Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי אין לי חיווי על לוח השעונים.

 

אני רוצה לבדוק את תקינות המפסק, אבל איפה נמצא המפסק הזה ? מה צריך לפרק (אם בכלל) כדי להגיע אליו ?

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תבקש מדנידין שרטוט מהספרות המקורית של הייצרן אשר בה מופיע המיקום של המפסק.

 

לדעתי חבל לך על הזמן בנסיונות למצוא בעצמך את מקור התקלה מכיוון שאם התברר שהמפסק לא תקין בכול מקרה ההחלפה לא פשוטה לכן גש למוסך.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני בכל זאת רוצה לנסות בעצמי (מקסימום אני אצליח) לפני שאני מוסר את הרכב למוסך.

מישהו יכול לתת לי הכוונה לאיך אני מגיע אל המפסק המקולל ?

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אחרי הרבה זמן שהזנחתי את הבעיה, חזרתי לנסות לתקן אותה.

בדקתי עם רב-מודד את המתח במגעים של נורת הרוורס, וראיתי שבכל פעם שמכניסים את הגיר ל-R, אז יש 13.8V במגעים של הנורה (ברכב הזה יש מנורת רוורס אחת בלבד). האם המתח הזה תקין ?

לצורך השוואה, בדקתי את המתח של אורות ברקס, ושם המתח היה 12.3V ...

בדקתי גם קצר על הנורה עצמה, והרב-מודד מצפצף כך שלא נראה לי שהנורה שרופה.

 

אשמח לעזרה

פורסם
האם הוצאת את המנורה מבית המנורה בזמן הבדיקה ? האם ניסית להחליף מנורה ?

 

הוא אמר שהוא ניסה כבר את המנורה שלו לשים במיקרה אחרת והיא עבדה. אז הבעיה לא במנורה וגם לפי דעתי בית המנורה לא תקין.

פורסם

אני יכול לחבר חוטים (אם צריך גם בהלחמה) למגעים של הנורה ולבדוק אז אם הנורה נדלקת.

השאלה שלי היא האם המתח לא גבוה מדי בשביל הנורה ?

פורסם

זה לא מתח גבוה, רק נראה שאתה מבצע את הבדיקה עם מנוע פועל וזה לא בטיחותי.

 

להבא שים רוורס, כבה מנוע אבל תשאיר את הסוויץ' פתוח ותבדוק.

 

 

פורסם
אני יכול לחבר חוטים (אם צריך גם בהלחמה) למגעים של הנורה ולבדוק אז אם הנורה נדלקת.

השאלה שלי היא האם המתח לא גבוה מדי בשביל הנורה ?

תשמ'ע, אין פה הרבה הנדסת חשמל.

אם מגיע מתח של 13.8 וולט לבית המנורה וכאשר אתה מרכיב מנורה תקינה ומתאימה והיא לא דולקת אז תבדוק את בית המנורה.

 

או שאתה פשוט עושה משהו לא נכון. צלם את בית המנורה ותעלה לפורום.

 

איך בדקת את המתח בבית המנורה ? מישהו ישב ברכב כאשר הרכב מונע והכניס לרוורס ובו זמנית לחץ על דוושת הברקס ? או שביצעת את הבדיקה כפי שבוקי כתב ?

איזה כייף לי :)

פורסם
הוא אמר שהוא ניסה כבר את המנורה שלו לשים במיקרה אחרת והיא עבדה. אז הבעיה לא במנורה וגם לפי דעתי בית המנורה לא תקין.

הבדיקה שהבחור עשה לפני חודשים אבד עליה הכלח. אם הבחור ביצע בדיקה עם רב מודד כאשר המנורה מורכבת בתוך בית המנורה אז הבדיקה הזו לא שווה כלום.

איזה כייף לי :)

פורסם

בבדיקה שעשיתי, מישהו ישב בתוך הרכב המונע, והעביר לרוורס (תוך כדי לחיצה על הברקס) בכל פעם שרציתי למדוד את המתח.

אני לא בטוח שברכב הזה יש אפשרות למדוד מתח בהדקים כאשר המנורה מורכבת ...

בכל מקרה אני פתחתי את הכיסוי של התאורה, הוצאתי את הנורה של אור רוורס, מדדתי מתח בהדקים - ראיתי שאין מתח. בקשתי מהנהג שיעביר לרוורס, ומדדתי שוב- הפעם היה 13.8V. עשיתי כך מספר פעמים רק לוודא שזה לא היה מקרי.

בנוסף (כמו שציינתי קודם) בדקתי גם קצר על הנורה עצמה (קיים קצר) וזאת כדי לוודא שאכן הנורה תקינה.

 

אני אשתדל לצלם תמונה בקרוב של בית הנורה (הרכב לא אצלי ...)

פורסם
בבדיקה שעשיתי, מישהו ישב בתוך הרכב המונע, והעביר לרוורס (תוך כדי לחיצה על הברקס) בכל פעם שרציתי למדוד את המתח.

אני לא בטוח שברכב הזה יש אפשרות למדוד מתח בהדקים כאשר המנורה מורכבת ...

מה מפריע לבדיקה כזו ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אם המנורה נוגעת בהדק החיובי, אז איך בדיוק אתה מצפה למדוד מתח עליו ?

(מהצד השני של ההדק יש פלסטיק אטום...)

 

אם אני מפספס משהו, אשמח אם תאיר את עיניי


×
×
  • תוכן חדש...