Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיברתי השבוע עם בן דוד שלי בניו יורק והוא אמר לי איזה קור שם.

אז בדקתי בוויג'יט של יאהו מה הטמפרטורה שם.

לזה קוראים מזג אוויר קיצוני ומסוכן.

במזג אוויר שצפוי לנו מוממלץ ללכת לסוכנות דאצ'יה, לקנות דאסטר 4X4 ולקבל אותה במקום.

Screenshot_2015-02-16-15-57-29.jpg

אייל

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צמיגי חורף, רכבים שמתחברים לשקע חשמלי בחנייה הפרטית (כנראה למטרות חימום/ מניעת קיפאון) מאוד נפוץ בקנדה, מפלסות שלג.

 

לגבי ההיסטריה, קצת אתנחתא מאיראן וממעון ראש הממשלה לא הזיקה אף פעם.

פורסם (נערך)

ה"היסטריה" היא לא בגלל השלג או הקור. היא בגלל שאנחנו לא ערוכים לדבר כזה.

באירופה זה משהו אחר. כשהטמפ' כאן יורדת מתחת לאפס כבישים נסגרים, מכוניות נתקעות, צינורות דודי שמש מתפוצצים כולל הקולטים, עצים קורסים על חוטי חשמל ואז מהדורות החדשות פותחות שידור מיוחד "300 אלף בתי אב בלי חשמל", הצפות כי לא טרחו לנקות את הניקוז ועוד ועוד.

 

כאחד שעוקב אחר מזג אוויר מאז שאני ילד קטן (מעל 15 שנה אחורה), אני יכול להגיד שלא ראיתי דבר כזה במפות לחיזוי.

אבל כל מי שרוצה לנסוע על כביש ציבורי כשהטמפ' מתחת לאפס כי החורף בישראל "מעפן" עם צמיגים רגילים, שיצלם. גם חברת הביטוח תצטרך את התיעוד של מי פגע במי.

עריכה אחרונה על ידי stio
פורסם
לא הצלחת להפחיד אותי.

עדיין מתלבט אם לצאת לתפוס שלג בצפון או שטפונות בדרום.

 

ABS - אין

ESP - אין

TC - אין

כובע גרב - יש

 

 

אם אתה יוצא בשישי בצהריים אז יש לך שותף לדלק ...

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם (נערך)

בשישי בצהריים כבר הכל נרגע.

אם כבר אתם יוצאים עם הג'ימני, עדיף לכם לצאת מחר בצהריים לצפון ולישון שם, וכך תוכלו לקום עם אור ראשון לטיול לבנבן יפה בשטח. זה מה שהייתי עושה אם היה לי רכב כזה.

 

דרך אגב אני שמעתי בחדשות וקראתי באינטרנט שיש עומס כבד בסופרים - אנשים אוגרים אוכל בבתים, צה"ל מגייס נגמשים, עריית ירושלים במצב חירום... זאת היסטריה, כולה שלג לפחות מ24 שעות.

 

האזהרה כאן חשובה וקריטית לגבי הנהיגה בכבישים, אבל מעבר לזה בטח שלא צריך לאגור אוכל...

עריכה אחרונה על ידי stio
פורסם

תעירו אותי שיהיה משהו כזה

 

 

ועוד סנט לאשכול

מאזדה 3 עם צמיגי שלג נגד רנגלר שלובש all season

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
בעוד בישראל הרכבות לבטח יישבתו, הרכבות בקנדה עושות חייל -

 

http://www.liveleak.com/view?i=a1a_1423095659

 

רק אני שמתי לב שהרכבת פשוט לא נגמרת? ספרתי יותר מ110 קרונות :shock:

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

סטיו, בחורף 92 הייתי במילואים בשיבטה וחזרתי עם הרום כרמל שהיתה לי אז עם צמיגי אליאנס והנעה אחורית (וללא כל בקרות אלקטרוניות. בקושי מערכת חשמל היתה לאוטו הזה) באחת בלילה בגשם שוטף ובשלג עד לטכניון בלי שום בעייה ולא נתקלתי אף תאונה בדרך אז אתה יכול לקחת את הרגיעון שלך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בוקר טוב,

סליחה חברים אבל אני לא מבין למה אתם אומרים שהוא היסטרי?

הוא צודק במאה אחוז, אני יטרושלמי ובשלג הקשה שהיה אנשים כמו שהוא אמר יצאו נתקעו, וחסמו כבישים,

לרכבי בטחון\הצלה.

אני אפילו מציע לא לצאת בבקרים בימים לאחר השלג.

תודהנ רבה על התזכורת.

רועי


×
×
  • תוכן חדש...