Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על הנייר כמה היא תחזיק?

והאם מישהו ניסה אותה כבר?

אני מניח שזה אפשרי לאכסן אותה באוטו המון זמן ללא שימוש.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

רוצה לקנות לעצמי גם אחת. כמה תהיות:

 

1. למה נפח הסוללה משנה?

פרט לעובדה שאין שום סיכוי שהסוללה בלינק מכילה 50Ah, יתכן שאפילו 10Ah אין בה.

מחיפוש קצר, זה מה שיש בתוך אחת הסוללות הסיניות שנמכרת כ-30Ah (לינק לעוד תמונות):

energy-cell-capacity.jpg

אם אין כוונה להניע 20 רכבים ברצף, למה הנתון הזה חשוב?

 

2. האם יש סיכוי שסוללה זולה תטגן את המחשב רכב או שסתם תתנפח\תשרף\תתפוצץ?

הסוללות של Anker לדוגמא כוללות מעגל הגנה נגד זרם\מתח יתר. האם יש לזה משמעות או שזה סתם פרט שיווקי?

 

או בקיצור, לא עדיף להוסיף ~100 שקל ולקבל סוללת 10Ah אמיתית של Anker עם תאים של פנסוניק (או משהו באותה רמה) ו"מעגל הגנה"?

פורסם

למי שמחזיק רכב חדש זה חובה,למעשה יש לי גם קישור

אבל אם נערכת קניה קבוצתית אני בפנים.

הקישור שלי:

http://www.auto365.co.il/product-9026-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%91%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A8_%D7%9C%D7%94%D7%A0%D7%A2%D7%AA_%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D_%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%9D_%D7%A2%D7%93_2200_%D7%A1%D7%9E%D7%A7_%D7%91%D7%A0%D7%96%D7%99%D7%9F.aspx

פורסם
למה שמישהו עם רכב חדש יחזיק כזה דבר?

 

הבנתי שלא מומלץ להניע ממצבר אחר של רכב כי זה יכול לפגוע במחשב.

פורסם

בוא נגיד שנגמר לי המצבר והוצאתי מצבר מאוטו אחר ושמתי אצלי באוטו.

זה פוגע במחשב?

בוא נגיד נגמר לי מצבר והוצאתי מצבר מאוטו אחר ושמתי אותו ליד האוטו והתנעתי עם כבלים.

זה פוגע במחשב?

בוא נגיד שנגמר לי מצבר ובמקום לפרק אותו מאוטו אחר, פשוט משכתי כבלים והתנעתי.

זה פוגע במחשב?

 

מה שפוגע במחשב זה כשאני מתניע רכב אחר עם כבלים כאשר מנוע שלי דלוק. במקרה הזה כאשר הרכב השני מתניע ומתחיל לייצר עוד זרם שבפתאומיות זורם לכיוון האוטו שלי ויכול לשרוף את הבקרים. מה שנקרא ספייק. אבל אין שום מניע להתניע מרכב אחר. פשוט מומלץ לעשות את זה עם מנוע מכובה ברכב המתניע.

אבל לא תמיד זה עובד, לכן לפעמים צריך לתת כמה דקות שהמצבר השני טיפה יתמלא כשמנוע אצלי דלוק ולאחר מכן לכבות את המנוע ולהתניע עם סויץ' סגור.

פורסם

נתתי לך הסבר מפורט למה אין קשר לאוטו חדש ומצבר נייד. מחשבים הולכים אצל מי שנותן מצבר אם הוא משאיר את המנוע דלוק.

פורסם

במכשיר שאצלי יש מעגל הגנה, שכראה נמצא בתנין של ה+

חבר כבר הספיק לחבר את התנינים הפוך בין הפלוס למינוס ופשוט לא הייתה תגובה, כנראה בריבוע שנמצא בתנין ה+ יש פיוז טרמי שמנתק את המעגל כשיש קצר.

והיתרון היחידי בסוללה גדולה הוא כשיש כשל כלשהו בהנעת הרכב ויש לך צורך בריבוי הנעות.

×
×
  • תוכן חדש...