Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על HU טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום אני בעלים של AVH-X8500BT. מערכת נחמדה בסך הכול.

 

אבל בא לי מערכת של אלפיין. יכול להיות שפשוט אני עדיין מחובר רגשית ל - CD הישן שלהם ויכול להיות שזה מוצדק.

בכול מקרה, אני מנסה להבין את ההבדלים בדגמים שלהם. חשבתי על ICS-X8 ויש את IVE-W530BT או INE-W928.

 

הבדל רק ב - GPS? או יש הבדל גם באיכות. יש גם מחשבה לנסות לעבוד אקטיבי עם elate שני חלקים ולעבור לשלושה חלקים בעתיד.

פורסם

אלו מכשירים שונים לחלוטין ה 530 בסיסי עם מסך 6.1 אינצ.

ה X8 מכשיר מולטימדיה מתקדם וחדיש עם מירור לינק ומסך 7 אינצ יקר משמעותית.

וה 928 גם הוא מכשיר ברמה גבוהה ללא מירור לינק מגיע עם מסך 8 אינצ ולא מתאים להתקנה בכל רכב, יקר עוד יותר.

 

לאף אחד מהם אין קרוס אקטיבי 3WAY.

פורסם

X8 מבחינה תקציבית יהיה בסדר בשבילי (אני חושב). ראיתי שיש לו Crossover עם יכולת חיתוך LPF / HPF ויש גם Time Correction.

מה חסר לו כדי להיות 3WAY? פשוט חור בהשכלה.

 

יש לי גם MS8 שעדיין לא מותקן. זה יכול לתרום משהו?

המגבר הוא LRX5.1K

פורסם

ה MS8 הוא פרוססור עם קרוס אקטיבי 4WAY.

אין לך צורך בקרוס אקטיבי על המכשירים אם יש לך MS8.

 

אם אתה רוצה לעבוד עם מורל אילייט אקטיבי נקודת החיתוך הרצויה היא סביב 3200HZ

אתה צריך חיתוך HPF ב 3200 הרץ עבור הטווטר

חיתוך באנדפאס 3200HZ ב LPF עם 60HZ ב HPF עבור המידבאס.

חיתוך 60HZ ב LPF עבור הסאב.

פורסם

השאלה היא כמה רחוק אתה רוצה ללכת עם זה ,אם אתה מתכנן מערכת SQ הפיוניר וגם ה MS8 הם לא רכיבי SQ.

אגב האילייט 3WAY הוא אחד הסטים שדווקא הייתי ממליץ לעבוד איתו פסיבי אבל בחיבור ביאמפ.

 

האידיאל SQ הוא מערכת עם סיגנל ברמה גבוהה ללא עיבוד נוסף של ה MS8 ושימוש בקרוס פסיבי של אילייט 3WAY

משמע שהייתי מוכר את הפיוניר את המורל אילייט 2WAY שיש לך ואת הMS8

ורוכש מורל אילייט 603 ואלפיין ICS-X8.

 

בנסיבות העניין ובהתיחס לדילמה שלך

ובמיוחד כאשר מדובר במורל אילייט הייתי מעדיף תוספת של CDM880 על שידרוג יחידת הראש

מה שתצתרך גם לרכוש מגבר 2 ערוצים קטן בנוסף.

פורסם

ביאמפ אני יכול לעבוד עם LRX5.1K שיש לי.

שוכב לי גם בבית SRX4.

אני פוחד להתקין עוד מגבר. זה יושב בטויוטה פריוס.

 

אפשר לחתוך CDM880 ב X8 גם מלמטה וגם מלמלה?

כי לפיונר יש לי סידור באוטו של אישתי.

פורסם

כדי להתקין CDM880 אתה צריך קרוס פסיבי או אקטיבי לבחירתך.

הקנווד 7025 הוא אלטרנטיבה כמו גם הפיוניר 8650 ,האלפיין ICS-X8 מציע תכונות מאוד דומות.

אם אתה חושב להחליף את הפיוניר שלך משיקולי איכות מול האלפיין ,אז הייתי נישאר עם אלפיין.

פורסם

אלפיין לא תומך ב - FLAC?

או שזה פשוט לא מוצהר?

מי היבואן של אלפיין וקנווד בארץ? ניסיתי להתקשר לגיל קאר שטלפון שלהם מפורסם באתר אלפיין ולא הגעתי למישהו מקצועי. ברגע שהתחלתי לשאול שאלות, פשוט לקחו טלפון ולא חזרו אליי.

×
×
  • תוכן חדש...