Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בשכונת גילה בה אני מתגורר היה שלג כבד כבר ב-5 (התחיל לפני אפילו) שנערם במקומות בודדים ב-2 ס"ם, מקוה שהתחזיות נכונות ומחר בבוקר יהיה איזה 20 ס"ם שלג. בחוץ פשוט קפוא, אם יתחיל שלג הוא בטוח יערם.

  • אחראי פורום
פורסם
ואללה אתם והלחץ שלכם, בחיפה ירד גשם כמה דקות וברד כמה שניות, סה טו... (ואני די גבוה, 300מ' מעל פני הים)

גם ב-600 אין כלום בנתיים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
בשכונת גילה בה אני מתגורר היה שלג כבד כבר ב-5 (התחיל לפני אפילו) שנערם במקומות בודדים ב-2 ס"ם, מקוה שהתחזיות נכונות ומחר בבוקר יהיה איזה 20 ס"ם שלג. בחוץ פשוט קפוא, אם יתחיל שלג הוא בטוח יערם.

 

אתה ירושלמי נכון?

אני בקטמון, הדבר היחידי שנערם זה השופלים שמחכים לפלס את השלג.

ראיתי באחרי הצהריים גגות לבנות בשכונת גילה, אז תודה על העדכון שירד אצלכם.

רועי

פורסם

900מ' מעל פני הים,אפס מעלות,והאוטו עשה אפצ'י כי יש לו טיפונת שלג מסביב..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אצלי גובה 135 מטר אנחנו עומדים על טמפ' של 4.2°C עם קור עז, גשמים כבדים ורוחות חזקות. פשוטו כמשמעו.

כנראה שזה רק מעל השכונה שלך. רוב הזמן אין אפילו עננים בשמיים.

 

ליתר בטחון קשרתי את הרכב עם שרשראות ברזל למספר עמודי בטון. :-P

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

מעלות עדיין אין כלום,היה לפני חצי שעה כמה פתיתים..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הודעת המשטרה: "גולשים יקרים, כעת נחסמו לתנועה בשני הכיוונים כביש 1, בקטע שבין לטרון לירושלים, וכביש 443, בין שילת לירושלים, בשל הצטברות גדולה של שלג על הכבישים.כמו כן נחסמו לתנועה בשני הכיוונים כביש 375, בקטע שבין צור הדסה לצומת אלה, וכביש 395, בין צומת אשתאול לצובה. נוסיף לעדכן."

פורסם

סטיו, חכה לשבת. כבר הודיעו שקרוב לכניסת השבת ייסגרו מרבית הכבישים בבני ברק ושיורד שם גשם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

חזרתי מנסיעה עם הלגאסי של אשתי. פעם ראשונה שאני מרגיש באמת את ה 4X4 בפעולה. גם ה- ABS עבד שעות נוספות. ירד במשך כמה דקות ברד "יבש" (כלומר בלי גשם) ואז נפסק. הכבישים צופו בכמה ס"מ של ברד. חלק מהדרך היתה בכבישים נטושים ולכן הייתי הראשון לנסוע עליהם (וקצת להשתעשע. מוי כיף!).

 

התמונות צולמו בכפר נטר והסביבה.

 

2015-02-19 22.47.50.jpg

 

2015-02-19 22.42.50.jpg

 

2015-02-19 22.50.00.jpg

2015-02-19 22.47.43.jpg

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם
אתה ירושלמי נכון?

אני בקטמון, הדבר היחידי שנערם זה השופלים שמחכים לפלס את השלג.

ראיתי באחרי הצהריים גגות לבנות בשכונת גילה, אז תודה על העדכון שירד אצלכם.

 

כן. עכשיו לפני שהולך לישון הסתכלתי החוצה ונערם כבר המון שלג והוא ממשיך לרדת בכמויות. נראה לי בבוקר כבר יהיה בעייתי להסתובב ברגל בחוץ. -) בטח כבר בכל העיר המצב דומה ולא רק בגילה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני כבר יצאתי לצלם בזמן הברד שהיה. שלג כנראה לא יהיה כאן במרכז. הרכב הראה 3 מעלות.

20150220_003445.jpg

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 


×
×
  • תוכן חדש...