Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן נהגתי, ולא, לא מדובר ביחס לאוסטין מיני. ההשוואה היא לכלי רכב מודרניים מהסגמנט. הקליאו נמצאת בתחתית הרשימה מבחנית נוחות הנסיעה במיוחד בעיר אבל גם מחוץ לה. היא דוגמה קלאסית לסטיגמות שאינן רלוונטיות כמו רכב צרפתי = רכב נוח. לקליאו יתרונות אחרים: מנוע, אבזור, עיצוב. אבל לאחר שנהגתי בה (וגם על חלק מהמתחרות), מבחינתי סעיף הנחות הוא deal breaker.

פורסם

הקליאו רכב זריז, אבזור לא רע ומעוצב בצורה יפהפייה ביחס לדור הקודם, מרווחת.

מה שכן הוא באמת לא כ"כ נוח, בולמים לא באיכות טובה, מושבים נוקשים אבל זה עובר עם הזמן.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

מבין שתי האופציות הייתי הולך על האיביזיה. אם אתה שואל אותי, מבחינת תקציב הייתי בודק עוד אופציות

פורסם

מסכים עם אוהד, לקליאו יתרונות משלה, אבל השילוב של בולמים קשים ומושבים קשים יוצרים נוחות נסיעה ירודה. אני הייתי בוחר ב-208.

פורסם

במבצע של האיביזיה אם נשאר להם עוד במלאי אתם מקבל נטו רכב , יש לנו אותו במשפחה נהגתי עליו במשך שבוע "טיל קטן" אני מניח שאת בעיית הגיר כבר פתרו,

במחיר הזה אין מתחרה.

×
×
  • תוכן חדש...