Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פריג'י, זה יכול אולי לעלות בחיי אדם אבל משום מה לא נראה שזה מטריד את משרד התחבורה.

חזרנו להאשים משרדי ממשלה..

מה משרד התחבורה אמור לעשות? לעמוד ליד כל מכונאי ולוודא שהוא ממלא אחר הוראות יצרן?

 



​AMITHUX נשמח לראות את החשבונית, שנדע על מה שילמת.

יום טוב גם לך

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חזרנו להאשים משרדי ממשלה..

מה משרד התחבורה אמור לעשות? לעמוד ליד כל מכונאי ולוודא שהוא ממלא אחר הוראות יצרן?

 

על אפשרות לביקורות פתע שירתיעו מוסכים אחרים שמעת? מי אמור לפקח על עבודת המוסכים, אנחנו או המדינה? התפקיד של המדינה הוא לבדוק את בטיחות העבודות. אם היו ביקורות פתע של משרד התחבורה, אולי התופעה הזו לא הייתה כל כך נפוצה. נראה שלדעתם אין בעיה עם התופעה.

 

פריג'י לא אמרתי שהמכונאי בסדר אלא רק שלדעתי הוא התחשב בכיסו של הלקוח ומסר לו רכב שכנראה יבלום כראוי ויעבור את הטסט. מצד שני יכול להיות אחרת.

פורסם
התפקיד של המדינה הוא לבדוק את בטיחות העבודות.

זה אתה קבעת.

החוק לעומת זאת קבע שתפקיד המדינה לתת רישוי למוסכים (ע"פ קריטריון מונפץ כלשהו) ולדרוש מעבר מבחן רישוי שנתי (ע"פ קריטריונים לא פחות מונפצים).

 

במדינות מעט נאורות יותר מארץ הקודש מותר גם לאדם לטפל בכלל מערכות הרכב לבד בבית.

אז חאלס להפיל את כל תחלואות החיים על המדינה ותתחילו לקחת אחראיות על החיים שלכם - זה נכון לא רק לרכבים ומאוד אקטואלי לקראת מחר.

יום טוב גם לך

פורסם
זה אתה קבעת.

 

דווקא לא אני קבעתי.

 

"מפעלי שירותי התחזוקה (כגון: מוסכים, מכוני רישוי ושמאי רכב) נמצאים תחת פיקוח ובקרה של תחום שירותי התחזוקה באגף הרכב...למעוניינים להגיש תלונה כלפי מספקי שירותי התחזוקה מפורט מידע על אופן הגשת התלונה."

 

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=category&iotype=w&id=105&Itemid=155&lang_ovrrde=ENG

פורסם (נערך)

 

איפה כתוב שזהו "תפקיד המדינה לבדוק את בטיחות העבודות"?

 

עברתי עכשיו על מרבית התקנות (תודה על הקישור)

תחת הוראות ונוהל יש מלא (!) תקנות לגבי מבחן הרישוי השנתי, כמה תקנות בודדות לגבי תיקון רכב אחרי תאונה, עוד כמה תקנות רישום.

תחת תיקני חובה ישנה רשימת ציוד שחייב להמצא במוסך ומספר מקצוע.

בשום מקום אפילו לא נקוב שהאחזקה חייבת להתבצע על פי הוראות יצרן (ואכן ברוב המקומות היא לא מתבצעת על פי ספרות\הוראות יצרן).

כתוב רק "המפעל ינוהל על ידי מנהל מקצועי בעל כתב הסמכה ל______" ואת כל האחראיות מפילים על המנהל הזה..

על פי הנהלים האלה רכב רשאי להקרא בטיחותי לנסיעה על פי החלטת מנהל המוסך בלבד, גם אם יש לאותו רכב יש גלגל אחד ובולמים אותו עם רגליים בקרקע. איפה פה המדינה אחראית על משהו?

 

אותו אגף מדובר אחראי לחלק רישוי למכונים ומוסכים על פי הקריטריונים הבזיוניים שבאתר הזה. סאטו.

מעבר לזה, אם יש לך תלונות, אתה מוזמן לפנות ולדבר עם אותו אגף (ללמפה)..

בקיצור בדיחה.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
כמו שאתה יודע, החלפה מלאה לא מגיעה בחינם. נראה שהמכונאי רצה לחסוך ללקוח בהוצאת ההחלפה המלאה ובשמן נוסף ובכל זאת להחזיר לו רכב שיבלום טוב וכנראה שיעבור את הטסט. שוב, לא הפתרון הטוב ביותר אבל פתרון שלוקח בחשבון את יוקר המחיה בימים אלו והוצאות תחזוקת רכב שהולכות וגדלות.

אל תהיה מצחיק...זה בדיוק כמו שמכונאי יחליף רק חצי מהכמות של השמן מנוע בטיפול, יבדוק ברקסים רק בצד אחד של הרכב, יחליף שתי פלגים מתוך שלושה וימתח רק רצועה אחת מתוך שתיים... כדי לחסות בהוצאות ללקוח.

החלפת נוזל בלמים זה פעולה מאור ברורה של רענון כל הנוזל מהפקק במיכל רזרבה אד אחרון הקליפרים ומשאבות האופן.

פורסם

בחזרה לנושא, ניקוז רק במיכל לא מספיק.

נוזל בלמים נימצא בתנאים קשיים ליד קליפר בגלל טמפ קיצוניות.

חשוב מאוד לנקז את הנוזל מכל קליפר, נוזל בלמים ישן רותך בטמפ נמוכה יותר בגלל הצתברות המים בתוכו, דבר שיגרום לרכות בדבשה ויפגעה בחוזק הבלימה.

פורסם

חברה סטיתם מהנושא לגמרי :lol:

המוסכניק ממש לא ניסה לחסוך לי כסף הוא ניסה לחסוך לעצמו עבודה אבל הוא יטפל בזה ויקנה שמן על חשבונו :-o

לחזור אליו אני לא יחזור זה בטוח. אנא הזהרו מחאפרים!!

פורסם
איפה כתוב שזהו "תפקיד המדינה לבדוק את בטיחות העבודות"?...בקיצור בדיחה.

 

מסכים איתך. כל הנושא של הבלמים בארץ הוא בדיחה לדעתי אבל חשבתי שאני לא צריך לכתוב לך שמשרד התחבורה אחראי על עבודת המוסכים. בכל מקרה, אני מצטט שוב: "מפעלי שירותי התחזוקה (כגון: מוסכים, מכוני רישוי ושמאי רכב) נמצאים תחת פיקוח ובקרה של תחום שירותי התחזוקה באגף הרכב"

 

אל תהיה מצחיק...זה בדיוק כמו שמכונאי יחליף רק חצי מהכמות של השמן מנוע בטיפול, יבדוק ברקסים רק בצד אחד של הרכב, יחליף שתי פלגים מתוך שלושה וימתח רק רצועה אחת מתוך שתיים... כדי לחסות בהוצאות ללקוח.

החלפת נוזל בלמים זה פעולה מאור ברורה של רענון כל הנוזל מהפקק במיכל רזרבה אד אחרון הקליפרים ומשאבות האופן.

 

מסכים איתך ואני לא תומך בחצאי עבודה.

פורסם

אשתמש במטאפורה - השאלה פה היא מי רוצה מה יותר - הפרה להיניק או העגל לינוק.

כל זמן שהעגלים (בעלי הרכבים) לא יודעים מה הם צריכים לדרוש (לינוק) מהמוסך (מהפרה), המוסך (הפרה) לא ייתן שירות איכותי מאוד (חלב) כשהוא יכול לתת שירות רע בלי להתאמץ (לא לתת חלב).

 

המציאות היא שלמעט מספר מצומצם של מוסכים, שמעוניין לשמור על מוניטין איכות, כל השאר ינסו לעשות חצי ואף רבע עבודה, ולגבות מחיר מלא.

מי שחושב שמשרד התחבורה שלנו ינקוף אצבע בשביל להתעסק בדברים שלא מכניסים מיידית כותרות וכתבות אמצע חי באשליה. הפופוליזם כבר השתלט על התחום.

פורסם
היי עמית,

עדיף ךהיכנס למרכז שירות,

אני חושב שבכל אופן גם אם משהו יתן תשובה שתראה לך נכונה, ממש לא רצוי לעשות את זה לבד.

 

עם כל הכבוד, לצערי מרכזי השירות הם האחרונים שמבצעים החלפה מלאה, למרות שגובים עליה כסף.

המצב הזה קיים אצל כל היבואנים.

פורסם
עם כל הכבוד, לצערי מרכזי השירות הם האחרונים שמבצעים החלפה מלאה, למרות שגובים עליה כסף.

המצב הזה קיים אצל כל היבואנים.

עשית סקר שאתה יוצא בהצהרה האוילית הזו?

פורסם

סקר לא, אבל מנסיוני בכמה וכמה מוסכים- זה מה שקורה בפועל.

אשמח לשמוע אחרת, אם אתה אכן ביצעת סקר שכזה.

פורסם (נערך)

אף אחד לא ביצע סקר שכזה ולכן אף אחד לא יכול לטעון טענה שכזו רק כי נדמה לו או מרגיש לו..או ביקר בכמה מוסכים מתוך ה אלפים שיש

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin

×
×
  • תוכן חדש...