Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסאב הוא סוני אקספלואוד יש תמונה

מישהו שמע אותו? מכיר אותו?

1200 וואט

350 RMS

שמעתי אותו בתיבה אטומה קטנה כזאת והוא דופק יפה השאלה שלי

 

א.אם יש מישהו שיכול להמצליץ לי עליו או לתת לי משהו על הסאב הזה לפני שאני יקנה.

ב. אם אני ישים אותו בתיבה פתוחה (עם פורט) אז הוא ידפוק יותר חזק?

 

הדגם הוא:XS-L121P5

 

http://sm.crutchfield.com/S-z9gdNZw9hFs/cgi-bin/ProdView.asp?G=67700&I=158L121P5

 

והאם שווה לי לקנות אותו עם תיבה ב550 600 שקל

 

תודה רבה לכל העוזרים

לירן

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסאב הזה הוא כמו הסאבים הממוצעים של לאנזאר מתאים לSPL שבעיקר שומעים ופחות מרגישים.

יש לו דפיקות דווקא נחמדות ומהירות ולא נמרח למרות שהוא SPL.

בכול מקרה המחיר מאוד זול וניראה לי קנייה משתלמת .

אומנם שמעתי את שניהם אך אני לא זוכר במדויק מה יותר כדאי ממי.

אבל אני לא בטוח שהפיונייר לוקח!!

ואם בכלל יש בניהם הבדל, תלך על הסאב הנ"ל נישמע לדעתי סבבה לגמרי!

פורסם
זה סאב משושה לא?

כן זה סאב משושה...

 

אבל לא כל אחד קונה אותו ככה במחיר כזה זה פשוט חבר של דוד שלי יש לו חנות של סטיראו אז הוא עושה לי מחירי זנות..

 

האם שווה בכל מקרה לקחת אותו?

והאם כדי לשים אותו בתיבה אטומה או פתוחה?

פורסם
הסאב הזה הוא כמו הסאבים הממוצעים של לאנזאר מתאים לSPL שבעיקר שומעים ופחות מרגישים.

יש לו דפיקות דווקא נחמדות ומהירות ולא נמרח למרות שהוא SPL.

בכול מקרה המחיר מאוד זול וניראה לי קנייה משתלמת .

אומנם שמעתי את שניהם אך אני לא זוכר במדויק מה יותר כדאי ממי.

אבל אני לא בטוח שהפיונייר לוקח!!

ואם בכלל יש בניהם הבדל, תלך על הסאב הנ"ל נישמע לדעתי סבבה לגמרי!

אם אתה מסוגל לומר על הסאב הנ"ל של סוני שהוא ל SPL או "סבבה לגמרי" - אתה פשוט לא מבין

בכל הנוגע לסאבים(!!!)

עדיף היה אם לא היית רושם כלום.

 

גל

פורסם
אם אתה מסוגל לומר על הסאב הנ"ל של סוני שהוא ל SPL או "סבבה לגמרי" - אתה פשוט לא מבין

בכל הנוגע לסאבים(!!!)

עדיף היה אם לא היית רושם כלום.

 

גל

אז גל מה יש לך להגיד לי עליו ?

שווה את העיסקה?

פורסם

לא, הוא לא שווה את העסקה.

הוא לא עומד בהספקים גבוהים, והוא נשמע לא טוב בכל אפליקציה אפשרית.

עד כמה שאני לא אוהב להמליץ על הפיוניר אבל הוא עולה עליו בכל רמה אפשרית...

 

גל

פורסם

על כמה שאני לא אוהב להמליץ על הקרטון הזה פיוניר........

 

אני עדיין לא ימליץ עליו ! :lol: ..........

 

שמעתי אותו היום בתיבה אטומה 40 ליטר. עם הגברה של 200W

 

פשוט.....בושה......לא יודע מה הסוני הזה שווה. אבל אני חושב הוא עדיף על חתיכת קרטון עם סליל.

 

זה החזיר אותי למציאות בנוגע לסאב הזה. פשוט אם אתה רשום בפורום הזה. אתה עובד שיניי פסיכולוגיה ואתה עוד תאמין שהסאב הזה טוב.

 

יש דיי ביקרות טובות על הסאב הזה של סוני .

 

http://www.cardomain.com/item/SONXSL121P5

 

אם תשאל אותי.....אני יגיד לך סוני (לא סובל את ה305).

אם תשאל את הפורום .....הם יגידו לך 305. כי לכולם יש כזה באוטו.

 

אנטי פיוניר

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
על כמה שאני לא אוהב להמליץ על הקרטון הזה פיוניר........

 

אני עדיין לא ימליץ עליו ! :lol: ..........

 

שמעתי אותו היום בתיבה אטומה 40 ליטר. עם הגברה של 200W

 

פשוט.....בושה......לא יודע מה הסוני הזה שווה. אבל אני חושב הוא עדיף על חתיכת קרטון עם סליל.

 

זה החזיר אותי למציאות בנוגע לסאב הזה. פשוט אם אתה רשום בפורום הזה. אתה עובד שיניי פסיכולוגיה ואתה עוד תאמין שהסאב הזה טוב.

 

יש דיי ביקרות טובות על הסאב הזה של סוני .

 

http://www.cardomain.com/item/SONXSL121P5

 

אם תשאל אותי.....אני יגיד לך סוני (לא סובל את ה305).

אם תשאל את הפורום .....הם יגידו לך 305. כי לכולם יש כזה באוטו.

 

אנטי פיוניר

תמיר

לא הבנתי למה אתה כל כך מופתע? מה אתה מצפה שעם 200W הפיוניר יפרק את האוטו?

פורסם
לא הבנתי למה אתה כל כך מופתע? מה אתה מצפה שעם 200W הפיוניר יפרק את האוטו?

בוא אני ישמיע לך סאב מעפן של חבר שלי אין עליו שם אפילו ב180 שקל חדש מקרטון.

עם מגבר יותר חלש של 180W מרעיד את הגב.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אתה ממשיך עם השטויות שלך, סאב בלי שם גם בטח לא בעל הספק של יותר מ250W יעבוד טוב יותר עם הגברה של 200W,אבל מי אמר לך ש200W זה הספק אידיאלי לפיוניר 305?

לי זה מובן מאליו שסאב שמוצהר 400W צריך יותר מ200W כדי לעבוד חזק.

פורסם
אתה ממשיך עם השטויות שלך, סאב בלי שם גם בטח לא בעל הספק של יותר מ250W יעבוד טוב יותר עם הגברה של 200W,אבל מי אמר לך ש200W זה הספק אידיאלי לפיוניר 305?

לי זה מובן מאליו שסאב שמוצהר 400W צריך יותר מ200W כדי לעבוד חזק.

אתם לא מראה על שום ידע מקצועי. אני יתעלם מימך.

 

אני חושב תלך על הזול בינהם.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
אתם לא מראה על שום ידע מקצועי. אני יתעלם מימך.

 

אני חושב תלך על הזול בינהם.

 

תמיר

גם אתה לא בדיוק עושה פה השווה עם קריטריונים כמו שצריך,כל סאב צריך תנאים מסוימים כדי לעבוד טוב: שזה תיבה מתאימה והגברה בריאה שמתאימה לו.

אתה עושה פה השוואות לסאבים בלי חברה שאת הנתון הספק המדויק שלו אתה לא יכול לדעת אלא אם כן אתה מסתמך על נתון של חברה שמצהירה על נתונים כמו שאני יקח טושים ויתחיל לרשום הספקים על מוצרים.

אתה משווה סאב של 400W שמחובר למגבר שנותן לו 200W ולסאב של 250W גג(אולי גם הרבה פחות) שמחובר למגבר 180W.

ממש תנאים אידיאליים להשווה.

אתה לא מראה פה על משהו שקרוב לידע או למקצועיות.


×
×
  • תוכן חדש...