Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר הצמיגים בארץ הוא לא הגיוני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה יקרים כל כך??? ראיתי היום צמיגים במידה של 205\50\15 שעולים בחו"ל 170$ -לאחד

וכאן באוטו דיפו 1100 זוג... כבר לפני הרבה שנים הורידו את המיסוי על אביזרי הבטיחות ברקססים , צמיגים..., זה עוד באוטו דיפו... אפשר למצוא אותם גם ב-1000 ומטה לזוג!

מה אתה מחפש בדיוק? אולי נמצא לך משהו...

מי שיחפש טוב יוכל מצוא צמיגים מצינים של מיטב החברות בסכומים הגיוניים - אל תשכח שצמיגים הם אחד הדברים היותר חשובים.:wink:

:screwy:
פורסם
למה יקרים כל כך??? ראיתי היום צמיגים במידה של 205\50\15 שעולים בחו"ל 170$ -לאחד

וכאן באוטו דיפו 1100 זוג... כבר לפני הרבה שנים הורידו את המיסוי על אביזרי הבטיחות ברקססים , צמיגים..., זה עוד באוטו דיפו... אפשר למצוא אותם גם ב-1000 ומטה לזוג!

מה אתה מחפש בדיוק? אולי נמצא לך משהו...

מי שיחפש טוב יוכל מצוא צמיגים מצינים של מיטב החברות בסכומים הגיוניים - אל תשכח שצמיגים הם אחד הדברים היותר חשובים.:wink:

לא יודע מה איתך אבל מ170$ הם 748 שקל וזה לא ממש קרוב

ל1100:roll:

proud to be a mini 2006 owner

פורסם
לא יודע מה איתך אבל מ170$ הם 748 שקל וזה לא ממש קרוב

ל1100:roll:

מה קורה כאן בפורום לאחרונה יש בעיה של הבנת הנקרא ??? .. הוא אמר 170$ ליחידה! מה שאומר 1496 ש"ח לזוג!.. ז"א 396 ש"ח יותר זול בארץ מאשר בחו"ל.

 

"למה יקרים כל כך??? ראיתי היום צמיגים במידה של 205\50\15 שעולים בחו"ל 170$ -לאחד

וכאן באוטו דיפו 1100 זוג... כבר לפני הרבה שנים הורידו את המיסוי על אביזרי הבטיחות ברקססים , צמיגים..., זה עוד באוטו דיפו... אפשר למצוא אותם גם ב-1000 ומטה לזוג!

פורסם

חד משמעית- אין מצב שמדובר באותו צמיג (חו"ל מול אוטודיפו)

 

לכל היותר מדובר באותו גודל צמיג, כאן מתחיל ונגמר הדמיון...

הצמיגים בארץ אכן יקרים משמעותית, גם אחרי הפחתת המס על אביזרי בטיחות.

הממשלה מעדיפה להרוויח שקל וחצי ממיסוי על צמיגים ולהפסיד אלפים על תאונות דרכים.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
חד משמעית- אין מצב שמדובר באותו צמיג (חו"ל מול אוטודיפו)

 

לכל היותר מדובר באותו גודל צמיג, כאן מתחיל ונגמר הדמיון...

הצמיגים בארץ אכן יקרים משמעותית, גם אחרי הפחתת המס על אביזרי בטיחות.

הממשלה מעדיפה להרוויח שקל וחצי ממיסוי על צמיגים ולהפסיד אלפים על תאונות דרכים.

.I couldn't say it any better myself... word by word, that's what happens

 

.Moti

פורסם

.I couldn't say it any better myself... word by word, that's what happens

 

 

 

 

 

 

 

 

.Moti

לא בדיוק מוטי... הצמיגים לא כל כך יקרים אם יודעים איפה לחפש.

את שלי לדוג' השגתי במחיר דיי זול לדעתי של 350 ש"ח ליחידה על צמיגים מתוצרת PIRELLI מדגם PZERO ASSIMETRICO.חתך 195\45\R16

והמחיר בחו"ל עד כמה שראיתי הכי זול הוא 88$ ליחידה.

שזה אפילו טיפה יותר יקר ממה שאני קניתי.

ועוד קיבלתי איזון לכל הרביעיה והרכבה חינם.

אולי מקרה בודד אבל אני לא בא בטענות נגד המחירים שאפשר להשיג בארץ.

פורסם
לא בדיוק מוטי... הצמיגים לא כל כך יקרים אם יודעים איפה לחפש.

את שלי לדוג' השגתי במחיר דיי זול לדעתי של 350 ש"ח ליחידה על צמיגים מתוצרת PIRELLI מדגם PZERO ASSIMETRICO.חתך 195\45\R16

והמחיר בחו"ל עד כמה שראיתי הכי זול הוא 88$ ליחידה.

שזה אפילו טיפה יותר יקר ממה שאני קניתי.

ועוד קיבלתי איזון לכל הרביעיה והרכבה חינם.

אולי מקרה בודד אבל אני לא בא בטענות נגד המחירים שאפשר להשיג בארץ.

וואו, קנית פירלי פי זירו ב350 שקל ???

 

יש מקומות שמוכרים אותם ב800+

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
למה יקרים כל כך??? ראיתי היום צמיגים במידה של 205\50\15 שעולים בחו"ל 170$ -לאחד

וכאן באוטו דיפו 1100 זוג... כבר לפני הרבה שנים הורידו את המיסוי על אביזרי הבטיחות ברקססים , צמיגים..., זה עוד באוטו דיפו... אפשר למצוא אותם גם ב-1000 ומטה לזוג!

מה אתה מחפש בדיוק? אולי נמצא לך משהו...

מי שיחפש טוב יוכל מצוא צמיגים מצינים של מיטב החברות בסכומים הגיוניים - אל תשכח שצמיגים הם אחד הדברים היותר חשובים.:wink:

תירגע אין ארוחות חינם באוטו דיפו.

הצמיגים במבצע הם מסוג YOKOHAMA 539 לא צמיג מהמשובחים בשוק.צמיג מיושן ולא מומלץ.

במחיר המוגזם הזה אתה כימעט קונה TOYO POXES T1-S שפשוט אין מה להשוות בינהם.אולי בזה ששני הצמיגים שחורים ועגולים.

coupe turbo 16v

ibiza turbo 20v

פורסם

?Joker, that price almost sounds too good, did you check production dates

 

 

 

 

 

 

.Moti

כן בדקתי.. לצורך העניין הצמיגים נרכשו לפני חמישה חודשים.

הצמיגים היו בני שלושה שבועות. לפי חישוב שביצעתי אז.

פורסם
כן בדקתי.. לצורך העניין הצמיגים נרכשו לפני חמישה חודשים.

הצמיגים היו בני שלושה שבועות. לפי חישוב שביצעתי אז.

 

אין מצב שקנית PZERO במידה כזאת ב-350 ש"ח לאחד. אם זה נכון אני רוצה את השם של המקום ומוכן לקנות את כל הסטוק שלהם ברגע זה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ראיתי שאתם מדברים על צמיגים מחו"ל

תגיד יש מצב לייבא צמיגים לארץ והאם זה משתלם לייבא סטס אחד או כמה סטים למה אני בטוח שמלא אנשים לא מרוצים ממחיר הצמיגים וירצו ליבא אם אפשר כמובן

 

ולג'וקר (שאני טוען בתוקף שהוא אחי, למרות שאמא לא סיפרה לו כלום עלי) אם תן לנו את שם המקום שממנו אתה מביא את הצמיג ב 350

פורסם
לא בדיוק מוטי... הצמיגים לא כל כך יקרים אם יודעים איפה לחפש.

את שלי לדוג' השגתי במחיר דיי זול לדעתי של 350 ש"ח ליחידה על צמיגים מתוצרת PIRELLI מדגם PZERO ASSIMETRICO.חתך 195\45\R16

והמחיר בחו"ל עד כמה שראיתי הכי זול הוא 88$ ליחידה.

שזה אפילו טיפה יותר יקר ממה שאני קניתי.

ועוד קיבלתי איזון לכל הרביעיה והרכבה חינם.

אולי מקרה בודד אבל אני לא בא בטענות נגד המחירים שאפשר להשיג בארץ.

אין סיכוי שייש לך PIRELLI PZERO תבדוק שוב :wink:

אפילו אם זה במידה הכי קטנה שייש

 

וגם תאריך לפני 100 שנה זה לא הייה 350 וגם לא 500

 

תתחיל מי 700 לפחות

 

הצמיג היחידי שאני יכול לקנות בארץ במידה שאני צריך הוא עולה 500-650 לצמיג שבחול הוא עולה 50 דולר

 

וזה עוד צמיג פשוט


×
×
  • תוכן חדש...