שלום,
המוסכניק שלי מסר לי שצריך להחליף את הבלמים הקדמיים והאחוריים ברכב שלי (כאמור, פולו קלאסיק דיזל 2002)
אשמח לדעת האם הבלמים הקדמיים זהים לאחוריים והאם בד"כ מחליפים רק רפידות או גם צלחות?
ומה העליות הסבירות של התענוג?
ואם יש עוד דברים ששווה לדעת כמו סוגים של רפידות מומלצות (קראתי אם אני לא טועה שATE ממולצים) אני אשמח שתוסיפו.
תודה!
ושבוע טוב