Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בסוללת גיבוי בעל קיבולת של 50800mAh.

מסוגלת להניע רכב עם מצבר גמור, מבנה הסוללה עמיד לחבתות, ולחום הישראלי (יכול לשכב בכייף בבגאז')

בעל פנס עוצמתי מאוד, בעל אפשרות להטעין סלולאריים (2 חיבורי USB)

מסוגל להטעין לפטופים (מגיע עם 8 מחברים שונים)

נטען דרך מצת הרכב או דרך חשמל בייתי.

נדרש להטעין פעם בשנה במידה וכל השנה לא היה בזה שימוש.

 

אין צורך לחכות יותר לרכב או חבר שיגיע להניע לכם את הרכב במקרה ש.. אם נתקעתם עם רכב לא מניע יש אפשרות להטעין את הטלפון שלא תיתקעו בלי סוללה. מגיע באריזה מסודרת ונוחה לשימוש ואיכסון.

 

אני יודע שהמחיר קצת יקר, ויש זולים יותר, אבל ממליץ אם כבר קונים אז לקנות עם הסוללה הגדולה יותר, הבדל של כמה עשרות שקלים.

 

קישור לקניה

פורסם

אין ספק שזה אחלה רעיון אבל, ברשותך, כמה שא':

 

1. רשמת "אני יודע שהמחיר קצת יקר, ויש זולים יותר, אבל ממליץ אם כבר קונים אז לקנות עם הסוללה הגדולה יותר" - למה? כלומר למה שתהיה עדיפה סוללה כה גדולה על סוללה קטנה יותר (נניח 20K) לצרכים אלו?

2. זה המוכר שקנית ממנו? אני שואל כי הרייטינג שלו גרוע מאוד. אם קיבלת - בדקת שהיא באמת נותנת את האנרגיה שמתיימרת לתת?

3. במה שונה הסוללה עצמה (למעט התנינים המצורפים והפנס) מכל סוללה אחרת שנמכרת? - למשל, נניח לרכוש סוללת 30K של ANKER שהוכחו כאיכותיות וסט תנינים (אם אפשרי בכלל לחוד) לא עדיף?

 

ויובהר, אני לא ציני, אני דווקא מאוד מעוניין לרכוש דבר כזה.

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

גם אני מחפש מוצר כזה. באם יש קישור למוצר מומלץ בארץ. אני אשמח.

לחילופין, ניתן לארגן קנייה קבוצתית. אני בטוח שיש עוד חברים שמעוניינים.

פורסם

כמה שנים ייקח להטעין 50 אמפר משקע המצית?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כשאני נצקע ללא מצבר אני מעדיף להתקשר למצבראי שלי שיבוא עם רכב השרות שלו להתקין לי את המצבר בלי שאשבור ציפרניים במחיר זול יותר ממה שאוכל להשיג בחנות

 

זאת אומרת שיותר חשוב לחפש מצבראי טוב מאשר מצבר נישא.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

benj:

1. יש מצבים שבהם הרכב לא מניע בגלל תקלה, חשמל (חוט נקרע) נניח או כל תקלה אחרת, שמצריכה הנעה ממושכת או בעלת כמה נסיונות. למשל רכב סולר שנתקע בלי סולר ועד שהנהג הגיע למסקנה שזה סולר הוא גמר את המצבר בנסיון להניע, ומפה לשם הוא יצטרך סטרטר ממושך על מנת לנקז אוויר מהמערכת (דוגמא אחת מתוך מאות שסתם עלתה לי לראש), סוללה בעלת קיבולת גבוהה תיתן מענה לזה. יש לזה עוד כמה יתרונות אבל כולם סביב היתרון הזה.

2. הרייטינג שלו לא כל כך נמוך, אבל גם לא גבוהה. משהו שאני פחות מסתכל עליו בקניה מאיביי (כשמדובר במעל 95 אחוז) בעיקר כשהוא מכר כמות מכובדת של אותו המוצר, ברגע שהמוצר יגיע מן הסתם הוא יעבור בדיקה אם הוא עומד בכל הקריטריונים. משהו שאני עושה גם כשאני קונה ממוכר עם רייטינג 100%.

3. אתה צריך לקנות מכשיר ייעודי שמוציא קיבולת מתאימה להנעת רכב (12V) ואמפר מתאים, סוללת גיבוי רגילה מוציאה 5V ומתאימה לסלולאריים וטאבלטים, אומנם יש לANKER מכשיר שמיועד לאותה המטרה אבל המחיר שלו מתקרב ל400 שקלים ואין לו משלוח חינם (עוד מעל 50 שקלים לפחות) והסוללה שלו בעל קיבולת של 12000, שזה יותר מפי 4 פחות ממה שאני קניתי בפחות כסף.. אני מסרב לשלם מחיר כזה כי זה "מותג", עשיתי סקר שוק מספיק רחב כדי להחליט להוציא מהכיס שלי 300 שקל על המוצר. יש לי בבית מספיק מוצרים סיניים ללא מיתוג שקניתי מחו"ל והם הוכיחו את אמינותם :)

 

dmxsir:

מבטיח לך שזה לא אותו סוג מוצר ולא באותו המחיר.

 

Fat Basterd:

יקח מלא זמן, יקח גם מלא זמן להטעין בבית.

פורסם
כשאני נצקע ללא מצבר אני מעדיף להתקשר למצבראי שלי שיבוא עם רכב השרות שלו להתקין לי את המצבר בלי שאשבור ציפרניים במחיר זול יותר ממה שאוכל להשיג בחנות

 

זאת אומרת שיותר חשוב לחפש מצבראי טוב מאשר מצבר נישא.

 

אני למשל, לא מחזיק איש מצברים צמוד (ונראה לי שגם 90% מכלל האנשים, לא). מעבר לכך, יש לי יותר מידי ניסיונות לא טובים (אם להיות עדין) עם אנשי ניידות השירות של חברות הביטוח.

 

לפיכך, אני אני חושב שמדובר במוצר מצויין לרכב שמחירו ביחס לתמורה שייתן ביום הפקודה, אינו גבוה.

 

benj:

1. יש מצבים שבהם הרכב לא מניע בגלל תקלה, חשמל (חוט נקרע) נניח או כל תקלה אחרת, שמצריכה הנעה ממושכת או בעלת כמה נסיונות. למשל רכב סולר שנתקע בלי סולר ועד שהנהג הגיע למסקנה שזה סולר הוא גמר את המצבר בנסיון להניע, ומפה לשם הוא יצטרך סטרטר ממושך על מנת לנקז אוויר מהמערכת (דוגמא אחת מתוך מאות שסתם עלתה לי לראש), סוללה בעלת קיבולת גבוהה תיתן מענה לזה. יש לזה עוד כמה יתרונות אבל כולם סביב היתרון הזה.

 

אוקיי תודה על ההסבר. מבדיקות שיצא לי לראות באינטרנט, הטענה היא שסוללת 8,000 אמורה להספיק למנוע עד 2000 סמ"ק ו-15,000 למנועים עד 3000 סמ"ק (הכוונה למנועי בנזין). זה נתון היחידי שמקבל התייחסות.

2. הרייטינג שלו לא כל כך נמוך, אבל גם לא גבוהה. משהו שאני פחות מסתכל עליו בקניה מאיביי (כשמדובר במעל 95 אחוז) בעיקר כשהוא מכר כמות מכובדת של אותו המוצר, ברגע שהמוצר יגיע מן הסתם הוא יעבור בדיקה אם הוא עומד בכל הקריטריונים. משהו שאני עושה גם כשאני קונה ממוכר עם רייטינג 100%.

 

אני אומנם דיי חדש באיבי אך להבנתי, המשמעות של רייטינג תחת 99% (כך כתוב בכל מיני מקומות) הינו מוכר לא אמין, אבל אולי אני טועה.

 

3. אתה צריך לקנות מכשיר ייעודי שמוציא קיבולת מתאימה להנעת רכב (12V) ואמפר מתאים, סוללת גיבוי רגילה מוציאה 5V ומתאימה לסלולאריים וטאבלטים, אומנם יש לANKER מכשיר שמיועד לאותה המטרה אבל המחיר שלו מתקרב ל400 שקלים ואין לו משלוח חינם (עוד מעל 50 שקלים לפחות) והסוללה שלו בעל קיבולת של 12000, שזה יותר מפי 4 פחות ממה שאני קניתי בפחות כסף.. אני מסרב לשלם מחיר כזה כי זה "מותג", עשיתי סקר שוק מספיק רחב כדי להחליט להוציא מהכיס שלי 300 שקל על המוצר. יש לי בבית מספיק מוצרים סיניים ללא מיתוג שקניתי מחו"ל והם הוכיחו את אמינותם :)

 

אין לי בעיה אם העדר מותג, אך, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בסין, קל וחומר בטריה, אני תוהה האם ההספק באמת יעמוד על 50,000 (איך בכלל בודקים את זה?).

 

 

שלא תבין לא נכון, שאלתי את השא' בשביל להשכיל וללמוד. אמת, המחיר מצויין אם באמת זה ההספק (מה שאני בספק). מכל מקום, הריייטינג של המוכר מפחיד אותי. אם כבר הזמנת, נחכה להתרשמות שלך ואם תהיה טובה, ארכוש גם.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אין לי מושג בנוגע לקיבולת הסוללה ונפח מנוע, לא בדקתי ואני לא ממש מבין בזה, סה"כ ההחלטה שלי נבעה מכך שמכשיר בעל קיבולת נמוכה עולה 220-260 אז החלטתי להוסיף כמה עשרות שקלים כדי לקנות את המקסימום שהרשת מציעה, אם כבר לקנות אז לקנות אחד שיספק יותר בתוספת קטנה, זה הכל.

 

רייטינג נמוך אכן יכול לנבוע ממוצר שלא תואם את הנתונים המוצגים, למשל קניתי בעבר (בתחילת דרכי באיביי) סוללת גיבוי של 12,000mAh במחיר של 110 שקלים. המכשיר הזה נתן לי להטעין את האייפון שלי פעמיים בדיוק והפעם השניה לא עד הסוף, משמע זה היה מקסימום 2500mAh.

ייעוץ עם חברים שוותיקים בקניות מחו"ל אמרו שהמחיר לא הגיוני בעליל למוצר כזה. במקרה הנוכחי אני מאמין שהרייטינג הנמוך נובע בעיקובים במשלוח, מחסור במוצרים בחבילה, אריזה לא נאותה וכו... כי מוכר עם 100% רייטינג מוכר את אותו המוצר ב15 שקלים יותר מהמוכר שאני קניתי. אם המוכר הספציפי הזה היה מוכר את אותו המוצר אבל מזוייף הוא היה מוכר אותו במחיר נמוך משמעותית "מהשוק" שלו. אבל גם פה יכול להיות שאני טועה, ואני אבדוק את המוצר שיגיע. איך? מאוד פשוט, מטעין אותו עד הסוף ומטעין איתו את הטלפון כשהוא מגיע למצב שהוא נכבה מעצמו ועד שזה מגיע ל100% אני לא נוגע בו, וככה פשוט סופר את מספר הטעינות.

במידה וזה יהיה חריג בצורה משמעותית, תלונה קטנה והכסף אצלי חזרה, איביי לא מתעסקת עם השטויות האלו.

יש לי כמה וכמה מוצרים סיניים שעומדים בקריטריונים שלהם, ממתאם אנדרואיד לטלויזיה, עד למנורות LED אוטומטית לגינה ועד סוללות גיבוי. הכי חשוב זה לא לקנות משהו שהוא זול משמעותית ממה שמציע המוצר. וגם אם במידה ונפלת איביי אחראית לתת לך זיכוי.

אעדכן פה בכל התובנות אחרי שימוש ובדיקה במכשיר.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אלהן,

קצת באיחור אבל עדיף מאשר אף פעם.

הסוללה הגיע, הגודל המצויין עליה הוא 50800, הגודל האמיתי הוא כ-10,000, אולי קצת יותר.

את הרכב הפרטי שלי לא ניסיתי להניע, אך לקחתי אותה איתי לבסיס והנעתי איתה סופה 2+3 ורכב מסוג דויד.

הצלחתי להניע איתה משאית קטנה של 12 טון (!).

אני לא יודע כמה פעמים ניתן להניע איתה, אך חבר שהתקשר אלי לבקש שאבוא להתחבר אליו עם כבלים מאחר והמצבר שלו מת טוטאלית, התרגשתי לגשת למשימה עם המכשיר החדש, אחרי שהצלחנו להניע בקלות (לפני זה המצבר היה גמור, אפילו השעונים לא עלו) הבחור ביקש שאשאיר לו את הפלא הטכנולוגי הזה עד שיקנה מצבר חדש, כדי שלא יצטרך להזמין כל הזמן חבר עם כבלים.

ביקשתי ממנו שיספור את כמות הפעמים שהשתמש במכשיר, בתוך יומיים היה שימוש של 12 הנעות והסוללה עוד לא נגמרה.

 

המכשיר נראה עמיד ואיכותי, יש לו אפשרות להטעין סמארטפון (2 חיבורי USB) והוא עושה את זה מהר מאוד. כל סט הכבלים שלו נראה איכותי גם הוא ומגיע עם כל סוגי החיבורים שיש היום. התנינים שלו גם נראים איכותיים ומגיעים עם הגנה מפני בלבול של + ומינוס.

הפנס נורא חזק ויש גם תאורת חירות (איתות אדום כחול)

 

באחד מהימים בבסיס הייתה הפסקת חשמל, ולרוע המזל נתקעתי לבדי בחדר אז הרצתי סדרות במחשב הנייד, נגמרה הסוללה ורציתי לדפוק את הראש בקיר, נזכרתי שבארונית מונח לו המכשיר, קפצתי לרכב להביא את הכבלים שבאו איתו ולמזלי היה חיבור לנייד גם, להערכתי הצלחתי להטעין את הנייד כפעמיים (לפי כמות הזמן שהמשכרתי לראות סדרות) עד שחזר החשמל והסוללה עוד לא נגמרה.

 

גם הספקתי לבדוק את הפטיש חירום שלו והחותך חגורות בטיחות שלו על רכב מושבת. החלון נשבר בקלות, ועם חגורת הבטיחות קצת הסתבכתי עם הזוית שצריך לגשת איתה לחיתוך, בסוף אחרי שהבנתי זה עשה את זה בקלות.

 

נכון שזה עולה בערך 250 ויש שם סוללה כרבע ממש שנקוב על המוצר (סינים מה נעשה) אבל המוצר נורא איכותי ומספק תמורה הוגנת, וזה נכון שבתחנות דלק נמכרות סוללות בכ200 שקל עם גודל סוללה דומה, אבל ניסיתי להניע עם הסוללות הנמכרות בארץ ורואים שנורא קשה להם לעומת שלי.

 

בקיצור, ממליץ בחום!

פורסם

בפועל, שילמת מחיר מופקע עבור הכיתוב "50,800 mah".

כפי ששיקרו לך לגבי הנפח, צר לי לאכזב אותך אך אתה הולך להתאכזב גם מכך

שתוך תקופה, אם תשאיר את הסוללה ברכב, הביצועים שלה יתחילו לפחות, היא תתחיל להתנפח מהחום ותפסיק לתפקד.

פורסם (נערך)

זה ממש נפח מופרך לסוללה.

קניתי לפני שנה פריט כזה עם נפח של 16800mah שהוא די ריאלי מבחינת כמות סוללות 26650 שיש בפנים ושהנפח הממוצע שלהם הוא 4000mah ומעלה

http://www.ebay.com/itm/16800mAh-Auto-Car-Jump-Starter-DC-12V-Battery-Multifunction-Power-Bank-Charger-/381291585235?hash=item58c6bfded3&item=381291585235&vxp=mtr

כל אלה שרושמים 30000 50000 ממש אפשר לדעת שהם מוכרים לך משהו מופרך

 

אני פתחתי את המכשיר וראיתי את הסוללות בפנים, נכון הם לא עם תאים של פאנסוניק אבל הם לא נהרסות או מתנפחות בחום (עדיין לשמחתי) של הרכב, ועוד שנתיים אחליף את התאים בתאים חדשים (תא טוב עולה כ 8$ ומעלה)

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

קובי, המוצר שפרסמת נקנה ע"י חבר וגם פה הנפח הוא לא כמו שרשום, יצא לו אולי 4000.

m1011409 - נכון לעכשיו הסוללה קבוע בבגאז' בחום הרצחני שלנו היום ולא קרה בנתיים שום נזק, לא התנפח ומדי פעם בלימודים כשאני תקוע בלי שקע פנוי אני קופץ לרכב להביא את זה ומצליח להטעין טלפונים רבים בו זמנית, מחישוב קצר זה אותו הנפח שהיה כשבדקתי כשרק קניתי.

 

סוללת גיבוי פשוטה עם 19000mah עולה קרוב ל200 שקל אז היה ברור לי שב250 שקל אני לא אקבל מכשיר שבאמת נותן 50000 ועוד מעבר לזה הוא לא רק סוללה גיבוי. אם ארגיש שהמכשיר מתחיל להתקלקל\להתנפח או להפיק פחות חשמל אני אעדכן.

פורסם

מה לגבי מכשיר קצת יותר זול שיצליח להתניע פחות התנעות למי שרוצה רק משהו אישי?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

מה לגבי מכשיר קצת יותר זול שיצליח להתניע פחות התנעות למי שרוצה רק משהו אישי?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
×
×
  • תוכן חדש...