Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שכתוב בספר טיפולים להחליף נוזל בלמים הם מתכוונים שאני צריך

לרוקן את כל השמן ממערכת הבלמים ללא קשר למצבם?

אני מבולבל כי המוסך אמר לי שמתי שעושים ברקסים רק מחליפים את הכל על הדרך וחבל להחליף אם הבלמים טובים.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא הבנתי מה הקשר?

כן מחליפים את הכל כולל מה שיש בצינורות, עושים זאת דרך פיטמות ניקוז.

היצרן נתן הוראה ברורה מתי להחליף בלי קשר למצב הברקסים, ככה לפחות הייגיון אומר לי וגם עוד לא נתקלתי באמירה כזאת.

רועי

פורסם
שכתוב בספר טיפולים להחליף נוזל בלמים הם מתכוונים שאני צריך

לרוקן את כל השמן ממערכת הבלמים ללא קשר למצבם?

אני מבולבל כי המוסך אמר לי שמתי שעושים ברקסים רק מחליפים את הכל על הדרך וחבל להחליף אם הבלמים טובים.

 

החלפת נוזל בלמים זה טיפול שמקובל לעשות אותו כל כמה זמן,

אתה בלבלת בין החלפת נוזל בלמים לבלמים עצמם :wink:

פורסם (נערך)

גם אותי המוסכניק הזה עצבן ובלבל.

הוא החליף רק את מה שיש במיכל עצמו בלי לנקז הכל דרך הפיטמות.

חאפר. אני אחזור אליו.

כמה נוזל אני אצטרך?

עריכה אחרונה על ידי AMITHUX
פורסם

היי,

קודם כל תחזור אליו רק בשביל זה, ואז לדעתי האישית בלי לפגוע אל תחזור.

זה לא המוסך היחיד שמנקז רק דרך המיכל ולא דרך הפטמות, אני מעריך שילך לך 250-300 מ''מ.

קנה לך שתי בקבוקים של 250 מ''מ שעונה על השם DOT4.

בערך כל בקבוק גג 25 ש''ח.

רועי

פורסם

לא חושב שזה ביזיון. מהניסיון שלי המוסכניקים מתחלקים לשניים. אלה שמנסים לחסוך הוצאות ללקוח ואלה שלא. לדעתי המוסכניק הזה שייך לאלה שמנסים לחסוך ללקוח. מקצועי/מושלם במקרה הזה? לא לדעתי. מתחשב בלקוח עם כיס קטן? לדעתי כן.

פורסם

נוזל בלמים יש להחליף אחת לתקופה כמו שמצויין בספר הרכב בלי קשר למצב הבלמים, נוזל הבלמים, כמו שמן מנוע, מאבד מתכונותיו עם הזמן.

 

פורסם
לא חושב שזה ביזיון. מהניסיון שלי המוסכניקים מתחלקים לשניים. אלה שמנסים לחסוך הוצאות ללקוח ואלה שלא. לדעתי המוסכניק הזה שייך לאלה שמנסים לחסוך ללקוח. מקצועי/מושלם במקרה הזה? לא לדעתי. מתחשב בלקוח עם כיס קטן? לדעתי כן.

לא הבנתי איפה ההתחשבות פה, בזה שהוא חסך ללקוח 200מ"ל נוזל בלם אבל שיחרר אותו עם מערכת מלאה בנוזל בלם לא תקין?

מלאך ממש..

יום טוב גם לך

פורסם

כמו שאתה יודע, החלפה מלאה לא מגיעה בחינם. נראה שהמכונאי רצה לחסוך ללקוח בהוצאת ההחלפה המלאה ובשמן נוסף ובכל זאת להחזיר לו רכב שיבלום טוב וכנראה שיעבור את הטסט. שוב, לא הפתרון הטוב ביותר אבל פתרון שלוקח בחשבון את יוקר המחיה בימים אלו והוצאות תחזוקת רכב שהולכות וגדלות.

פורסם
כמו שאתה יודע, החלפה מלאה לא מגיעה בחינם.

היצרן לא מתמחר החלפה של נוזל במיכל בלבד, לכן קרוב לודאי הלקוח שילם על החלפה מלאה אבל קיבל חצי עבודה.

הדבר היחיד שהמכונאי חסך פה זה התעסקות לעצמו.

יום טוב גם לך

פורסם

mcaspi, ההנחיות הן לנקז את כל נוזל הבלמים ולהחליפו בחדש. חיסכון כזה יכול לעלות בחיי אדם, לא הייתי רוצה שמולי יסעו רכבים מסוכנים בגלל שהמכונאים שלהם חסכו בדברים כאלה.

למוסך אין שום יכולת לדעת מה ריכוז המים בנוזל, והאם הוא טוב לשימוש.

נוזל בלמים לא טוב הוא כזה שספח מים שיגרמו לקורוזיה במערכת לטווח הארוך ולרתיחה בעת בלימה ממושכת (ונהגי ישראל חוטאים בבלימה ממושכת לרוב) שתביא לאובדן יכולת הבלימה.

 

לכן, החלפת הנוזל במיכל היא עבודה בעיניים. (והיא גם לא באה בחינם).

פורסם

פריג'י, זה יכול אולי לעלות בחיי אדם אבל משום מה לא נראה שזה מטריד את משרד התחבורה. לא היית רוצה שמולך יסעו רכבים כאלה אבל בפועל אתה יודע שאתה מוקף בכאלה. יגאל, אין לנו את כל המידע ולכן קשה לדעת על מה הלקוח שילם.


×
×
  • תוכן חדש...