Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כמה בעיות האוטו הזה ..

 

שלום, אז הינה שוב הוא הכין לי הפתעה:

 

אני בא לנסוע לחבר, מדליק את האוטו, שומע רכב משונה מכיוון המנוע (בהתחלה היתי בטוח שעלה נתקע במנוע),

 

נתתי לו 2 דקות להתחמם חשבתי שזה יעזור, לא מפסיק הרעש (הרכב נוסע כמו שצריך יש לומר),

 

מכבה אותו, פותח מכסה מנוע בודק אם יש חלק שהשתחרר, לא רואה משהו.

 

מדליק שוב, אותו רעש, מנסה לנסוע קצת (היתי עדיין בטוח שזה עלה),

 

אחרי בערך 2 דקות זה כבר מדאיג אותי, אני מכבה את המנוע אך הפעם יש לי הפתעה:

 

הסטרטר לא רוצה להפסיק להסתובב (גם שהמפתח בחוץ, לא מפסיק להסתובב),

 

ועכשיו אני מבין שהרעש ששמעתי זה הסטרטר שהמשיך להסתובב.

 

אחרי חצי דקה בערך אני עובר למצב 3 (חשמל), המנוע נדלק בעצמו בלי שום בעיה (במצב חשמל! לא מצב התנעה), הרעש מפסיק.

 

אני מתוך אינסטינקט ישר כיביתי אותו, אין שום רעש יותר. מנסה שוב להדליק - אין סטרטר. (מין רעש של קליע רובה - פעם בחצי דקה בערך), והמנורות בלוח שעונים מהבהבות מהר (אעלה צילום מאוחר יותר אם צריך)

 

אני מבין שהלך הסטרטר והשאלות שלי הם:

 

1. מה אני עכשיו צריך לעשות?

 

2. האם נגמר נזק כל שהוא למנוע?

 

אציין שהפעם, כמו בכל תקלה אחרת, דקה לפני הרכב עבד בלי שום בעיה. כמו בכל תקלה אחרת, לא היה שום סימן לזה.

 

הסטרטר עבר שיפוץ פחמים לפני פחות מחודשיים אם זה קשור.

 

עלה כאן האפשרות שזה אלטרנטור. יש קשר לדעתכם?

 

תודה לעונים ..

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם

מהסרטון זה נראה כמו מצבר גמור, הסטרטר כנראה גמר לך את המצבר...

כמובן שזה פועל יוצא מהמצב שתיארת, הייתי גורר למוסך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לקחתי את המצבר מהמונדאו 2007 ניסיתי להתניע , פעם ראשונה אותה תגובה (הטיקים וההבהובים בלוח שעונים) ,

 

פעם שניה עשן וריח שריפה מכיוון המנוע (כנראה שזה האלטרנטור).

 

ניתקתי מצבר ולא נגעתי עוד. המצבר של המונדאו חדש לגמרי (חצי שנה) ומדליק אותו כרגיל.

פורסם
מהסרטון זה נראה כמו מצבר גמור, הסטרטר כנראה גמר לך את המצבר...

כמובן שזה פועל יוצא מהמצב שתיארת, הייתי גורר למוסך.

+1 מצבר גמור כנראה בגלל הסטרטר. כמו שאתה מתאר נראה שיש בעיה חשמלית שגורמת לסטרטר להמשיך לעבוד ואפילו שהמנוע עובד והאלטרנטור מסתובב הוא מספיק להטעין את המצבר. יכול להיות שהבעיה בסוויץ אבל זה רק דעתי.

תגיד זה מנוע דיזל?

×
×
  • תוכן חדש...