Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שישי בבוקר, שלג ראשון. כל מה שאתם רואים לא היה שם בלילה שלפני.

ומסיבות טכניות תצטרכו להסתפק בכמה תמונות מהנייד :x

 

IMG_5135.jpgIMG_5148.jpgIMG_5152.jpgIMG_5161.jpgIMG_5170.jpgIMG_5171.jpgIMG_5179.jpg

 

אגב, הטולדו למכירה

IMG_5197.jpg

עריכה אחרונה על ידי Barney

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קצת תמונות מהשלג בדרום הר חברון20150220_144023.jpg[ATTACH=CONFIG]414359[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]414360[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]414361[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]414362[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]414363[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]414364[/ATTACH]

20150220_143454.jpg

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

פורסם

הנה תמונה מאתמול בערב,עליתי לרמת הגולן לראות קצת שלג.

כמעט כל הדרך היה ערפל די כבד.

 

11008479_915973911756798_8509354675324874676_n.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
גם אתה כפר סבאי או שסתם עברת בדרך? :-P

 

כפר סבאי - Born and raised :)

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

ביום חמישי בלילה סביבות השעה 3 לפנות בוקר בדרכי חזרה לצפון נתקעתי קצת בעקבות השלג, זה לא מנע ממני להנות :)

הגלגלים קצת פרפרו והתחלת נסיעה מהילוך שני פתרה את בעיית התחלת הנסיעה, לאורך כל הדרך הרגשתי שהאחיזה נמוכה והייתי צריך לתקן את ההגה ללא הפסקה (וכמובן שגם לא היה לו משקל :twisted:) , הרגשה כמו בדריפט שלא נגמר לאורך כל הדרך.

בשלב מסויים הגעתי לעלייה שלא הצלחתי להתקדם בה, במקרה עבר קו לילה של נתיב אקספרס ופילס לי את הדרך, בסך הכל היה מהנה מאוד, חוויה טובה, החלקות לא מפחידות ונשלטות( לא דריפטים\ ספינים, החלקה פשוטה של נסיעה ישר על משטח חלק) והכל התבצע באחריות ובאקסטרה זהירות.

מאוחר יותר אעלה את סרטון ממצלמת הדרך בה ניתן לראות בבירור את ההחלקות ותיקוני ההגה הקבועים.

היה מהנה!

 

(הסרטון הזה צולם מהטלפון, בגלל התזוזות של הטלפון לא ניתן לראות את תזוזות ההחלקה של הרכב, במצלמה קבועה רואים את זה טוב יותר)

10488212_10203426559976896_8143062976681631827_n.jpg

10982456_10153101449444662_2710321890277372157_n.jpg

10991149_10203426560536910_6439592769331904101_n.jpg

11015099_10203426560136900_3833696609681252844_n.jpg

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.


×
×
  • תוכן חדש...