Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החבר יכול להגיש תלונה במשטרה על זיוף והונאה כדי לזרז את הגורמים המעורבים להגיע להסדר. רק שלא יצפה שהמשטרה באמת תחקור.

הסטוריה של טיפולים אפשר לקבל במוסך היבואן אבל לא תמיד הם יסכימו לספק מידע ללא צו בית משפט. בעלויות קודמות ורישום קילומטרז מקבלים ממשרד הרישוי.

פורסם

בעל הרכב זכאי לקבל את כל המידע במחשבי היבואן מהיום הראשון

 

מכתב מעו"ד למשרד הרישוי ותקבל את כל ההיסטורית הבעלים ורישום מד האוץ בכל שנה, מאז שהתחילו ברישום.

 

תתבע את כולם , מהבעל הראשון ועד לאחרון, ושכל אחד יוכיח שאין לא אחות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בגדול כל הסיפור יפול על דבריו של "סוחר תמים" כגון:"אה, שעון מהירות/מד דלק/שעון חום לא עבד, אז החלפתי את לוח השעונים קומפלט".

לדעתי, אין פה קייס. סיבה ראשונה :לא ידוע מי זייף ק"מ. 2. מוכר פרטי (הבעלים האחרון) לא חייב בגלוי נאות, ובכל מקרה סביר להניח שלא ידע על הסיפור.3 .גם אם יתגלה בנס מי אחראי, התשובה מצויינת בתחילת ההודעה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
בעל הרכב זכאי לקבל את כל המידע במחשבי היבואן מהיום הראשון

 

מכתב מעו"ד למשרד הרישוי ותקבל את כל ההיסטורית הבעלים ורישום מד האוץ בכל שנה, מאז שהתחילו ברישום.

 

תתבע את כולם , מהבעל הראשון ועד לאחרון, ושכל אחד יוכיח שאין לא אחות.

 

ישה, שים לב שיבואנים מסויימים לא משחחרים את היסטוריית הטיפולים בכתב, גם אם הרכב רשום על שמך. מניסיון.

פורסם
בגדול כל הסיפור יפול על דבריו של "סוחר תמים" כגון:"אה, שעון מהירות/מד דלק/שעון חום לא עבד, אז החלפתי את לוח השעונים קומפלט".

לדעתי, אין פה קייס. סיבה ראשונה :לא ידוע מי זייף ק"מ. 2. מוכר פרטי (הבעלים האחרון) לא חייב בגלוי נאות, ובכל מקרה סביר להניח שלא ידע על הסיפור.3 .גם אם יתגלה בנס מי אחראי, התשובה מצויינת בתחילת ההודעה.

הבעיה של מי שמחליף לוח שעונים, שהוא חייב להתאים את הקילומטראג'ים ללוח הקודם.

וכמובן שהוא לא יכול למכור את הרכב עם הלוח וקילומטראג החדש.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
ישה, שים לב שיבואנים מסויימים לא משחחרים את היסטוריית הטיפולים בכתב, גם אם הרכב רשום על שמך. מניסיון.

 

יבואן כזה עובר על החוק!!

 

לכן אני לא מאמין שיש יבואן כזה. היבואן על פי החוק רשאי לדרוש תשלום עבור טרחתו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בגדול כל הסיפור יפול על דבריו של "סוחר תמים" כגון:"אה, שעון מהירות/מד דלק/שעון חום לא עבד, אז החלפתי את לוח השעונים קומפלט".

לדעתי, אין פה קייס. סיבה ראשונה :לא ידוע מי זייף ק"מ. 2. מוכר פרטי (הבעלים האחרון) לא חייב בגלוי נאות, ובכל מקרה סביר להניח שלא ידע על הסיפור.3 .גם אם יתגלה בנס מי אחראי, התשובה מצויינת בתחילת ההודעה.

 

שמנצ'יק

 

לא יחזיק מים בתביעה בביתה משפט טענתו של "הסוחר התמים"

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

יש מאיפה להוציא את כתב החוק?

במוסך דורשים צו בית משפט.

מוסך מורשה יבואן.

בנוסף אשמח להמלצה על עו"ד לטיפול בנושא.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לינקים

 

טופס גילוי נאות

 

http://www.iga.org.il/assets/forms/g_naot.pdf

 

החוק עצמו החלק הרלבנטי סעיפים -2-3

 

http://levi-itzhak.co.il/Levi/SendFile.asp?DBID=1&LNGID=2&GID=50

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

כמובן שהחוק מתייחס לסוחר רכב מורשה. כפי שציינתי, בגלל שהרכב נרכש מאדם פרטי (להבנתי מדברי פות"ש), החוק לא חל עליו. לכן, בצורה הכי פשטנית, המוכר לא אחראי. לתבוע אותו -אפשר, לזכות - זה כבר סיפור אחר.

עריכה אחרונה על ידי fatboy1340

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
בעל הרכב זכאי לקבל את כל המידע במחשבי היבואן מהיום הראשון

 

מכתב מעו"ד למשרד הרישוי ותקבל את כל ההיסטורית הבעלים ורישום מד האוץ בכל שנה, מאז שהתחילו ברישום.

 

תתבע את כולם , מהבעל הראשון ועד לאחרון, ושכל אחד יוכיח שאין לא אחות.

 

כמובן שהחוק מתייחס לסוחר רכב מורשה. כפי שציינתי, בגלל שהרכב נרכש מאדם פרטי (להבנתי מדברי פות"ש), החוק לא חל עליו. לכן, בצורה הכי פשטנית, המוכר לא אחראי. לתבוע אותו -אפשר, לזכות - זה כבר סיפור אחר.

באדום, ושיריבו ביניהם מי עשה / ידע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...