Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מעוניין לקנות פולקסוואגן טרנספורטר משנת ~1970, בתור הרכב הראשון שלי,

לשם כך רציתי לדעת האם צריך סוג רישיון מיוחד עבורו?

מאיזה גיל אפשר לנהוג ברכב מסוג זה?

 

תודה מראש (:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא צריך רשיון מיוחד.

יש מגבלה של רכב אספנות על נסיעה בין 7-9 בבוקר.

אפשר לנהוג בכל גיל (עם רישיון נהיגה כמובן), כמובן שצריך ביטוח מתאים.

כנס לפורום אספנות ושם יעזרו לך יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא צריך רשיון מיוחד.

יש מגבלה של רכב אספנות על נסיעה בין 7-9 בבוקר.

אפשר לנהוג בכל גיל (עם רישיון נהיגה כמובן), כמובן שצריך ביטוח מתאים.

כנס לפורום אספנות ושם יעזרו לך יותר.

 

הקטע הוא שהרכב הספציפי הזה הוא נורא גדול אז תהייתי אם צריך רישיון מיוחד

מה הכוונה שאפשר לנסוע רק בין 7-9 בבוקר? זה הופך את הרכב לטיפה מיותר לא?

פורסם

כנראה שרישיון B, אבל רכב ראשון כבר לקחת רכב בן 45? זה טיפשי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אם הרכב מוכרז כרכב אספנות - דהיינו , גילו מעל 30 שנה אז

הביטוח זול בצורה ניכרת ואסור לנהוג ברכב בין השעות 7 ל 9 בבוקר בימים ראשון עד חמישי

שאינם נופלים בחגים .

עריכה אחרונה על ידי איילצבי
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ההפך, אסור לנסוע בין 7 ל9 בבוקר. לדעתי זה לא טיפשי בכלל אם זה מה שמעניין אותך. כמובן שאתה צריך להערך לזה כלכלית כי רכב תחביב שמשמש גם לנסיעה כל יום זה לא סיפור זול.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הקטע הוא שהרכב הספציפי הזה הוא נורא גדול אז תהייתי אם צריך רישיון מיוחד

אם אתה מתכוון לרכב הזה:

1952_VW_Barndoor_brown_back.jpg

אז משקל כולל שלו עד 3.5 טון, כלומר אפשר לנהוג עם רישיון B.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אם אתה מתכוון לרכב הזה:

[ATTACH=CONFIG]405282[/ATTACH]

אז משקל כולל שלו עד 3.5 טון, כלומר אפשר לנהוג עם רישיון B.

 

 

כן הכוונה היא לרכב הזה, יש הגבלת גיל כלשהי בשביל להוציא רישיון מסוג B?

פורסם

רכב אספנות זה די בלבול מוח .

אתה חייב להבין במכונאות וכל הזמן אתה מתעסק איתו - תקלות עקב היות הרכב ישן .

אני נוסע במכוניות ובאופנועים כאלה כבר שנים וצריך זמן , עצבים וסבלנות .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
כן הכוונה היא לרכב הזה, יש הגבלת גיל כלשהי בשביל להוציא רישיון מסוג B?

רישיון B זה רישיון רגיל שמוציאים אצל כל מורה נהיגה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זה הופך את הרכב לטיפה מיותר לא?

עצה חמה- רד מהעניין. לפי המשפט הזה, רכב אספנות זה לא בשבילך.

רכב אספנות קונים בידיעה שיש מצב שהוא לא ייסע גם חודשים, כי לא סיימת את השיפוץ או כי הלך לך איזה חלק שאפשר למצוא רק בחו"ל, וייקחו חודשיים עד שתמצא אותו באיביי ועוד חודש וחצי עד שהוא יגיע לארץ ועוד חודשיים עד שתמצא מישהו שיטפל לך בעניין...

רכב אספנות שאתה אוהב ומחובר אליו הוא הכל חוץ מ"טיפה מיותר".

 

גילוי נאות- אין ברשותי רכב אספנות

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
כן הכוונה היא לרכב הזה, יש הגבלת גיל כלשהי בשביל להוציא רישיון מסוג B?

16 שנים ותשעה חודשים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טרנספורטר דור ראשון (במיוחד) וגם דור שני (הרבה יותר נפוץ, אבל עדיין) זה רכב קלאסי ומבוקש, מחיר לאוטו כזה משופץ ויפה יכול להפתיע אותך מאוד.

 

תתחיל מהנקודה הזאת.

 

אפשר לנהוג ברכב הזה החל מגיל 16 ו 9 חודשים נכול להיום, גיל הוצאת רישיון נהיגה לרכב פרטי דרגה B.

עד סיום נהג חדש או עד גיל 21 אסור להסיע יותר משני נוסעים מה שהופך רכישת וואן עם 7-8 מקומות לדי מיותרת עוד לפני שדיברנו על כל הנקודות שחברים העלו כאן.

 

 

אם אתה מעניין ברכב אספנות בתור רכב ראשון - זה אפשרי בהחלט ויכול להיות כייף ובית ספר לא רע, אבל תתחיל ממשהו זול פשוט ונפוץ משנת 80-85 - פיאסטה, סובארו, גולף וכו'.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...