Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בקשר להיברידי יד שניה


omri_a2
שימו לב! השרשור הזה בן 3349 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קראתי הרבה בתקופה האחרונה על כל מה שקשור לרכבים היברידים ואני מעוניין לרכוש רכב היברידי.

התקציב שברשותי אינו מאפשר לי לקנות רכב חדש וגם לא שנתיים- שלוש אחורה אלא רכבים משנתון 2010-2011 ובעיקר מדגמי הונדה (יותר זול).

ורציתי לשאול האם זו יכולה להיות טעות לקנות רכב כזה מהשנתונים אלו עם מעל 130,000 ק"מ?

עד כמה יהיה לי קשה למכור רכב כזה בעוד שנה עם עוד 25-30 אלף קילומטר?

אילו טיפולים מיוחדים עלי להחשיב?

אשמח להסבר על החלפת מנוע היברידי או תקלות וטיפולים מיוחדים מפי אדם שהתנסה בזה?

 

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוק הרכב המשומש גרוע מאוד למוכרים. קשה מאוד למכור רכב עם קילומטרז' גבוה.

תנסה למצוא רכב עם קילומטרז' נמוך ככל האפשר, גם אם זה אומר לשלם מעט יותר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי היתה סיוויק הייבריד כמעט 7 שנים,רכשתי אותה חדשה מסוכנות.חוץ מטיפולים רגילים לא נדרשתי לבצע שום טיפול או אחזקה למערכת היברידית.

לא היו תקלות לרכב בכל 7 השנים ואין אחזקה למערכת ההיברידית.

נסעתי אם הרכב הזה כמעט 130000 ק"מ,חוץ מטיפולים רגילים כל 15K פעם אחת החלפתי רפידות בלם מקדימה וזהו.

נ.ב. כל 90000 ק"מ מחליפים מצתים וזה יקר!!!!! הם אירידיום ובמנוע הזה נדרש 8!!! מצתים

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי טויוטה 2010 מטרייד אין של טויוטה - תנסה בסוכניות השונות כאלה שנכנסו לתוכנית סלקט שלהם. 88K לרכב עם 90K קילומטר.

טיפול 90 שכולל החלפת מצתים (4) עלה 1400 שקל. כנראה שברכבים היברידיים רפידות בלמים מחזיקות יותר כיוון שיש גם בלימה רגנרטיבית. אחריות למערכת ההיברידית עולה 300 ש"ח לשנה או 15K קילומטר.

לפי הבנתי המערכת ההיברידית של טויוטה יותר מוצלחת משל הונדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הבנתי שהמערכת ההיברידית של טויוטה יותר מוצלחת הטרייד אין שהם עושים זה היבואן של טויוטה? אפשרי גם על רכבים שאינם טויוטה?...

לבעל ההונדה סיוויק, הייתה ממליץ לקחת הונדה כמו שלך עם 150 אלף קילומטר שנת 2009 (הבנתי שהאחריות עד 2017)? או הונדה אינסייט שנת 2010 עם 140 אלף קילומטר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שההיברידיות של הונדה לא מציגות שיפור משמעותי בחיסכון לעומת הדגמים הרגילים. מעבר לכך סיוויק הייבריד אלו אחד הרכבים הלא סחירים שיש היום בשוק. אולי רק בגלל המחיר הנמוך משמעותית הייתי מעדיף אותה על פני ה1.8 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסה״כ אני מאוד נהנתי מהרכב וצריכה שלו לכל 130к הייתה 6.6 ליטר/100 ק״מ,אני גר בחיפה ולדעתי עם כל העליות זאת צריכה מצויינת.בכללי הרכב מצויין,אמין ומאובזר,אבל שוב 150к ל2009 זה טיפה גבוה,קיימות הזדמנויות יותר טובות בשוק.

לקח לי למכור את הרכב כחודש במחיר של 5000 ש״ח נמוך מהמחירון שלו.

רכב שלי היה במצב מצויין ללא תאונות ואני נהג יחיד.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנים 2010-11 עבדתי ב"מאיר" ויצא לי לנהוג המון בהיברידיות של הונדה, דוקם כל בהתלבטות בין סיויק לאינסייט אני בעד אינסייט.

היא חסכונית יותר, נוחה יותר (מסוף 2010 והלאה), בטוחה יותר, ובעלת תא מטען עדיף.

החסרון - מושב אחורי שמתאים ל2 מבוגרים ואולי עוד ילד קטן באמצע.

 

צריכת דלק, במשולב יש לצפות ל16-17 ק"מ לליטר. מחוץ לעיר, נהג רגוע יגיע גם ל20 ק"מ לליטר.

האינסייט עברה שינויים קטנים לקראת סוף 2010 (המכוניות הראשונות הגיעו באוגוסט) והשינויים הקטנים שיפרו באופן משמעותי את נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש. היה גם שיפור קל באיכות פנים הרכב.

הדרך הקלה ביותר לזהות מכוניות לאחר השדרוג הוא שפתחי האיוורור מוקפים בטבעות כאילו ניקל.

באופן כללי, לאינסייט לא חסר כוח. בתנאים טובעניים כמו העליות לירושלים היא קצת איטית ורועשת כי המצבר של המנוע החשמלי מתרוקן מהר ואתה נשאר רק עם מנוע הבנזין החלש שמשודך לגיר רציף שמעודד נסיעה ממושכת בטורים גבוהים.

הנוחות בינונית פלוס, המושב בסדר, תנוחת הנהיגה לא מאוד מוצלחת, במיוחד לנהגים גבוהים, שיכוך המתלים לא מהמצטיינים (יחסית למכוניות משפחתיות), אבל אפילו שההגה חשמלי וקל זאת מכונית דיי חביבה לנהיגה בכבישים מתפתלים.

ציונים טובים במחני ריסוק, איבזור בטיחותי מלא, איבזור נוחות סביר יחסית לתקופה.

בסה"כ אופציה טובה למי שצריך מכונית חסכונית ולא צריך להוביל 5 נוסעים לעיתים קרובות.

מבחינת אמינות אני לא מכיר איזשהן בעיות ידועות במכוניות הללו, בסיויקים יצא לי להיתקל פה ושם בבטריה היברידית שדרשה החלפה בשנים הראשונות לחיי הרכב.

 

בקשר לסחירות, לקנות רכב עם ק"מ גבוה, לסוע עליו עוד 30 א' ק"מ ולמכור כעבור שנה, זה מתכון לכאב ראש ולא משנה באיזו מכונית מדובר.

אני מניח שהמצב עם פריוס יהיה עדיף מאשר עם אינסייט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3349 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...