Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר הצמיגים בארץ הוא לא הגיוני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טיילתי ברשת ומצאתי על עוד רכב את הצמיג הנ"ל.

ניתן לראות בבירור שהם זהים בדרך הכיתוב...

 

http://www.e46fanatics.com/features/picturepage.php?imagename=scott_09.jpg

http://www.xs4all.nl/~endhoven/Im001065.JPG

בתמונה הראשונה ניתן לראות בתחתית הגלגל את הכיתוב PZERO בדיוק כמו שאצלי... (אולי גם לו יש מזוייף... :0 ).

 

ה PZERO אינו בפונט מיוחד וכו' וה Z אותו הדבר כמו אצלי.

 

קיצר צאו מהסרט שהצמיג מזוייף וכו'.

פורסם
קיצר צאו מהסרט שהצמיג מזוייף וכו'.

 

אני אוהב סרטים :-P

 

לא החלטתי שהוא מזויף, העליתי השערה. אל תעלב אבל כשאתה אומר שהוא עלה לך 350 ש"ח קצת קשה להאמין שזה אמיתי. בכל מקרה נראה לי שסיימנו את הדיון בנושא. אפילו אם הוא באמת עלה לך כך, זה לא משהו שבאמת אפשר להשיג בדרך קבע, כך שזה לא פותר את הבעיה שהתחילה את השרשור הזה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בחיים שלי לא ראיתי שרשור כל כך מטומטם ויסלחו לי כל מי שידו הייתה במעל....

 

באים לפתוח שרשור על נושא מסויים ובא איזה ג'וקר (וואללה ג'וקר) ומבלבל את המח על קומבינה שהוא השיג...

את מה זה בדיוק מייצג????

למה לא כתבת שפרצת בלילה והבאת את הצמיגים לך ולכל החברה בחינם????

זה הכי זול, לא?

קיבלתי מתנה לחתונה אוטו, אז מה? אני יכול להגיד שמכוניות נורא זולות בארץ?

בשביל מה סתם לכתוב שטויות,כשאין לך משהוא להגיד...תשתוק!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...