Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מדובר על ניסאן מיקרה 08, אוטומט, 1.4L

בכל פעם שאני מכניס את הגיר לרוורס, נורות הרוורס לא נדלקים ! (האוטו כמובן נוסע רוורס ...)

בדקתי את הנורות עצמם והם תקינים.

 

מישהו מכיר את התופעה ויודע איך אפשר לתקן את זה ?

 

תודה.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך בדקת את המנורות ומצאת שהם תקינות ?

האם בדקת שמגיע מתח לבית המנורה כאשר אתה משלב לרוורס ?

האם בדקת את הפיוז של אורות רוורס ?

האם בדקת שהמפסק של אור רווקס תקין ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

פיוז אור רוורס 10A נמצא ביחידת שליטה חכמה של תא מנוע, קופסה אחרי הפנס השמאלי אבל הוא מזין עוד רכיבים אז היית שם לב לעוד דברים שלא עובדים ברכב למשל שאין סטרטר!

נשארנו עם מתג רב תפקודי PNP או חווט מנותק מהמתג לנורות אחורה כל זה בהנחה שהנורות אכן תקינות.

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
פורסם

יכול להיות עוד מצב שהמיקרו סוייץ בידית הילוכים לא תקין .

לדעתי לאחר בדיקה של הנורות והפיוז תיגש לבדיקה הזאת.

בהצלחה...

אין כמו אלפא :)

פורסם

לקחתי מרכב שאורות הרוורס שלו עובדים נורה אחת והעברתי למיקרה - הנורה לא נדלקת. החזרתי את הנורה לרכב המקורי - נורה נדלקת. יותר מזה, לקחתי את הנורה מהמיקרה ושמתי ברכב השני - נורה נדלקת !

 

כמו שזה נראה זה אכן המתג הרב תפקודי, השאלה היא איך אני יכול לבדוק אותו ולוודא שאכן הבעיה היא שם ?

פורסם

על-מנת לבדוק את המתג יש לחבר סורק תקלות ולחלץ קוד תקלה אשר עשוי להצביע על מקור התקלה.

אם יש לך רב מודד וסכימה חשמלית וידע בחשמל ניתן לבדוק את המפסק גם בצורה זו.

איזה כייף לי :)

פורסם
לקחתי מרכב שאורות הרוורס שלו עובדים נורה אחת והעברתי למיקרה - הנורה לא נדלקת. החזרתי את הנורה לרכב המקורי - נורה נדלקת. יותר מזה, לקחתי את הנורה מהמיקרה ושמתי ברכב השני - נורה נדלקת !

 

כמו שזה נראה זה אכן המתג הרב תפקודי, השאלה היא איך אני יכול לבדוק אותו ולוודא שאכן הבעיה היא שם ?

חוט אדום ביציאה מהמתג הולך לאור רוורס, שם רוורס ותבדוק שיש מתח מצבר בקו הזה, אם יש אז יש נתק בצמה בין המתג לפנס אחורי (חתיכת צמה ארוכה).

פורסם

עוד בדיקה שאולי יכולה לעזור - האם יש חיווי הילוך בלוח שעונים? אם כן, האם הוא מראה R כשידית הילוכים משולבת לרוורס?

 

 


×
×
  • תוכן חדש...