Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול להבין במשהו את הפניקה של סטיו.

שנה שעברה, בשלג הגדול שהיה בדצמבר, חזרתי בבוקר יום חמישי מהשלמת קניות בסופר, באזור ירושלים. שלג ירד מזה שעה והכל היה מכוסה שכבה ראשונית. בירידה, בדרך הביתה, נסעתי לאט מאוד, כ-5 קמ"ש. כשניסיתי לעצור הרכב פשוט החליק ללא יכולת לעצור. ההרגשה של חוסר אונים הייתה גדולה מאוד. הרכב היה אז חדש למדי (בן שנה, עם צמיגים שעברו רק 20,000 ק"מ).

 

כמו שאמרו בסרטון של מבחן צמיגי השלג, כאן למעלה, הבעיה הגדולה היא לא להצליח לנסוע, אלא להצליח לבלום כשצריך.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני חייב להבין משהו, בשיא הרצינות: במדינת ישראל אין באמת חורף. במרבית מדינות צפון אירופה, צפון אמריקה וצפון אסיה התחזית הסוערת אצלנו זה עניין שבשגרה אצלם.

ולמרות זאת, ראו זה פלא: החיים שלהם ממשיכים כסדרם. אף אחד לא צובא על הקופות של רמי חוי כדי להצטייד במזון, אין הפסקות חשמל, הלימודים בבתי הספר מתקיימים כסדרם ואנשים מגיעים לעבודה.

 

מישהו מוכן להסביר לי ברצינות את פשר ההיסטריה? רק אני לא מבין מה פיספסתי פה?

 

הם ערוכים לזה מבחינת ציוד (ההבדל בין צמיגי שלג לרגילים - ענק) ורגילים לנהוג בתנאים הללו.

אנחנו לא.

לדוגמא, כמה אנשים פה יודעים מה זה "קרח שחור"?

 

נהגתי בחיי כבר בכמה סופות שלגים.

לא קל ולא נעים, גם עם ציוד מתאים.

בלי צמיגי שלג/שרשראות... forget about it.

 

תראה מה קורה להם באנגליה כשיש סופת שלגים חמורה פעם בכמה שנים.

זה נגמר בהרוגים, מקור ותאונות, אנשים תקועים בדרכים... שמייח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אני מתלבט אם לשלוח את הילדים לבית הספר/גן מחר בבוקר.

נראה לי יותר כיף לקחת אתם להרי ירושלים - לעלות לכיוון עין לימון ולרדת מהצד השני לפארק קנדה. דרך השטח.

עריכה אחרונה על ידי discoTD5

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מי שיעלה מחר לירושלים זו טעות, בשביל מה אם הכבישים חסומים, בשביל ליצור פקקים, ואז להתלונן למה לא מחלצים אותנו?

זה בדיוק מה שהיה שנה שעברה.

מי שכן עולה לירושלים, ומסתבך סתם בא לו לדבר או מקומות יפים עם שלג שישלח לי בפרטי.

רועי

פורסם

נהיגה בשלג וטמפרטורה מינוס 20 על צמיגים סובייטים שחוקים ללא שרשראות, ברכב הנעה אחורית ללא זכר לבקרות אלקטרוניות וללא ABS - זה מה שגורם לי לנוסטלגיה :-P

פורסם
אני מתלבט אם לשלוח את הילדים לבית הספר/גן מחר בבוקר.

נראה לי יותר כיף לקחת אתם להרי ירושלים - לעלות לכיוון עין לימון ולרדת מהצד השני לפארק קנדה. דרך השטח.

 

יש עוד מקום? אני גם בא עם יאריס.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

טוב אז אחרי כל ההזהרות האלו , איפה כן אפשר לראות שלג עם הילדים מבלי להסתכן יותר מידי ? , נחכה יותר מידיי וכבר לא יהיה שלג לראות.

חשבתי בשישי אחר הצהריים לצאת לכיוון לטרון / נווה שלום / דרך בורמה .

יש רכב 4X4 בסיסי - סנטה פה 2011 .

האם בדרכי עפר (כורכר ) גם יש בעייה של החלקות כמו הקרח על הכביש ? או שהתנהלות במהירות נמוכה 20-30 קמ"ש היא סבירה ?

פורסם

^אני מקווה שאתה מחליף צמיגים לפני שתיסע לשחק בשלג, או לכל הפחות תצא ביחד עם רכב תקין אחר ורצועות גרירה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לשאוף, לנשוף; לשאוף, לנשוף...

 

מה שכן, בהחלט יש לנקוט משנה זהירות ולהשמע להוראות המשטרה. ירושלים לפני שנה היתה דוגמא להתנהלות לא אחראית של נהגים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

למה? עיקר הצמיגים אצלנו הם צמיגי קיץ.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...