Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הורדת הילוכים בהאטה רצויה לא כדי לבלום עם המנוע (ברכבים מתחת לשמונה טון) אלא פשוט כדי להישאר בכל שלב בהילוך זמין. ההבדל בין שתי המטרות הוא שבשביל הראשונה מורידים הילוכים מוקדם כך שנוצרת בלימת מנוע חזקה, ובשני מורידים הילוכים מאוחר.

 

בעצירה, רצוי להישאר בהילוך ראשון עד שנעצרים מאחור בבטחה 2-3 רכבים ככיסוי מאחור. עד אז, הישארות בהילוך מאפשרת להאיץ קדימה (ויש להשאיר מקום לכך) ואף לברוח הצדה ובדרך כלל למנוע התנגשות, במחיר של שחיקה זניחה לדסקת הלחץ של המצמד.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במצב של עצירה אם אתה באופן קבוע מחזיק בראשון כמו בפקקים או ברמזורים השחיקה לדיסקת הלחץ היא ממש לא זניחה אלא עצומה. במחיר של פחד מתמיד שאם מישהו יתנגש בך מאחורה(כמה פעמים קרה לך), שאני בספק אם תצליח לקלוט את זה.

פורסם
במצב של עצירה אם אתה באופן קבוע מחזיק בראשון כמו בפקקים או ברמזורים השחיקה לדיסקת הלחץ היא ממש לא זניחה אלא עצומה. במחיר של פחד מתמיד שאם מישהו יתנגש בך מאחורה(כמה פעמים קרה לך), שאני בספק אם תצליח לקלוט את זה.

 

היתכוונת למיסב הלחץ ולא לדיסקה.

פורסם
הורדת הילוכים בהאטה רצויה לא כדי לבלום עם המנוע (ברכבים מתחת לשמונה טון) אלא פשוט כדי להישאר בכל שלב בהילוך זמין. ההבדל בין שתי המטרות הוא שבשביל הראשונה מורידים הילוכים מוקדם כך שנוצרת בלימת מנוע חזקה, ובשני מורידים הילוכים מאוחר.

 

בעצירה, רצוי להישאר בהילוך ראשון עד שנעצרים מאחור בבטחה 2-3 רכבים ככיסוי מאחור. עד אז, הישארות בהילוך מאפשרת להאיץ קדימה (ויש להשאיר מקום לכך) ואף לברוח הצדה ובדרך כלל למנוע התנגשות, במחיר של שחיקה זניחה לדסקת הלחץ של המצמד.

 

אתה היסטרי, תנשום עמוק ותירגע (ובעצירה שלב לסרק ולחץ על דוושת הבלם)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מה שמני אמר, תעשה טובה לרגל שלך ולארנק שלך (שישלם על קלאץ' חדש) ותוציא לניטראל.

כאשר מדובר על כבישים בין עירוניים תהיה קשוב למראה האחורית, אם אתה עומד לבד, או כמעט לבד בצומת - זה טיפ נכון ללא קשר לסוג תיבת ההילוכים, באופן כללי תסגל לעצמך מבט במראה בכל בלימה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
במחיר של פחד מתמיד שאם מישהו יתנגש בך מאחורה(כמה פעמים קרה לך), שאני בספק אם תצליח לקלוט את זה.

 

ההבדל הוא שמספיקה פעם אחת...

 

כל אחד ומקדמי הבטחון שלו. הרכב מיועד לשרת אותנו ובין היתר להגן עלינו, ואם עלויות התפעול יגברו קמעה עקב עמידה על הילוך משולב, הדלקת אורות ביום, סיבוב ההגה בחניה בשיפוע וכדומה - זו לא בעיה מבחינתי.

 

אגב, כדי שזו לא תהיה בעיה פשוט מאטים מוקדם, וכך:

חוסכים את הצורך לעצור.

אם נעצרים, הרכבים מאחור כבר מגיעים ונעצרים אף הם ואין צורך להיעצר מוקדם בהילוך.

אם נעצרים ואין רכבים מאחור, לפחות זמן ההמתנה התקזז משמעותית.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לדעתי הטענה שלך לא קשורה למציאות . אם אתה מסוגל לעמוד כל היום עם רגל על הקלאצ ומשולב לראשון ועיניים במראה אחורית כל זמן שאתה בעמידה. חוץ מפרנויה והתקף לב זה לא יעזור לך בכלום. אבל אם זה מה שעושה לך את זה ,תהנה.

פורסם

הרבה חברים הגיבו פה דברים נכונים תן לי לעשות לך סוג של מיקס עצות

ראיתי פה כמה שאמרו שלא בריא לאוטו להאט דרך הורדת הילוך .. בולשיט זה הכי טוב מבחינת דלק ובלאי של הבלמים (כמובן ב90 לא להוריד להילוך שני חחחח

אין פה דעה מה כדאי .. זה נטו מה שנוח לך ... אני לפעמים משלב עצירה עם הוררדה של הילוך ולפעמים שם ניוטרל ..

מה שכן .. לא בריא להשתמש בהילוך לבלימה לנהג לא מנוסה דבר שיכול להוביל כמו שחכמים פה ממני רשמו .. להחלפת גיר

קודם כל תלמד את הרכב תדע כבר מתי לשלב הילוך הן בהאצה והן בהאטה בלי להסתכל על הטורים .. פשוט תרגיש את הרכב - תשמע מתי הוא צועק לך הצילו ותרגיש את הרעידות שלו שאתה בהילוך לא נכון ככה המורה שלי לימד אותי .. רק שתיים שלושה שיעורים הסתכללתי על הטורים ועל המד מהירות .. מאז 4 שנים כבר על ידני .. לנהוג נכון זה לשמור על הרכב לשמור על הרכב זה לאל עשות לו פעולות לא טבעיות יש רכבים שיכולים לסחוב הילוך שלישי עד 80 כמו שלי ויש כאלה שב60 נחנקים .. כל אוטו מגיב אחרת פשוט כמו שרשמתי לך קודם .. תלמד להרגיש את הרכב .. הקולות והתזוזות שלו יראו לך את הדרך .. ממש כמו בסקס חחחח לפי הצלילים והתזוזות אתה יודע מתי טוב לה ומתי לא

פורסם
ציטטתי מדבריו ,אבל על שניהם אמור להיות לחץ מיותר בזמן עמידה. המיסב לוחץ את הפלטה.

 

היי,

תקנו אותי אם אני טועה.

כמו מאור אתה מתכוון למיסב יותר נכון לקפיצים ולמנופים של המיסב.

על הדיסקה יש לחץ כאשר משלבים.

רועי

פורסם
היי,

תקנו אותי אם אני טועה.

כמו מאור אתה מתכוון למיסב יותר נכון לקפיצים ולמנופים של המיסב.

על הדיסקה יש לחץ כאשר משלבים.

 

 

כשאתה לוחץ על דוושת אתה מזיז את מיסב החלקה לכיוון פלטה(שמש) מעין אצבעות סוג של קפיץ כלשהוא, שלוחץ את הקלאצ (פלטת חיכוך) לכיוון גלגל התנופה.

 

 

פורסם
כשאתה לוחץ על דוושת אתה מזיז את מיסב החלקה לכיוון פלטה(שמש) מעין אצבעות סוג של קפיץ כלשהוא, שלוחץ את הקלאצ (פלטת חיכוך) לכיוון גלגל התנופה.

 

 

 

שאתנ לוחץ על דוושת הקלאצ אתה מפריד את רפידת הקלאץ מגלגל התנופה. במצב הטיבעי שלה ללא קלאץ לחוץ היא מיסתובבת.כשהיא צמודה לגלגל התנופה ביחד עם השמש.

פורסם

ראיתי פה כמה שאמרו שלא בריא לאוטו להאט דרך הורדת הילוך .. בולשיט זה הכי טוב מבחינת דלק ובלאי של הבלמים

זה זניח מבחינת דלק, ואת הבלאי של הבלמים אתה מעביר לקלאץ', עכשיו בוא נחשוב מה עולה יותר, זוג רפידות או קלאץ'? (במקרה שלי למשל - קלאץ' עולה פי 9), ברכבים זולים יותר פי 4-5).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

נהיגה נכונה ובריאה ביותר למיכלולי הרכב היא שימוש בהילוכים לבלימה. כמובן שצריך לדעת לעשות זאת על מנת לא לגרום לנזק ולבלאי גבוה והורדת ההילוכים צריכה להיעשות במהירויות המתאימות לכל הילוך.

פורסם

מצרף שאלה קטנה, קראתי שעדיף להוסיף גז מהרגע שמצמד נמצא בנקודת החיכוך עד סוף המהלך שלו בהעלאת הילוכים כדי לשמר מהירות ומצד שני הרבה אומרים שזה מפעיל לחץ מיותר על המצמד וגורם לשחיקה מואצת, איך אתם מעברים הילוכים להאצה אופטימלית וחלקה וגם לשמירה על אורך חיי המצמד? מחכים ורק בשחרור מלא שלו לוחצים על הגז או שמנקודת החיכוך מתחילים ללחוץ?


×
×
  • תוכן חדש...