Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בבעלותי שברולט אבאו 2008.

ביום שישי בצהריים המנוע התחמם. כאשר פתחתי את המכסה מנוע ראיתי שאין לי טיפת מים במיכל הרזרבי של הרדיאטור.(הרכב עבר טיפול 15 לפני כחודש).

כשהוספתי מים ראיתי שיש בריחה ואז הצלחתי להבחין שחסר לי הבורג במתאם המחבר את הצינור הראשי לרדיאטור לבלוק מנוע.

הבורג נפל לתחתית המנוע ונתפס על המגן גחון וכשהוצאתי אותו ראיתי שיש עליו חתיכות מההברגה שבבלוק מנוע.

ועכשיו החלק המפחיד:

1. האם יש אופציה לעשות הברזה ולהכניס בורג גדול יותר?

2. שמעתי על שיטה עם אפוקסי עמיד בחום, מכירים?

3. האם נדרש משהו חמור מזה(חלילה החלפת בלוק מנוע)?

4. יש לכם מושג מה יכולה להיות עלות התיקון?

 

מצרף תמונות של המקום.

דבר נוסף אם אתם יכולים להמליץ לי על מוסכניק אמין באיזור ת"א אשמח מאוד להמלצות.

 

תודה רבה ושבת שלום

 

20141031_140048.jpg20141031_140044.jpg

פורסם

תסתכל מה מצב ההברזה, לפעמים ניתן לחדש אותה.

מברזים זה עסק לא זול, חוץ ממברז מתאים צריך גם מקדח בקוטר הנכון, בד"כ אין את המקדח הדרוש בסטים.

 

יש סטים ליצירת הברזה חדשה באמצעות הליקויל.

תבדוק מה קוטר הבורג שנמצא שם כרגע.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...