחרת/ רישיון רכב.

 

מה שגם אולי כדאי לשקול לפעול גם בפן השלילי - הגשת תלונה במשטרה היות ומדובר בעבירה , תגגל "זיוף מסמך הקשור לבעלות ושימוש ברכב"

M-TECH E46

פורסם

מה רוצה החבר?

 

ביטול העיסקה?

 

פיצוי?

 

שניהם גם יחד?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שניהם.

הוא עשה לרכב ישור קו לאחר הקניה.

למרות שנראה לי שבמצבו הוא יסתפק בביטול עסקה, הוא רק רוצה להשתחרר מהרכב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מי היה בעל הרכב בשנת 2010? ברור שהזיוף נעשה לפני שנה זו.

אפשר לתבוע את כל שרשרת הבעלים והסוחרים באותו כתב תביעה.

לחליפין אתה יכול לתבוע את רק המוכר, והוא יצרף לכתב ההגנה שלו את הסוחר ממנו רכש את הרכב.

על פי גיל הרכב המחיר כנראה מתאים לבית דין לתביעות קטנות.

בית המשפט כבר יקבע מי צריך לשלם למי, וכמה.

×
×
  • תוכן חדש...