Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שעתיים בערך נסעתי בקור של 2 מעלות, בהתחלה הכל היה רגיל ואז נדלקה הנורה.

עד לפני 5 דקות הייתי בטוח שזאת הבקרת יציבות או משהו כזה, ואז חשבתי לעצמי אם זאת בקרת יציבות, מה הקשר לזה שהגז לא הגיב לי מעבר ל45 קמש...

הרצתי חיפוש והבנתי שזה מסמל על תקלת מנוע

מה עליי לעשות? (עד יום שבת בערב האוטו יעמוד בחנייה בגלל השלג)

פורסם

תגיד תודה שזה קרה לך עכשיו, כשעוד יש אחריות. גם ככה היא כל כך קצרה אצל סיאט, חבל שתפספס.

 

גש מחר בבוקר למוסך של סיאט, שיתחברו עם מחשב ויבדקו מה הבעיה. בינתיים תשתה כוס תה ותשחרר את הלחץ.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לפני שעתיים בערך נסעתי בקור של 2 מעלות, בהתחלה הכל היה רגיל ואז נדלקה הנורה.

עד לפני 5 דקות הייתי בטוח שזאת הבקרת יציבות או משהו כזה, ואז חשבתי לעצמי אם זאת בקרת יציבות, מה הקשר לזה שהגז לא הגיב לי מעבר ל45 קמש...

הרצתי חיפוש והבנתי שזה מסמל על תקלת מנוע

מה עליי לעשות? (עד יום שבת בערב האוטו יעמוד בחנייה בגלל השלג)

כבה מנוע ולאחר מספר שניות תניע. אם המנורה כבתה סע לשלום.

בהזדמנות הראשונה גש למוסך לבצע סריקת תקלות.

איזה כייף לי :)

פורסם

מתוך seatcupra.net

Electronic Power Control. The "generic fault" light: means that the engine management unit has detected and recorded a fault somewhere, possibly with the electronics. This is could be something like a pressure switch in one of the pedals (I've had it come on in a Polo with a faulty brake pressure switch). The EPC light also shows up when things like airflow sensors fail (had it on a Lupo) and throttle potentiometers give implausible readings, bad A/F mixtures get injected, unburnt fuel enters into the exhaust from misfiring, dodgy coil packs, etc., etc. So best get to an approved dealer/service centre and get the fault code checked out ASAP.

 

בקיצור, גש למוסך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

היה לי דבר דומה בחודשים הראשונים כאשר קניתי את הג'טה שלי , היה לי את זה פעמיים . דיי נבהלתי , כי תחשוב , בנוסף לזה שבתאוצה פתאום הגז נעלם לו לאיפשהו , אני עוד בנתיב השמאלי , מאחורה משיגים אותי רכבים אחרים , מצד ימין עוקפים רכבים , ואני במקום להאיץ רק מאבד מהמהירות , לא מבין מה קורה , נהגים אחרים לא מבינים מה נסגר איתי ועוד צריך איכשהו בבטחה להספיק לעבור שני נתיבים הכי ימינה בכדי לעצור בצד כי בצד שמאל פשוט בלתי אפשרי , מפחיד לא ? , ועוד בנוסף לזה הרכב שלי רעד כמו משוגע , רעידות כאלו חזקות וויברציות בכל הרכב שאני כמעט כבר התחלתי לקפץ על המושב שלי .

בפעם השנייה שזה קרה לי (זמן דיי קצר אחרי הפעם הראשונה) , כבר אמרתי לעצמי - לא יודע שום דבר , מהר מתקשר למוסך מזמין פגישה , לא יתכן שרכב בין חודשיים עושה לי את זה ! , וכן , שמתי לב שבפעמיים שזה קרה לי בשני המקרים גם לי נדלקה נורית ה-EPC בלוח המחוונים .

בקיצור נסעתי למוסך , בדקו את הרכב ונאמר לי שיש בעיה בתוכנת ניהול מנוע , ופשוט בדיוק הם קיבלו תוכנה חדשה שמתאימה לרכב שלי , אז עדכנו לי את התוכנה הזאת ואתה יודע מה ? , באמת עזר ! , כבר כמעט שנתיים נוסע על הרכב והבעיה הזאת אז נעלמה לה ולא הופיעה שוב אף פעם .

אני כמובן בכל זאת נכנסתי לאינטרנט , אחרי המקרה הזה , בכדי לפחות לחקור מה זה ה-EPC הזה , והתברר שזה משהו כמו ELECTRONIC PEDAL CONTROL או ELECTRONIC POWER CONTROL , אני יותר נוטה לכיוון השני מהם כי אם ככה אז זה באמת מתאים לתשובה שנתנו לי אז במוסך , כי תכלס , תוכנת ניהול מנוע זה כמו ה-ELECTRONIC POWER CONTROL שזה בתרגום חופשי שליטת כוח או עוצמה אלקטרונית שזה הרי מאותו התחום לדעתי .

 

בקיצור , עצה , אם קרה לך דבר כזה , או למישהו אחר , לא לחכות , ישר מהר לזמן טור במוסך ולגשת לטפל בזה , כי זה באמת לדעתי דיי מפחיד ומסוכן כאשר קורה לך דבר כזה באמצע הנהיגה ובאמצע הכביש .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

×
×
  • תוכן חדש...