Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אבא שלי מעוניין להחליף את הרכב מאזדה 3 1.6 קומפורט ברכב חדש מהחברה.

 

הרכב מיועד בעיקר לשני נהגים שהם אני ואבא שלי ואחת הסיבות שאנחנו די נעולים על המאזדה החדשה היא השירות במוסך שאנחנו די מרוצים ממנו ובסך הכל לאחר רכישת הרכב זה השירות היחיד שאנחנו נפגוש לטיפולים תקופתיים וגם כי אנחנו מרוצים מאוד מהמאזדה שברשותנו.

 

האם אתם חושבים שעדיף לרכוש רכב אחר בתקציב? חוץ מרכבים גרמניים (רכשנו בעבר ולא היינו מרוצים בלשון המעטה)

 

תודה רבה לעוזרים :-)

פורסם

לדעתי אם אתם מרוצים מהמאזדה אין סיבה ללכת לרעות בשדות זרים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

אנחנו מחפשים:

אמינות

רכב חסכוני

מרווח

מאובזר עד כמה שאפשר

רכב בטיחותי

 

שוב אנחנו מאוד מרוצים מהרכב שיש לנו כרגע ובגלל זה שוקלים בחיוב לרכוש מאזדה חדשה הבעיה היא שבשנה-שנתיים האחרונות הגיעו המון רכבים מעולים והרכב צריך לשרת אותנו ב 3 שנים הקרובות לפחות אז אנחנו מחפשים רכב שנותן את התמורה הטובה ביותר למחיר שלו.

עריכה אחרונה על ידי marom9
פורסם

אני לא יודע אם מותר לרשום שמות של מוסכים פה בפורום וגם לא באתי לעשות פרסומות לשום מוסך.

השירות במוסך לא מהווה שיקול עיקרי אבל הוא כן מוסיף לדעתנו המון נקודות שכן לאחר רכישת הרכב אנחנו לא נגיע לסוכנות ונגיע רק למוסך לטיפולים תקופתיים.

 

אני אשמח לחזור לנושא הדיון ולדעת האם יש הצדקה להוסיף בין 10-20k לטובת המאזדה 3 על פני המתחרות?

פורסם

לא רואה יתרון בולט במיוחד לטובת הקורולה או הסיוויק שעבורו שווה לכם לזנוח את מה שאתם מכירים וטוב לכם איתו. לכו על המאזדה. לדעתי האישית היא גם נראית הרבה יותר טוב מהסיויק והקורולה ורמת הגימור של מנוע ה2.0 גבוהה מאד ומאובזרת בנדיבות.

פורסם

על פני איזה מתחרות בדיוק אתה מוסיף 10-20K? למיטב ידיעתי אין שום מתחרה במחיר של הספיריט שיכול להתחרות מבחינת מנוע+איבזור. אם אתה מדבר על משפחתיות בסיסיות, אז גם את ה-3 אתה יכול לרכוש באותו מחיר בגרסת הבסיס.

פורסם (נערך)

לפני כמה ימים קיבלתי מזדה 3 2.0 ספיריט. רכב ממש,אבל ממש מאובזר.לפני הרכישה גם לי היו אותם מחשבות האם זה מוצדק,אבל בסופו של דבר נפלה החלטה ורכשתי את הרכב.

בתוספת של כ10000 ש"ח מהמתחרות אתה מקבל חבילה מאוד מכובדת של אבזור גם מפנק וגם בטיחותי,מערכת מולטימדיה מגויירת כולל מערכת ניווט ושלל אפשרויות חיבור אליה ומנוע,שבאמת נותן לחבילה הזאת קצת פילפל.

הצריכה של הדלק מעורב של 70% עיר +30 מחוץ לעיר עומדת על 8.7ל/ק"מ100 ואני בטוח שהיא עוד תרד.

ועוד משהו קטן,היא כל כך יפה...אוי כמה היא יפה,במיוחד בצבע אדום המיוחד של מזדה:roll:

אם יש לך שאלות,אני אשמח לעזור.

עריכה אחרונה על ידי leo69

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם (נערך)

תודה על התגובה.

רציתי לדעת איך בידוד הרעשים? האם רעשי רעשי הכביש עדיין מורגשים?

עריכה אחרונה על ידי marom9
פורסם

לפני המזדה הייתה לי סיוויק הייבריד,לא שהרגשתי שוני ברעש בין שני הרכבים.הרעש הוא אותו רעש ובא בעיקר מבתי גלגלים.

גם בנסיעות מבחן בשלל רכבים המשפחתיים שביצעתי לא הרגשתי שוני מהותי בינהם.בככלי עם לתת לה ציון מ 1 עד 10 ,אז אני אתן לה 7.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

לטעמי האוקטביה 1.4 בדגם המאובזר עם הסלון הבהיר יותר חזקה, יותר איכותית ויותר מרווחת. מבחינת אמינות ככשני הדגמים יחסית חדשים = אין לדעת. מבחינת מוניטין של אמינות המאזדה לוקחת בהליכה. מבחינת יופי מבחוץ המאזדה מלכת השכבה לעומת השמנמונת החמודונת מחוג הסטוריה...מבפנים לטעמי האישי הסקודה מרגישה הרבה יותר איכותית ויפה.

 

סוף דבר - תעשו סיבוב ותחליטו

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

ST12345

הייתה לנו בעבר סקודה אוקטביה ואנחנו לא רוצים לחזור לשום רכב שמיוצר ע"י הקונצרן שמייצר את האוקטביה ואחיותיה מהחברות האחרות. תודה על ההמלצה :-)

 

תודה רבה לכל מי שעזר לנו להחליט ותודה גם ללאון (leo69) שלאחר שיחה די מפורטת איתו החלטנו להמשיך עם מאזדה עכשיו רק צריך לבחור צבע :-)



 

פורסם
ST12345

הייתה לנו בעבר סקודה אוקטביה ואנחנו לא רוצים לחזור לשום רכב שמיוצר ע"י הקונצרן שמייצר את האוקטביה ואחיותיה מהחברות האחרות. תודה על ההמלצה :-)

 

תודה רבה לכל מי שעזר לנו להחליט ותודה גם ללאון (leo69) שלאחר שיחה די מפורטת איתו החלטנו להמשיך עם מאזדה עכשיו רק צריך לבחור צבע :-)



 

 

כמו שאחרים מעליי כבר ציינו, לך על אדום-זה הכי יפה לה

×
×
  • תוכן חדש...