Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה ההבדל בין דלק 95 לדלק 98?

האם תשתנה הצריכה בין הדלקים?

האם ההפרש מחירים בנייהם גדול?

האם בריא יותר לרכב בנזין למשל b3 2000 דלק 98?

האם הוא בריא יותר לרכב?

אם יש במיכל 95 זה בסדר לשים עליו 98?

 

בכללי מה ההבדל בין שניהם?

עריכה אחרונה על ידי avikkllk

JDM its my life,Subaru b3 Sport

פורסם (נערך)

ההבדל ביניהם זה האוקטן, תקרא בויקיפדיה מה זה, בגדול , אין שום בעיה לערבב בין הדלקים, אבל רכב שלא תוכנן ל98 על ידי החבר או על ידי מי ששיפר אותו, 98 לא ישפיע עליו כלל.

לגבי מחירים:

בממוצע כשקל לליטר יותר, יש תחנות זולות יותר ויש יקרות יותר.

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כאשר גורמים לתערובת דלק-אוויר להגיע לטמפרטורה ולחץ גבוה יש נקודת לחץ-טמפרטורה שגורמת לתערובת להדלק לבד.

מספר אוקטן יותר גדול אומר שהדלק יכולה להחזיק לחצים וטמפרטורות גבוהות יותר בלי להידלק.

במנוע בנזין חשוב שהתערובת לא תידלק לבדה בזמן הדחיסה, אילו להידלק באמצעות הניצוץ של המצת בסוך מהלך הדחיסה.

אין טעם לשים דלק 98 ברכם שמתוכנן (ומומלץ בספר) לעבוד עם דלק 95 - זה בזבוז כסף.

בצד שני, להשתמש בדלק 95 ברכב שמתוכנן לעבוד עם דלק 98 יגרום נזקים למנוע.

פורסם

האם הצריכה משתנה עם הדלק?

איך אני יועדע אם הוא מתאים לרכב שלי? אני נוסע בb3 ספורט אוטו'

JDM its my life,Subaru b3 Sport

פורסם

ספורט אתה מתכוון STI?

אם לא, למנועי 1.5/2.0 הרגילים אין טעם למלא 98.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הכל תלוי ביחס הדחיסה של המנוע שלך, במנוע שלך יחס יש 10.2 ל1 אתה אמור להרגיש שינוי לטובה.במילוי הבא (תשתדל שישאר כמה שפחות דלק במיכל) תשים 98 ותבדוק.

פורסם

TGT, תוכל להסביר בקצרה (או שלא בקצרה) מה הקשר בין יחס הדחיסה לאוקטן הדלק?

האם ככל שיחס הדחיסה יותר גבוה ככה דלק באוקטן גבוה יותר יהיה יותר יעיל?

אם ביחס דחיסה של 10.2 ל-1 מרגישים שינוי לטובה, אז אצלי ברכב משפחתי אטמוספרי עם יחס דחיסה של 13.0 ל-1, השינוי יורגש עוד יותר?

וכיצד יבוא השינוי לידי ביטוי?

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם
TGT, תוכל להסביר בקצרה (או שלא בקצרה) מה הקשר בין יחס הדחיסה לאוקטן הדלק?

האם ככל שיחס הדחיסה יותר גבוה ככה דלק באוקטן גבוה יותר יהיה יותר יעיל?

אם ביחס דחיסה של 10.2 ל-1 מרגישים שינוי לטובה, אז אצלי ברכב משפחתי אטמוספרי עם יחס דחיסה של 13.0 ל-1, השינוי יורגש עוד יותר?

וכיצד יבוא השינוי לידי ביטוי?

http://cars.walla.co.il/item/2805779

×
×
  • תוכן חדש...