Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבו לך כבר שאין בעיה עם הרישיון הרגיל למעט מספר הנוסעים.

גם את המגבלות על תנועת רכב אספנות כבר כתבו.

 

לפני שאתה נכנס לנושא רכב אספנות - כדאי שתלמד את הנושא, במיוחד את הדגם שאתה מעוניין בו.

חובה לאהוב לעבוד לבד על הרכב, להחזיק כלים מתאימים, ולרכוש ידע טכני וידע כיצד להשיג חלקים.

כדאי שתקרא ספרים או מגזינים בנושא. תתחיל כאן http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Transporter

לגבי הטרנספורטר - האבחנה הבסיסית היא בין דגמי T1 ו T2 מקוררי האויר עד שנת 1979.

משנת 1980 דגם T3 עבר לקירור נוזלי. משנת 1990 דגם T4 ואילך עברו למנוע קדמי. איזה מהם מעניין אותך?

הסדרות הישנות מבוקשות מאוד בארץ ובעולם וככל שרכב יותר ישן ובמצב יותר טוב מחירו בהתאם.

למי שהממון בכיסו, אין שום בעיה למצוא אחד.

http://www.kieftenklok.nl/index.php?lang=&section=1

על המחירים שמבקשים בחו"ל יש להוסיף הובלה ומכס בשיעור 100% לערך.

 

אם תבחר ברכב פחות פופולרי ופחות ישן, כל העסק יעלה לך הרבה פחות.

 

בהצלחה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

לגבי הטרנספורטר - האבחנה הבסיסית היא בין דגמי T1 ו T2 מקוררי האויר עד שנת 1979.

משנת 1980 דגם T3 עבר לקירור נוזלי. משנת 1990 דגם T4 ואילך עברו למנוע קדמי.

 

לא כ"כ רלוונטי, כיוון שהשאלה כייתה מאוד כללית, אבל בכל זאת:

T3 מודל 80-82 עדיין קירור אוויר, רק בדגם 83 עברו לקירור נוזל. (הבדל חיצוני - נוסף גריל של הרדיאטור מתחת לגריל שבין הפנסים).

 

בארץ מודל 1990-91 זה עדיין T3.

92 ומעלה T4.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...