Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה עוד עדכון חי מהשטח,היינו בחיפה אז קפצנו כבר לעוספיא לראות שלג והיה ממש מגניב! חוץ מהקטע של לנהוג,שזה ללא ספק מסוכן בדיוק כמו שאנשים פה הזהירו,זו פעם ראשונה שלי בשלג,הרכב בכלל לא מגיב לנהג אם עוברים את ה40 קמ"ש,פשוט מסוכן בתנאים האלו.

נהגתי באיביזה,הנעה קדמית,הרכב פשוט בלם את עצמו בירידה ממש עשרות מטרים מאיפה שתכננתי לעצור חח,חשוב להתנסות בזה אבל, זה בהחלט ניסיון שכל אחד צריך לקבל. ובכלל אני בקושי ראיתי שלג בחיי אז זה היה ממש כיף,תוך כמה שניות התחילה לרדת ממש סופה של שלג עם ערפל כבד,פשוט אירופה...

סעו בזהירות!

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איש השלג שלי מצדיק את שמו ונסע על ערימות השלג הצפוניות ללא דרמות מיותרות.

נסיון לשפר חנייה לאחור בעליה, לעומת זאת - נכשל כשלון חרוץ. הגלגלים הקדמיים הספיקו להמס את השלג תחתם וסירבו לטפס חזרה על שכבת השלג הרך והאוחז יחסית.

על הטיפוס לחנייה הפרטית ויתרתי מראש ונטשתי אותו ברחוב. מקווה שיסלח.

1571c337a74810774e3191ccbccc618b.jpg

טיפ - אל תסמכו על סינים בנוגע לצילום. מאוחר יותר אצא לצלם עם הDSLR ואחזור לעדכן.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

קמתי בבוקר והרכב היה נראה כמו ערימת ברד - ראש העין.

 

הדבר היחיד שהצטערתי עליו זה שלא לקחתי איתי כוס פלסטיקה וסירופ פטל לפני שנסעתי לעבודה - היה יכול להיות לי אחלה ברד בדרך.

 

אבל ראיתי תמונות ממושב מכמונים בצפון ליד כרמיאל - איזה יופי!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

2pq5hn8.jpg2ih82eg.jpgמ

2usvs45.jpg1074769.jpgjim5bn.jpg

לא הסופר סערה שהבטיחו,אבל בהחלט נחמד שאין הסעה לעבודה. :)

STIO מבטיח שלא הזזתי את רכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ממש חתיכת "סערה" בחוץ.

יותר בכיוון של סערה בכוס תה.

זזתי לעבוד על הרכב... בשמש.

uploadfromtaptalk1424418949174.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

גם פה, אזור רחובות, זה מרגיש כאילו צחקו עלינו, היה בלילה קצת גשם ורוח, פה ושם ברק או רעם.

לא סופר סופה ולא כלום, קצת גשם ורוח.

פורסם

למה ציפתם? לסערת שלגים במישור החוף או באזורים שקרובים לים? באזורים האלה התחזית היתה למקסימום שלג באוויר וגם שלא יערם אלא רק ככל שנעלה בגובה. מי שציפה למשהו שברור שלא יכול לקרות, סביר שיתאכזב. בכל מקרה הנה עדכון שהעלתי לעוקבים שלי בעמוד של התחנה המטאורולוגית בפייסבוק:

 

אירוע היסטורי - בעוד באזורינו מערכת 17 הורידה שלגים מעורבים בגשם בלבד שלא נערמו, חצי מדינה משותקת: שלגים יורדים או ירדו באזורים הבאים: הר החרמון, קצרין וישובי רמת הגולן, קרית שמונה, שלגים כבדים בירושלים והסביבה שנערמו לס"מ רבים, עוספיא, דליית אל כרמל ויישובי הכרמל, הגליל העליון, לראשונה מזה שנים גם בדימונה, ישובי המועצה האזורית שער הנגב, מצפה רמון ובבאר שבע. דיווחים על שלג שיורד ביסוד המעלה שנמצא בגובה 10 מ' מעל לפני הים, שלגים גם בנצרת עילית (הר יונה), כרמיאל, ראש פינה ואריאל.



**

ממשטרת התנועה נמסר כי בעקבות סערת השלגים הכבישים הבאים חסומים לתנועה:

בירושלים: כביש 1 בין לטרון לירושלים, כביש 443 ממכבים לירושלים, כביש 375 מצור הדסה לצומת אלה, כביש 386 באזור בר גיורא, כביש 395 בין צומת אשתאול לצובה. הכבישים בעיר התמלאו בשלג וסגורים לתנועת כלי רכב. מפלסות פועלות לפינוי צירים מרכזיים.

בצפון: כביש 98 בצומת המפלים, כביש 91 בצומת השריון, כביש 978 בצומת ווסט, כביש 99 בצומת מפל סער. בצפת כל הכניסות סגורות, כביש 866 בצומת פרוד, כביש 899 בצומת כוח, כביש 90 בין עמיעד לקריית שמונה. בשל סכנת החלקה באזור הכרמל נחסמו לתנועה כביש 7212 מגבעת נשר לדליית אל כרמל וקטע הכביש מכיכר אוניברסיטת חיפה לכיוון עוספייה.

בדרום: כביש 90 באזור עין בוקק, כביש 31 בין צומת להבים לערד, כביש 204 בין דימונה לירוחם.

פורסם

זהו נגמר החגיגה::bigcry:

fnh3qw.jpg

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זהו... שכשאתה בשירותים רואים לך את במבה:wave:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כרגיל,תקשורת בשקל,לא סופה ולא נעליים,כמו שאומרים האמריקאים - Major letdown

 

העיקר שמדווחים על "עשרות ס"מ" שהצטברו בצפון ברוב המקומות,כשבפועל זה כמה ס"מ בודדים עלובים :(

 

מצ"ב תמונות מלפני הזריחה (טיול עם הגברת)

 

יוליאן - לייק על ה TSI ;)

 

edc9be391666549.jpg d687f1391666555.jpg 6d3a9d391666561.jpg 5e91b5391666569.jpg d24d7a391666576.jpg

 

נחכה לחורף הבא,אולי יגיע שלג כמו שהיה בדצמבר אשתקד - זה היה מוי כיף! :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אני חייב להבין משהו, בשיא הרצינות: במדינת ישראל אין באמת חורף. במרבית מדינות צפון אירופה, צפון אמריקה וצפון אסיה התחזית הסוערת אצלנו זה עניין שבשגרה אצלם.

ולמרות זאת, ראו זה פלא: החיים שלהם ממשיכים כסדרם. אף אחד לא צובא על הקופות של רמי חוי כדי להצטייד במזון, אין הפסקות חשמל, הלימודים בבתי הספר מתקיימים כסדרם ואנשים מגיעים לעבודה.

 

מישהו מוכן להסביר לי ברצינות את פשר ההיסטריה? רק אני לא מבין מה פיספסתי פה?

 

אבל ב2003 גל חום של 37-40 מעלות חום הביא ל20 אלף הרוגים באירופה.

אצלנו זה יום יום בימי הקיץ. אז איך אתה יכול להסביר לי ברצינות את פשר ההיסטוריה ? רק אני לא מבין מה פיספסתי פה? ;)

 

http://www.hayadan.org.il/%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%94-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%9B-20-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%9E%D7%AA%D7%95-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%94-%D7%91%D7%97%D7%95%D7%9D

 
 

 

 
 

×
×
  • תוכן חדש...