Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

המוסכניק שלי מסר לי שצריך להחליף את הבלמים הקדמיים והאחוריים ברכב שלי (כאמור, פולו קלאסיק דיזל 2002)

 

אשמח לדעת האם הבלמים הקדמיים זהים לאחוריים והאם בד"כ מחליפים רק רפידות או גם צלחות?

ומה העליות הסבירות של התענוג?

 

ואם יש עוד דברים ששווה לדעת כמו סוגים של רפידות מומלצות (קראתי אם אני לא טועה שATE ממולצים) אני אשמח שתוסיפו.

 

תודה!

ושבוע טוב :)

פורסם

היי,

בדרך כלל הבלמים הקדמיים נגמרים מוקדם יותר מהאחוריים, לגבי הצלחות זה תלוי מה מצבן

צריך לבדוק שהן לא עברו את המימנימום.

כן חברת ATE מומלץ, אני מנסיון יכול להמליץ על צלחות של חברת ברמבו ורפידות של רנסה.

איכותיות מאוד, הכי טוב מקורי אך גם המחיר בהתאם.

מקווה שעניתי על שאלותיך.

רועי

פורסם

בכיף,

לצערי לא, זה משתנה מרכב לרכב.

אם אתה רוצה לחסוך, תקנה לבד ופשוט תביא למוסך זה יחסוך לך כמה עשות שקלים יכול גם להגיע למאה שקל.

אני ממליץ לך לקנות אצל אבי חלקי חילוף\just motor.

קישור לאתר:http://www.justmotor.co.il/

רועי

פורסם

תיקון קל: אין מניעה שרפידות לא מקוריות יעלו באיכותן על המקוריות. זה נפוץ מאוד ברכבים "חמים". במוסכים כשמדברים על רפידות תחליפיות בדרך כלל הכוונה לסיניות זולות, אבל זה לא חייב להיות המצב.

 

הרפידות האחוריות קטנות וזולות יותר מהקדמיות. לפעמים מאחור יש בלמי תוף ולא דיסק, והנטייה בשנים האחרונות היא לדיסקים גם מאחור.

פורסם
תיקון קל: אין מניעה שרפידות לא מקוריות יעלו באיכותן על המקוריות. זה נפוץ מאוד ברכבים "חמים". במוסכים כשמדברים על רפידות תחליפיות בדרך כלל הכוונה לסיניות זולות, אבל זה לא חייב להיות המצב.

 

הרפידות האחוריות קטנות וזולות יותר מהקדמיות. לפעמים מאחור יש בלמי תוף ולא דיסק, והנטייה בשנים האחרונות היא לדיסקים גם מאחור.

 

אם התכוונת לאחת התגובות שלי אשמח שתתקן איפה שטעיתי, כי לא רשמתי את איכות שלא מקורי על המקורי.

רועי

פורסם (נערך)

תודה רבה לכולם על העזרה.

 

באתר שהמלצת עליו אין רפידות לסוג רכב שלי.

http://www.justmotor.co.il/cats/131126/%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%9D--%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%9D

 

משהו ממה שכן יש להם מתאים לפולו קלאסיק?

עריכה אחרונה על ידי dipolo
  • ספונסר פורום
פורסם

הרפידות האיכותיות ביותר לרכב שלך אלו הרפידות של חברת ATE הגרמנית .

מחיר לסט אחורי כ 200 שח ולקדמי כ220 שח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
היי,

בדרך כלל הבלמים הקדמיים נגמרים מוקדם יותר מהאחוריים, לגבי הצלחות זה תלוי מה מצבן

צריך לבדוק שהן לא עברו את המימנימום.

כן חברת ATE מומלץ, אני מנסיון יכול להמליץ על צלחות של חברת ברמבו ורפידות של רנסה.

איכותיות מאוד, הכי טוב מקורי אך גם המחיר בהתאם.

מקווה שעניתי על שאלותיך.

 

תיקון קל: אין מניעה שרפידות לא מקוריות יעלו באיכותן על המקוריות. זה נפוץ מאוד ברכבים "חמים". במוסכים כשמדברים על רפידות תחליפיות בדרך כלל הכוונה לסיניות זולות, אבל זה לא חייב להיות המצב.

 

הרפידות האחוריות קטנות וזולות יותר מהקדמיות. לפעמים מאחור יש בלמי תוף ולא דיסק, והנטייה בשנים האחרונות היא לדיסקים גם מאחור.

 

אם התכוונת לאחת התגובות שלי אשמח שתתקן איפה שטעיתי, כי לא רשמתי את איכות שלא מקורי על המקורי.

 

ידידי, הדגשתי את המשפט שמצאתי לנכון להדגיש. מהדברים שלך השתמע אחרת. או שלא ירדתי לסוף דעתך, או שהבנתי לא נכון את אופן הניסוח שלך, או שלא ירדת לסוף דעתי. הדברים האלה קורים די הרבה בפורום שמבוסס על התכתבות בלבד.

  • ספונסר פורום
פורסם

עם כל הכבוד ליצרנים של "רפידות משופרות"אין אף רפידה לרכב סטנדרטי שהיא טובה

יותר מהרפידה המקורית או של היצרן המקורי .

כגון במקרה הזה כאשר חברת ATE היא המתכננת של מערכות הבלימה ברכב הזה לרבות

מתקני הבלימה בגלגלים .

מהניסיון שלי רפידה מקורית/ OEM היא הכי טובה שניתן לקבל לכל רכב ,ולכן כאשר אני במוסך

מחליף רפידות בלמים לרכב אני משתמש באותו יצרן שהותקן במקור על הרכב והוא המתכנן של

מערכת הבלימה ,במקרה של הרכבים שאני עובד עליהם ,על אוכף הבלימה מותבע שם היצרן

ATE או TRW וכו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

ידידי,

אני לא מרגיש כל כך בנוח לחלוק עליך.

ככלל אצבע אני מאוד נוטה להסכים איתך: היצרן יודע מה הוא עושה, ובודק התאמה טובה של הרכיבים לרכב שהוא מוציא ממפעלו.

 

ספציפית אני בטוח שיש יוצאים מהכלל. כשרשמת "רכבים סטנדרטיים" אז זה כנראה נכון, לשימוש יומיומי בתוואי רגיל. זה בטח לא נכון לרכבים משופרים, כפי שיש אצלך בסמלון למשל. הרי שיקול מרכזי של היצרן הוא עלות החלק, וכאשר העלות הזאת מוכפלת במאות אלפים, אז יש משמעות לכל סנט. לי די ברור שאפשר בכמויות קטנות לייצר מוצר שיתן ביצועים יותר טובים מבחינת חיכוך/רעש/עמידות/סילוק חום.

 

עכשיו נחזור לעניין של רכבים סטנדרטיים. הדוגמה שלי היא רכב שכנראה לא היה אצלך במוסך אף פעם (ואולי כן, בכל אופן הוא לא מתוצרת אירופה) הרכב הוא דייהו נובירה, שכל הפורום מלא תלונות על "ברקסים ספוגיים ולא עוצרים". אז כשהחלטנו להחליף סט רפידות/צלחות לנובירה שהיתה במשפחה קניתי סט איטלקי של סמקו שהיה רק מעט יותר יקר מסט קוריאני מקורי, והפלא ופלא אחרי 300 ק"מ הראשונים הרכב פתאום התחיל לעצור בהחלטיות. כנראה שמדובר ביוצא מהכלל.

פורסם
ידידי, הדגשתי את המשפט שמצאתי לנכון להדגיש. מהדברים שלך השתמע אחרת. או שלא ירדתי לסוף דעתך, או שהבנתי לא נכון את אופן הניסוח שלך, או שלא ירדת לסוף דעתי. הדברים האלה קורים די הרבה בפורום שמבוסס על התכתבות בלבד.

 

היי,

הניסוח שלי לא טוב זה קורה לי, מתנצל ותודה על התיקון.

לגבי הברקסים נניח ומישהו צריך להחליף גם רפידות וגם צלחות,ואין ברשותו לשלם

את ההבסל בין מקורי ללא מקורי.

אז עדיף שיקנה מחברה איכותית אחרת.

אני תמיד בעד מקורי אבל לפעמיים אין ברירה.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...